Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fading schreef:Ik ben er helemaal klaar mee. Vorig jaar januari mijn spiraal laten zetten omdat ik bleef klooien met klachten zoals flinke afscheiding en bloeden tijdens de gemeenschap. De mirena zou dit moeten oplossen..
Na heel wat onderzoeken heb ik een cryo van mijn baarmoedermond gehad in augustus. Daarna heb ik 3 maanden aan een stuk constant gebloed..
Daarna leek het beter maar ik blijf last van spotting houden dus ik slik nu sinds 2 weken Progynova.
Weer zonder resultaat, behalve dat ik er misselijk en depressief van wordt..
Ik weet echt niet meer wat te doen maar weet wel dat ik klaar ben met constant last van bruine afscheiding en dus nooit zonder inlegkruisje kunnen leven..
Hebben jullie tips en of ervaringen?
dalena schreef:Ik slik sinds een dikke week de minipil na het verwijderen van de implanon. Ik heb het vandaag bloedheet gehad. Mijn handen zweten ook helemaal. Normaal heb ik het altijd koud zelfs onder een deken... Bloeddruk was net iets verhoogd 140/80.
Ook ruikt mijn urine vreemd (zoet volgens mijn vriend)
Is dit te wijten aan de anticonceptie?
CalipsoLover schreef:dalena schreef:Ik slik sinds een dikke week de minipil na het verwijderen van de implanon. Ik heb het vandaag bloedheet gehad. Mijn handen zweten ook helemaal. Normaal heb ik het altijd koud zelfs onder een deken... Bloeddruk was net iets verhoogd 140/80.
Ook ruikt mijn urine vreemd (zoet volgens mijn vriend)
Is dit te wijten aan de anticonceptie?
Mag ik vragen waarom je de overstap gemaakt heb? Ik wil ook die overstap maken maar dan omgekeerd.
Ik herken je symptomen niet, ik slik de mini-pil. Ik zou met deze symptomen ook niet te lang wachten met bellen naar je HA want dit klinkt niet echt normaal
CalipsoLover schreef:Ik ben eens 8 maanden gestopt met hormonen, ik voelde me toen de eerste 3 uitstekend maar daarna ook terug heel veel last van mijn huid en ben ik super veel vermagerd. Wel positief is minder moodswings en veeeeel minder migraine.