IMAY toppie, keuze gemaakt, leuk altijd om dat soort dingen bij elkaar te shoppen (behalve voor je portemonnee)
Gisteren uiteindelijk wel de fiets gepakt, spatbord er achterop want heb een bui afgewacht en toen weg gefietst dus het was erg nat en modderig onderweg.
Eerst naar stal voor de hoefsmid, toen door naar een vriendin die ziek is voor en theetje en wandeling en toen weer naar huis.
45 km op de teller, dikke bui de heenweg op de kop:

Terug in het schemer donker, bijna een uitlje voor de fiets, dier schrok van mij en vice versa maar super mooie ervaring
En uiteindelijk met het laatste daglicht het bos uit komen en dit zien, dan is alle regen en vermoeidheid ff vergeten:
, hekel alleen mul zand, maar dan ga ik met de gravel op pad
. Ik heb een racefiets en een racefiets op de tacx, maar ik zie dat meer als een leuke manier om conditie te krijgen en te behouden. Mijn gravelfiets is de fiets waar ik avonturen mee beleef en waar ik echt helemaal gelukkig van kan worden om op pad te zijn. Op de weg is leuk, offroad is puur plezier. Mountainbiken daarentegen is iets teveel opwinding voor mij, dat vind ik (nu helemaal) eng.

Geniet ervan!
Ben lid geworden, leuk om wat meer mensen te kunnen volgen.
. En mijn verende stuurpen is binnen. Eens kijken of mijn schouder daar blij van wordt.
. Misschien maar goed dat ik daar nog geen aanbieding voorbij van heb zien komen, want ik ben nog altijd heel blij met ‘Paulus’. Maar toch….