Ik heb even geen tijd om op iedereen te reageren, maar ik zag schone schoenen van Faringo, Nala in de sneeuw, de bergen van Boots en Pien gaat op ontdekkingsreis vandaag
Het veldwerkseizoen is weer begonnen dus werk is momenteel gekkenhuis Vanmorgen in de zeikregen wel alvast een lange ronde met Speurneus door de uiterwaarden. Minder lang dan gepland, want niet alle paden zijn alweer begaanbaar
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 04-04-24 10:47
Bleeh wat een prutweer alles weer nat en ik en de hond ook.
Pien 12 km, lekker.
Ik haal op werk de 10.000 stappen niet, meestal zit ik rond de 6000.
Ik heb de eerste helft geen water van boven gehad 2e helft ging het steeds harder regenen. Schrok me kapot er lag een reebok vlak langs het pad op de hei. Niet gezien hij sprong op toen ik de hond even moest corrigeren. Coco had hem wel geroken. Hij lag echt goed verstopt.
Nou, vanmorgen storm en de regen kwam met bakken uit de hemel. Nu schijnt de zon. Ik ga vanmiddag nog even naar het park met de honden, maar ben compleet energieloos.
pien_2010
Geplaatst: 04-04-24 11:47
SusanH schreef:
Hadden de mannen er geen zin meer in? Evengoed mooie plaatjes weer. Ook bij jou wat grijs pien maar zo te zien wel droog.
Hier schijnt de zon nu. Ben benieuwd voor hoe lang.
Ik geloof dat ze het wel genoeg vonden .
Bootsiebob
Geplaatst: 04-04-24 16:30
Oooh wel erg mooi Pien! En toch lekker 9 km
SusanH dat is schrikken! En ook nog nat geworden, wel mooie foto’s
Eelmo wat een natte bende. Speurneus geniet er in elk geval van
Net een kleine wandeling bij het dorp gemaakt. Ook een reebok gespot, maar niet op de foto
Die hond lijkt te willen zeggen : eh gaan we nog wat doen?!? Geweldig
Wat een leuke wandeling Pien en jammer dat de kerels al opgaven.
Mooi Gaucho!
Gaaf Lizard, hertje met bloesem op de achtergrond
Wat een natte bende Eelmo. Speurneus had het wel naar z'n zin in het water.
Knappe Coco. Leuke foto's en weer (of nog steeds) een natte boel.
Hier is het vanmiddag gaan sneeuwen. Denk dat er ca 10cm ligt Ik had geen zin om ook maar iets te doen vandaag (had vroege dienst, dus lekker ge'bank'hangt Aankomend weekend wordt het boven de 10 graden.