Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Netjes
Ik heb ze voor op vakantie ook gekocht. Ik heb dan vaak zin in wat zouts bij een warm land en vaak kan ik dan niet zo snel iets vinden ter plekke.dus we hebben nootjes en Pringles in de koffer. Maar vakantie is vakantie, daarna zie ik wel weer verder.
Ben vooral benieuwd of ik iets van resultaat zie/voel voor we vertrekken. Duurt nog even, maar zou mooi zijn. Ik heb het idee dat mn buik iets kleiner is en m'n huid wel strakker. Zolang ik dat blijf geloven moet het goedkomen.
Ok, musli! DAs een goede vergelijking en ik zeg: Lekker bezig!
ClaudiaHS schreef:Wij gaan volgende week ook op vakantie.
Ardennen in een huisje.
We gaan dan vaak samen boodschappen doen en mijn man en kinders gooien dan alleen maar slecht spul in de kar.
Hopelijk kan ik me bedwingen en gezond spul eten haha.
En ik neem mn hardloopschoenen mee. Denk dat daar best leuk lopen is.
MuSLi schreef:Roosch schreef:Netjes
Ik heb ze voor op vakantie ook gekocht. Ik heb dan vaak zin in wat zouts bij een warm land en vaak kan ik dan niet zo snel iets vinden ter plekke.dus we hebben nootjes en Pringles in de koffer. Maar vakantie is vakantie, daarna zie ik wel weer verder.
Ben vooral benieuwd of ik iets van resultaat zie/voel voor we vertrekken. Duurt nog even, maar zou mooi zijn. Ik heb het idee dat mn buik iets kleiner is en m'n huid wel strakker. Zolang ik dat blijf geloven moet het goedkomen.
Ok, musli! DAs een goede vergelijking en ik zeg: Lekker bezig!
Uiteindelijk is het veel belangrijker hoe jij je voelt in je lichaam, dan hoe je lichaam er daadwerkelijk uitziet. Alleen dat gevoel, dat zelfvertrouwen wat je daarmee uitstraalt, zorgt er al voor dat mensen anders naar je kijken en jij anders naar de wereld kijkt
linoleum schreef:Hier ook van weekend een bruiloft, dezelfde als Yonker. Daar ga ik ook niet opletten op het eten, weet al dat er veel te veel lekkere dingen voorbij gaan komen![]()
We zitten in een huisje, ik heb al een redelijk gezond boodschappenlijstje gemaakt, daar doet Yonker ook aan mee
Roosch schreef:De Skyr air ben ik tot nu toe echt fan van! De caramel staat op 1, maar de chocolade kers is ook lekker.
Zo te horen zijn jullie goed voorbereid! Op zulke dagen moet je ook helemaal niet nadenken maar gewoon genieten.
Aight schreef:Veel plezier iedereen die nog gaat! En iedereen die al geweest is, we gaan er weer voor! Hier staat vanaf donderdag lowlands op de planning. Dus nog even flink wat vitamientjes binnenkrijgen
Volgende week komt een hellofresh box, maar jeetje sommige recepten zijn echt mega calorie vol!
Aight schreef:Veel plezier iedereen die nog gaat! En iedereen die al geweest is, we gaan er weer voor! Hier staat vanaf donderdag lowlands op de planning. Dus nog even flink wat vitamientjes binnenkrijgen
Volgende week komt een hellofresh box, maar jeetje sommige recepten zijn echt mega calorie vol!