Haha lief dat je het vraagt Frummels; ben weer helemaal opgeknapt! Vind het wel jammer; ik kan niet vaak naar mijn sportschool door mijn drukke schoolrooster en wilde in de vakantie zo vaak mogelijk gaan, maar door die zieke dagen heb ik niet meer kunnen sporten. Ik sluit iedere maand een abonnement af omdat ik een hele drukke studie heb, maar aankomende maand zit genoeg sporten om de kosten eruit te krijgen er niet in

Wat een heerlijke lijstjes trouwens! Heb je die soep zelf gemaakt Maanlicht? Ik ga denk ik ook weer eiwitrepen bestellen, deed ik vroeger altijd maar vergat het gewoon. Is een goed tussendoortje voor lange dagen op school.
Ik heb trouwens een 1-persoons oventje over kunnen kopen van een huisgenoot! Wilde echt al maanden een oventje maar vond het allemaal maar duur, nu een tweedehands op de kop kunnen tikken. Helemaal blij. Net een vegetarische kapsalon gemaakt, gisteren pompoen met tomatenpuree en ui (lekker is dat!!!) en ben helemaal blij. Haha.
Lijstje van vandaag:
Ontbijt: 2 Kh arme kaas/peper crackers met oude kaas salade van Johma
Lunch: Bruine bol met vegetarische knakworst, proteine pudding van Ehrmann
Tussendoor: Kaasrijstwafel, 2 Jumbo kaaskoppen (soort BabyBell maar dan lekkerder en goedkoper), 2 Atkins crackers met ham/prei salade, 3 glazen Krings Tomatensap
Avondeten: Vegetarische kapsalon (aardappelschijfjes, vegetarische shoarma, geraspte kaas, tomaat, komkommer, ijsbergsla, tzatziki.
Kcal: 1736, dag zonder beweging. Zit wel ramvol van dat avond eten dus heb goede hoop dat ik vanavond zonder snaaien door kom.