Yess morgen mag ik dan ook eindelijk! Heb het ontwerp ook nog niet gezien, dat zie ik als ik daar kom. Vind ik geen probleem want ik vertrouw het allemaal wel. Maar snap dat als er een week van te voren wordt gezegd, dat het niet leuk is dat je nog niks hebt ontvangen.
Anoniem
Geplaatst: 26-06-17 11:43
Ik heb ze toevallig gisteravond een berichtje gestuurd via fb. Zie wel wanneer ik reactie terug krijg.
Auto is geregeld voor volgende week. Super fijn dat vriendlief voor taxi wil spelen. Kan ik ervoor nog even examen maken en hoef ik geen wereldreis terug te maken met OV.
Ik zie bijna altijd het design pas op de dag zelf... maar als het is afgesproken dat je 'm een week van tevoren zou zien, dan moeten ze zich daaraan houden natuurlijk.
Ik zie hem ook altijd pas op de dag zelf, soms krijg ik via whatsapp een schets de avond van tevoren maar lang niet altijd. Scheelt dat ik weet dat Roald er sowieso wel iets vets van maakt en dat ik het altijd kan zeggen als ik iets wil veranderen.
Yasmine
Geplaatst: 26-06-17 14:08
Toen ik de laatste keer bij Roald aankwam, moest hij de schets nog maken Maar vond ik prima, want ik wou graag dat hij bij mijn andere tattoo op mijn andere been (ook door Roald) paste. Hij heeft gewoon ter plaatse getekend en dan kon hij meteen ook zich op de andere baseren. En het is inderdaad bij hem altijd wel helemaal wat ik wil, dus dan vind ik het ook niet erg.
Maar als ze 1 week op voorhand zeggen, is het natuurlijk wel stom als ze zich er niet aan houden. Zeker als je bij iemand gaat waar je nooit eerder geweest bent, begrijp ik wel dat je je wil kunnen voorbereiden.
Captain
Geplaatst: 27-06-17 08:42
Ik vind de communicatie gewoon slecht. Heb gisteren aantal keer geprobeerd te bellen maar werd direct doorgeschakeld naar antwoordapparaat dat ik maar moest appen. Dus heb een appje gestuurd maar die is ook nog niet aangekomen.
Ik had dus vrijdag gemaild wanneer ik het ontwerp kon verwachten, toen kreeg ik gisteren een mail terug met 'ik ga vandaag weer aan het [***]'. Ja. Ok. En nu?! Dus toen heb ik direct terug gestuurd dat dat niet mijn vraag was en wanneer het ontwerp klaar zou zijn omdat ik zo vreselijk benieuwd ben. Geen reactie meer.
Als ze gewoon hadden gezegd: je krijgt hem dinsdag of woensdag, of we hebben weinig tijd gehad hij komt binnen 2 dagen of whatever dan prima maar ik heb nu nog steeds geen idee wat ik kan verwachten. Het is dat is super graag een tattoo van hun wil hebben maar anders had ik de afspraak nu geannuleerd want ik vind niet dat je zo slecht communicerend met je klanten om kunt gaan. Je betaalt er immers ook genoeg voor.
Logisch Captain, dat is gewoon niet netjes. Afspraak is afspraak. Ik wil het design ook vraag van tevoren zien. Mag ook de dag van tevoren, maar ik wil er even over na kunnen denken of dit is wat ik wil. Het zit er wel redelijk permanent op immers
Veel plezier succes spelt! ben benieuwd naar het resultaat
snap dat je dat vervelend vind captain, mijn design werd daar terplekke nog gemaakt maar wel helemaal naar hoe ik het wou. hopelijk snel duidelijkheid!
Vind ik ook niet netjes captain. Ik heb bij mijn tattoo denk ik twee weken van tevoren gevraagd of ik het ontwerp mocht zien en dat hebben ze me toen niet veel later doorgestuurd. Ik ben een enorme twijfelaar en was bang dat ik het misschien totaal niet mooi ging vinden ofzo het is ook nog aangepast). Op de dag zelf, dat zou ik echt niet aankunnen het staat wel voor de rest van je leven op je lichaam he.
Ik vind het ook niet zo netjes. Het gaat om de afspraken die je met elkaar maakt, als ze zeggen dat je hem een week van te voren krijgt moet je je daar aan houden imo. Gewoon een stukje professionaliteit en klantvriendelijkheid..
Hopelijk heb je de schets. En volgens mij hebben wij dezelfde shop en ook bij mij duurde het langer als afgesproken
De eerste schets was totaaaaaal niet wat ik wilde, de 2e schets kreeg ik om 00.45 en was bijna precies wat ik zocht,nog even op en neer gemaild en ter plekke nog een aanpassing getekend en ben er zo blij mee
Laatst bijgewerkt door MissBmx op 27-06-17 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Je loopt het risico dat ze even met hun ogen rollen, maar anderzijds heb je gewoon een afspraak gemaakt over wanneer je je ontwerp zou krijgen en reageren ze daar niet op. Dan kan je altijd even een (vriendelijk!) berichtje sturen hoe het staat met het ontwerp, en dat je het vervelend vindt dat je zo veel berichtjes stuurt maar dat je het gewoon graag even wilt weten zodat je je erop kan voorbereiden en eventuele aanpassingen door kan geven. Voor mij is het meest realistische scenario dat ze nog niet aan het ontwerp toe zijn gekomen, maar dat kunnen ze dan natuurlijk best even zeggen.
Geplaatst: 27-06-17 17:46
Captain schreef:
Kom ik dan niet stalkerig over als ik al op 3 manieren heb geprobeerd contact te krijgen?
Als de andere twee manieren niet lukken en er is een derde optie, dan is die er niet voor niets. Ik zou het ook nog via de 3e mogelijkheid proberen. Lukt het dan niet, dan zou ik er klaar mee zijn. Dan maar naar een andere, want zo ga je niet met mensen om.
Nou had toch via messenger nog eens gevraagd en eindelijk reactie. Ze is ermee bezig geweest en zou er zo mee verder gaan dus dan verwacht ik hem vandaag/morgen.