Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb het ontwerp ook nog niet gezien, dat zie ik als ik daar kom. Vind ik geen probleem want ik vertrouw het allemaal wel. Maar snap dat als er een week van te voren wordt gezegd, dat het niet leuk is dat je nog niks hebt ontvangen.
Maar vond ik prima, want ik wou graag dat hij bij mijn andere tattoo op mijn andere been (ook door Roald) paste. Hij heeft gewoon ter plaatse getekend en dan kon hij meteen ook zich op de andere baseren. En het is inderdaad bij hem altijd wel helemaal wat ik wil, dus dan vind ik het ook niet erg.
En nu?!
en wanneer het ontwerp klaar zou zijn omdat ik zo vreselijk benieuwd ben. Geen reactie meer. 
Je betaalt er immers ook genoeg voor.
Dat er 1 met vakantie is en de ander het daarom miss te druk heeft is niet de klant zn probleem.
het staat wel voor de rest van je leven op je lichaam he. Captain schreef:Ik ga ze vanmiddag ook ff bellen.
Captain schreef:Kom ik dan niet stalkerig over als ik al op 3 manieren heb geprobeerd contact te krijgen?
Ze is ermee bezig geweest en zou er zo mee verder gaan dus dan verwacht ik hem vandaag/morgen.