Nagellaktopic deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 08:46

Nagelpiercing... zo niet mijn ding :')

Voor een zilveren metallic is hij best leuk Taz, maar ik vind zilver metallic echt zo lelijk...
Baalde ook als een stekker toen ik zag dat ze dit voor Cola Light hadden verzonnen, want ik ben een cola light junkie!
Maar als je er van houdt, is dit wel een geode :j

Ik heb vandaag ook een OPI uit de Coca Cola lijn en ik ben zwaar flieft <3
Sorry I'm fizzy today

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 10:09

Nagelpiercing... Toen zat ik volgens mij op de middelbare... Lang geleden idd!!!!!! _O- _O- _O- _O- _O-

Yv_

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 10:27

Ik op de basisschool! Groep 7 _O-

Ik weet het nog precies, want er was 1 meid met lange nagels en die had dat. De rest hadden allemaal afgekloven nagels :=

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 14:39

Ik vind dat echt gaaf hoor :=
De naam is leuk ANC de lak wat minder :')

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 15:42

Tussen 2007 en 2010/2011 had ik een collega die altijd een ringetje door haar duimnagel had. Dus er zijn er meer die achterlopen. :D
Wel praktisch onmogelijk om fatsoenlijk op de foto te zetten, helemaal als je fototoestel je mobiel is. Heb er even een wat groter dingetje aangehangen, dan zag je nog wat op de foto. }:0
Afbeelding

Inmiddels is de Opi 'My signature is "DC"' toch besteld. Was maar 10,50 Dollar (ik dacht eerst 11,50), dus omgerekend iets minder dan 8 euro, inclusief verzenden. Moest maar kunnen, vond ik. :=
De andere kleuren van Coca Cola spreken me niet zo aan. De Zero vind ik wel gaaf, maar met So Devine van P7 op een simpele zwart heb ik ook een mooi gestippeld effect, dus daar laat ik het maar even bij.

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 16:59

Mehh :( nagel nog verder ingescheurd. Had geen nagellijm dus gewoon een base coat gebruikt en 3 laagjes op het theezakje. Helaas heeft het dus niet gewerkt. Vandaag geen tijd gehad om nagellijm te halen. Morgen maar snel dan dus.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 17:24

Ik ik persoonlijk beter vind werken dan een theezakje is een stukje zijde (of liever fiberglas maar dat is lastig). Zijde blijft langer zitten en is ook niet zo'n dikke "homp" maar als je dat niet voor de hand hebt is een theezakje prima.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 18:10

Nagelpiercing lijkt mij echt drama. Blijf je toch overal achter hangen?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 00:21

John Beerens heeft Orly nagellak in de aanbieding, die zijn nu 4 euro per stuk. Ik moest een conditioner kopen dus heb er 2 lakjes bij gedaan, Bus Stop Grimson en Taffy.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 08:23

John Beerens?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:15

Een van de bekendste kappers van Nederland. Uit Tilburg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:17

Tja, die zit hier niet en ik hou me nou niet zo met alle kappers van NL bezig dat ik eentje uit Tilburg ken...
:')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:20

Hij is ook goed bekend van TV hoor,knipt ook veel sterren,maar dat maakt verder niks uit. Hij heeft eventueel ook een webshop.:)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:34

Ik had ook nog nooit van hem gehoord. Nu heb ik een vriendin die mij altijd knipt en ik kijk vrijwel geen NL televisie.
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 02-02-22 12:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 11:00

LadyMadonna schreef:
Nagelpiercing lijkt mij echt drama. Blijf je toch overal achter hangen?

Ligt eraan wat je doet. Gister bij de paarden had ik er niets in. En als je gewoon kantoorwerk doet is er niet zoveel waar je aan kan blijven hangen.
Maar ik ben vanwege mijn gezondheid ookniet zo actief, dus dan gaat het ook wel.

Ik ken John Beerens van de tv. En van zijn stijltangen. :+

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 23:09

Ja klopt John Beerens is wel erg bekend. Ik ben ook niet zo met kappers bezig maar hij komt ook wel in de reclame voorbij (niet dat ik veel tv kijk.. haha) Maar ik koop in zijn webshop altijd haar producten omdat die goedkoper dan bij de kapper zijn en in zijn webshop zijn de Orly lakjes nu 4 euro wat een mooie prijs is. Zeker als je er toch iets moet bestellen kun je net zo goed een lakje erbij doen :Y) http://www.johnbeerens.com/

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 09:51

DnT schreef:
Voor een zilveren metallic is hij best leuk Taz, maar ik vind zilver metallic echt zo lelijk...
Baalde ook als een stekker toen ik zag dat ze dit voor Cola Light hadden verzonnen, want ik ben een cola light junkie!
Maar als je er van houdt, is dit wel een geode :j

Ik wist wel dat je een beetje raar was... :+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 12:58

Vandaag maar weer is een potje nagellak gekocht. :)

Het is Essie - A cut above geworden. :)

(Foto is van internet)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 12:17

Door die nagelpiercings ben ik ooit gestopt met nagelbijten. Ik vond die dingen wel zo onwijs cool (kan ik niks aan doen, ik was 15) maar ik kon hem moeilijk door mijn afgekloven stompjes boren. Kunstnagels was geen optie dus dan maar stoppen met bijten. :')
Ik heb daarna nooit meer gebeten. :o
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 02-02-22 12:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 12:22

Ik lak mijn nagels zodat ik er vanaf blijf. Heb zo het idee dat hier veel meer voormalige nagelbijters zitten, zou er een verband bestaan tussen mensen die hebben gebeten en lakken? :+

Die Essie zou ik over een andere, dekkende lak lakken, op de foto ben ik er niet echt weg van.

Mooie French, Tazzey! Gek dat ik zelf nooit bedenk dat je die lijn natuurlijk ook kunt bijwerken na het lakken. Ik probeer hem altijd zo strak mogelijk te zetten en dan moet het goed zijn. Werkt relaxter als je bedenkt dat je hem bij kunt werken. :)* :o?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 12:28

Er zijn nog meer manieren om een french te maken maar dit is wel een van de makkelijkste. Ik zal de volgende keer een methode met tape/plakkertjes uitleggen. Het kan natuurlijk ook uit de losse hand maar als je haast hebt is dit gemakkelijker.

Het is mij inderdaad ook opgevallen dat veel polishaholics voormalig bijtertjes zijn (niet allemaal natuurlijk). Ik was vroeger ook echt een heel fanatieke bijter, tot bloedens aan toe. Ik blijf er verbaasd over hoe mijn nagels daaruit gekomen zijn.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 12:32

Dat is inderdaad ook de manier hoe ik mn french doe tazzey :j

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 13:59

Leuke tutorial tazzey! Vind dat jou natuurlijke vrije rand heel mooi is!
Reden dat ik m'n nagels lak is dat ik me schaam zonder lak: dan zijn m'n nagels zo geel, zelfs als alles gewoon schoon is :(

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 14:03

Thanks Imandra. Ik ben ook erg blij met hoe mijn nagels nu zijn, dat is wel anders geweest.

Ik gebruik iedere week KOH purifying bath balletjes, die zorgen dat eventuele verkleuringen afnemen.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 14:06

Even een vraag. Ik heb gisteren mijn nagels gelakt, en gisteravond met het loomen (ja, ik weet het da's ook erg) natuurlijk mijn wijsvingernagel beschadigd. Doen jullie dan alles opnieuw of laat je het zo of doe je die ene opnieuw? Ik ben zo bang dat als ik nu met remover in de weer ga, dat ik dan de rest ook weer verpruts, maar dit stoort me ook mateloos. :\