Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:26

Ik zal even een welbekende spiegelfoto maken, die stuur ik dan alleen wel even via de PB. Schaam me niet snel maar een ondergoed-foto op het internet is niet echt mijn ding :P

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:27

Ben benieuwd :)

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:28

Ik had ook nog even mijn post aangepast Emma, daar staat iets in voor jou :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:31

Ach, ik snap Emma wel met d'r eten, Ukkie. Ik heb precies hetzelfde probleem, ik had dat stukje kunnen schrijven :+ Als ik teveel eet heb ik geen energie en bij te weinig val ik al snel om van een flauwte. Voor mij is tussen de 2000-2500kcal perfect kwa energie niveau. Eigenlijk heb ik 2600kcal nodig, maar dan begin ik me al hangerig te voelen. Emma zal voor zichzelf moeten uitvinden wat haar perfecte zone is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:35

Bedankt voor de tip, Ukkie :j Ik heb nu ShapeUp op mijn telefoon staan, daarin kan ik precies bijhouden hoe veel calorieën ik met mijn gewicht per dag moet eten om bijvoorbeeld 1 kilo per week af te vallen, wat ik op dit moment wel zie zitten. Dat is 1403 ofzo. Ik heb van de afgelopen dagen mijn voedingspatronen ingevuld en ben erachter gekomen dat ik eigenlijk consistent ongeveer twee keer te veel vet eet, en de helft te weinig koolhydraten bijvoorbeeld. Hier moet ik dus even op gaan letten! Foto's komen eraan hoor phormicola :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:36

Ik blijf eten ook lastig vinden. Helemaal om alles bij te houden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:37

Ik ben ook nog best aan het worstelen met mijn etwn. Ik eet nu smorgens 240 gram magere kwark, smiddags een brui ne boterham en een kaiserbroodje (met komkommersalade). Tussendoor soms een kaakje oid. Avondeten wisselt, maar wel elke avond salade sowieso. Ik ben verder wel een moeilijke eter en lust veel niet..

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:38

Emmaa_ schreef:
Bedankt voor de tip, Ukkie :j Ik heb nu ShapeUp op mijn telefoon staan, daarin kan ik precies bijhouden hoe veel calorieën ik met mijn gewicht per dag moet eten om bijvoorbeeld 1 kilo per week af te vallen, wat ik op dit moment wel zie zitten. Dat is 1403 ofzo. Ik heb van de afgelopen dagen mijn voedingspatronen ingevuld en ben erachter gekomen dat ik eigenlijk consistent ongeveer twee keer te veel vet eet, en de helft te weinig koolhydraten bijvoorbeeld. Hier moet ik dus even op gaan letten! Foto's komen eraan hoor phormicola :)

1400 is eng weinig voor iemand van jouw lengte.

Watermelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:49

Ukkiee schreef:
Bananen bijvoorbeeld zit best veel suikers in, dus probeer dan iets steviger te ontbijten en als tussendoortje maar 1 banaan te nemen ipv 2. Wat betreft je drinken; probeer zo min mogelijk koffie te nuttigen en ook zo min mogelijk frisdrank. Op donderdag zie ik bijvoorbeeld 2 koffie en 2 frisdrank staan. Zet bijvoorbeeld voor jezelf het limiet van 1 koffie óf 1 frisdrank (of 1 koffie én 1 frisdrank als je het echt niet kan laten). Cola light kan je beter sowieso laten staan ivm aspartaam (dan kan je zelfs nog beter gewone cola drinken). Als je merkt dat je niet genoeg hebt aan thee of water, dan kun je ook ervoor kiezen om je water aan te lengen met een heel klein beetje suikervrije siroop.

Mmm misschien toch wel wat veel fruit, ja... :o Maar ik vind dat zooo lekker...
Is het echt zo slecht om veel fruit te eten? :o

Euhm suikervrije siroop bevat toch ook aspertaam?? :? :P
Ik heb wel eens slimpie geproefd maar dat hoef ik niet meet, heel apart smaakje zit er aan..

Verder woon ik ook alleen, dus als ik een bak tomaten koop bijvoorbeeld, eet ik die de komende dagen veel. En als ik een blikje vis opentrek, moet die de volgende dag echt op.

Misschien lijkt het daarom af en toe wat eenzijdig maar ik wil natuurlijk niet iets weggooien als het niet hoeft.

Emma de meid in je profiel heeft een mooi figuurtje hoor!

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 08:09

Ik moet zelf ook meer gaan letten op mijn eten. Door de week lukt dat meestal goed, maar in het weekend gaat het mis..
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de foto Emma. Ik kan me ooknniet voorstellen matje met dat gewicht niet slank bent. maar goed, ik ben zelf ook stevig gebouwd..

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 09:09

Ik eet ook behoorlijk veel fruit, minimaal 2 maar vaak ook wel 4 stuks per dag. Ik wissel daarbij wel af, allemaal verschillend fruit.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 09:28

KarinvdM schreef:
Achter de titel kan gewoon 'deel2'??

Ja alleen ik vind dat shred/ripped er niet eens bij hoeft :) Jillian Michaels work-outs zegt toch genoeg? :o

En dan misschien iets van wij gaan door, of iets anders erachter :o ben niet zo creatief :P

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 09:35

Dit is een MW-topic, ik denk dat de titel voor nieuwkomers vooral duidelijk moet zijn.
Creatieve titels passen denk ik meer in de HK. :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 09:37

Watermelon: ik functioneer ook prima op fruit. Eet ik een bord fruit als lunch ben ik energiek, eet ik een boterham word ik moe en chagrijnig :')

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 09:48

Ik doe het ook prima op fruit. Ik eet minstens 5 stuks per dag :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 09:50

Ik eet het veel te weinig. :o Ben niet zo'n fruitmens.

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 09:52

Vandaag (dag 4 level 1) zijn 7 push-up gelukt ipv van 1,5 *\o/* Mijlpaal jongen :')

Ook drink ik al 4 dagen geen cola meer (Voorheen 2 liter per dag) en ik voel me al stukken beter :D

Verder moest ik een paar dingen overslaan omdat de pijn in mijn kuiten echt niet te harden is. Ik heb overal wel spierpijn, maar dat wordt door de workout dan weer minder, maar mijn kuiten zijn echt erg :=

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 09:53

2 liter cola per dag :oo Ja, dan moet dit wel helpen, haha.
Volhouden! :D

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 10:27

Ukkiee schreef:
Bananen bijvoorbeeld zit best veel suikers in, dus probeer dan iets steviger te ontbijten en als tussendoortje maar 1 banaan te nemen ipv 2.
Nou geloof ik alleen ergens gelezen te hebben dat fruitsuikers minder kwaad kunnen dan toegevoegde suikers aan andere producten, dus in principe mag je zoveel fruit en groente eten als je wilt? Correct me if I'm wrong!

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 10:33

Fruitsuikers kunnen minder kwaad, maar het blijven suikers imo. Ik houdt het op 2 stuks fruit per dag door mijn groene smoothie. Ik eet er altijd iets van vet door of bij om mijn bloedsuikerspiegel een btje constant te houden. Een kwart avocado door de smoothie bv.

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 13:07

Over dat filmpje wat een paar dagen geleden gepost werd (the truth about JM), volgens mij is dat echt onzin.
In eerste instantie geloofde ik het nog bijna ook, todat ik bij zijn andere videos ging kijken.

Fruit lust ik erg graag maar probeer het op ongeveer 2-3 stuks per dag te houden :)

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 13:56

Zo, ik heb het voor vandaag wel gehad; 30 day challenge van een vriendin aangehouden (dag 2, 55 squats, 15 sit-ups en 6 push-ups), daarna level 1 30 day shred, en net gelijk nog even zo'n 3 kwartier zumba er achteraan gegooid. Dat wordt morgen pijnlijk... :=

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 15:05

Kan iemand me even een schop verkopen? Ik moet echt een keer gaan shredden, maar ik blijf het uitstellen...

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 15:05

*Schop* :D

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 15:12

Schop!
Als je eenmaal klaar bent kun je lekker genieten van de zondag
en je trots voelen dat je het toch maar weer gedaan hebt :)