Leuk Supervixen! Haha als het stortregent zou ik ook overslaan hoor.
Ik heb een lekkere intervaltraining gedaan. 12x 200m tempo, snelheid ongeveer 4 min/km
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Super blij mee natuurlijk! Er had nog iemand van onze joggingclub een gouden medaille in haar categorie: 50+.
Ik lees hier vooral mee en leer telkens wel iets bij. Momenteel kan ik een achttal kilometer lopen. Daar doe ik ongeveer een uurtje over. Dat is momenteel wel het juiste tempo voor mij.
. Het is inderdaad net altijd te lang.
Ik kreeg toen ik bijna thuis was wat honger en nu wat moeie benen maar verder ging het eigenlijk wel lekker. Wel moet ik toch weer even omschakelen naar het 'trail' runnen in Nederland. Ik ben het afgelopen jaar goed verwend met échte heuvels, prachtige uitzichten en uitdagende, smalle paatjes in Engeland en Zweden dat ik het hier toch wel echt saai vind ik het bos!
Hopen dat het snel nog weer ietsje warmer wordt zodat ik op de fiets weer wat nieuwe gebieden kan gaan ontdekken
s1993 schreef:Greetje jij loopt echt veel! Gaat denk ik ook een hoop tijd in zitten. Voor mij is hardlopen niet mijn grootste passie (dat zijn namelijk de paarden), dus ik wil er niet zoveel tijd voor vrij maken. Maar vind het wel fijn om als recreatieve loper van jou te kunnen leren.
Hoe is het met je kuit gegaan tijdens de wedstrijd hwn?
Welke afstand heb je nu maximaal gelopen? Met een wedstrijd is het denk toch anders, gaat je ongetwijfeld lukken! Zeker als er ook nog wat publiek is.
Tempo weer gelijk aan de vorige lange duurlopen; 5.29 per km. De laatste km’s had ik wat verval door erg harde wind en het begon ook nog te regenen. Ik had nu voor het eerst echt last van wind, vanaf de 7e km bijna alleen maar harde tegenwind gehad. Maar ik ben tevreden en ik voel vandaag niet dat ik gisteren zo ver heb gelopen dus dat is ook fijn. Inmiddels ben ik er wel van overtuigd dat ik die halve marathon makkelijk onder de 2 uur kan lopen, misschien mijn doel maar gaan bijstellen naar 1.55 uur.

en natuurlijk om een betere basisconditie te krijgen...