Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimbers schreef:Wat doen jullie eigenlijk als je tatt gezet wordt? Ik moet binnenkort zo'n 3 uur zitten en vraag me echt af hoe ik zo lang rustig kan blijven zitten.. Dus, wat doen jullie?
mel86 schreef:Ik concentreer me op rustig blijven. Beetje kletsen met de tatoeerder en andere mensen. Ik heb er nooit behoefte aan gehad, maar het voelt voor mij respectloos om me af te sluiten met muziek/boek/film of iets dergelijks. Maar dat zal vast per persoon verschillen
mel86 schreef:Ik concentreer me op rustig blijven. Beetje kletsen met de tatoeerder en andere mensen. Ik heb er nooit behoefte aan gehad, maar het voelt voor mij respectloos om me af te sluiten met muziek/boek/film of iets dergelijks. Maar dat zal vast per persoon verschillen
pimaude schreef:door wie?
Lon83 schreef:Ben dan ook bereid om er voor naar het buitenland te gaan, dus daadwerkelijk een Ondrash komt in aanmerking (Tsjechie), of Niko Inko (Perpignan/ Frankrijk), Javi Wolf (Mexico, maar da's wel erg ver) of Mpatshi (Frankrijk), al vind ik die stijl nog wel erg 'hard'. Acid uit alkmaar die net genoemd werd is eigenlijk ook wel tof!
Doubtless schreef:Lon83 schreef:Ben dan ook bereid om er voor naar het buitenland te gaan, dus daadwerkelijk een Ondrash komt in aanmerking (Tsjechie), of Niko Inko (Perpignan/ Frankrijk), Javi Wolf (Mexico, maar da's wel erg ver) of Mpatshi (Frankrijk), al vind ik die stijl nog wel erg 'hard'. Acid uit alkmaar die net genoemd werd is eigenlijk ook wel tof!
Als buitenland een optie is vind ik deze érg gaaf: https://www.facebook.com/niki23gtr?fref=ts
Dieuwke_ schreef:Op m'n ribben, maar ik had heel erg moeite met normaal ademhalen. Was onbewust bezig met adem inhouden maar dat hou je geen halfuur vol