[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Doubtless

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 15:33

Ik heb beide keren maar +/- 20 minuutjes gelegen. De eerste keer wat muziek geluisterd, de tweede keer met een vriend gekletst...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 15:33

Kimbers schreef:
Wat doen jullie eigenlijk als je tatt gezet wordt? Ik moet binnenkort zo'n 3 uur zitten en vraag me echt af hoe ik zo lang rustig kan blijven zitten.. Dus, wat doen jullie?

Ik heb een keer mn laptop mee genomen met headset en film gekeken. Moet je wel in een houding kunnen zitten om m te kijken :')

mel86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 15:36

Ik concentreer me op rustig blijven. Beetje kletsen met de tatoeerder en andere mensen. Ik heb er nooit behoefte aan gehad, maar het voelt voor mij respectloos om me af te sluiten met muziek/boek/film of iets dergelijks. Maar dat zal vast per persoon verschillen :Y)

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 15:45

mel86 schreef:
Ik concentreer me op rustig blijven. Beetje kletsen met de tatoeerder en andere mensen. Ik heb er nooit behoefte aan gehad, maar het voelt voor mij respectloos om me af te sluiten met muziek/boek/film of iets dergelijks. Maar dat zal vast per persoon verschillen :Y)

Ik zou me inderdaad ook niet af kunnen sluiten met een boek/film oid. Heb wat zitten kletsen met de tatoeerder, maar zat ook maar 1 x een uur en een halfuur dus geen uuuuren ;)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 17:30

Bij mij staat er een datum om te gaan :):)
19 mei (op mijn verjaardag :)) ) om 13.00 :):)
Ook het uiteindelijke design word nu uitgewerkt :j Kan niet wachten :):)

Uiteindelijke design worden de woorden 'Just a gentle Reminder' in sierlijke letters.
Daarbij een vlindertje in watercolour onder de letters door aan de rechterkant (kleuren in blauw, roze en paars tinten) en er komt een 'trail' door de letters van die kleuren :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 17:39

door wie? :)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 17:41

mel86 schreef:

Daar heb ik dus ook over na zitten denken, vond ik ook vrij aso :o maar ik zie me ook geen 3 uur met die gast praten.. en ik hou niet ook niet van stiltes :')
Filmpje kijken met 1oortje in is misschien een idee..
Het wordt op mijn bovenarm gezet, binnenkant.. Moet dan lukken toch? :p

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 17:45

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 19:11

Hej mensen hier!

Eindelijk na jaren weet ik wat ik wil! Nu moet ik alleen op zoek naar een passende tattoo artist / shop, want ik weet wel wat ik wil maar ik kan het niet zelf ontwerpen. Ik zoek een artist die goed is in strakke dunne lijnen zetten en die een (beetje) abstracte insteek heeft.

Ik ben benieuwd naar jullie tips! Ik heb al via google gezocht, maar je komt dan zo veel shops en artists tegen dat ik een beetje de draad ben kwijt geraakt :-P

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 22:35

Sander Valentijn van Artcastle in Zeist kan mooi strakke en dunne lijnen zetten.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 22:58

Als afleiding tijdens een lange zit klets ik met een vriendin die 19 april ook weer meegaat, ter ondersteuning... ik wil ook wel met Marsha kletsen, zal ook wel gebeuren... maar ik wil Marsha ook niet teveel storen, want ze moet zich tenslotte ook concentreren... :D

Als het net zoveel pijn doet als vorige keer, dan zal ik na een uurtje of anderhalf in een soort van trance wegzakken, zodat ik de pijn beter kan verdragen... af en toe komt er dan nog wel geluid uit me, maar ik ben dan vooral bezig met bij bewustzijn blijven... :))

Het wordt het eerste portret van een halve sleeve... geen idee nog waar op mn arm het portret exact gaat komen.. ik heb iig vertrouwen dat het iets minder pijn gaat doen dan aan de binnenkant van mijn onderarm :)

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 23:50

@ wwillemijn: Thanks voor de tip! Ik zie echt héle vette (of eigenlijk juist niet vette :-P ) lijnen en ontwerpen op hun site :-D

Persoonlijk vind ik de stijl van ACID uit Alkmaar ook heel vet. Er zitten wel ontwerpen tussen die mij te ver (te abstract) gaan, maar zijn lijnen zijn mooi.
Maar ik twijfel wel of die stijl bij mij past..

Nog meer namen en tips zijn welkom! :-)

En over wel of niet kletsen met de artist, je kunt het hem of haar ook vragen. Misschien vinden ze het idd storend om te kletsen en vinden ze het dus prima als je jezelf afsluit en een filmpje kijkt.

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 01:24

Ik heb de eerste keer ongeveer 1,5 uur gezeten en heb daar mooi een film gekeken die op stond. Ik heb niet eens met Joy gepraat bedenk ik me nu haha.

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 10:45

hallo! Mag ik hier ook meekletsen? :D

Ik heb op t moment twee relatief kleine tattoo's (al een jaar of tien geleden gezet), en ik vind het nu tijd voor mijn 'masterpiece' :#
Wil een groot stuk over mijn zij/ rug, in kleur. Behoorlijk abstract, heb vooral plaatjes gezocht die ik wat stijl betreft super gaaf vind, maar nog geen concreet idee van wat het moet worden. Ik wil vooral zo'n fantastisch goede artist vinden, dat ik hem/ haar volledig de vrije hand kan geven. Watercolour vind ik super gaaf! Ben dan ook bereid om er voor naar het buitenland te gaan, dus daadwerkelijk een Ondrash komt in aanmerking (Tsjechie), of Niko Inko (Perpignan/ Frankrijk), Javi Wolf (Mexico, maar da's wel erg ver) of Mpatshi (Frankrijk), al vind ik die stijl nog wel erg 'hard'. Acid uit alkmaar die net genoemd werd is eigenlijk ook wel tof!
Genoeg ideeën dus, en heb Niko Inko al gemaild... Vind het echt super spannend, en hoop hier nog meer ideeën te kunnen krijgen :)

edit: Toko Lören heeft ook zeer gaaf werk!

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 13:46

Ik mocht niet praten van Joy en anderen ook niet tegen mij behalve zij dan. Ze heeft voor mij een concert van Lady Gaga opgezet en na een halfuurtje was ik klaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 13:50

waar liet je hem zetten dan?

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 13:56

Op m'n ribben, maar ik had heel erg moeite met normaal ademhalen. Was onbewust bezig met adem inhouden maar dat hou je geen halfuur vol :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 14:01

Heb twee uur gezeten, wat gepraat met de artiest maar was ook wat 'bang' haar te storen, had een vriendin mee ( vriendin van mijn broer ) en daar mee gepraat en met de andere klant ( twee artiesten daar) die voor zijn polstattoo lag te mompelen waar ie aan begonnen was (mijn tattoo was op ribben/flank/buik/heup) om 'm moed in te praten. Was de beste man aan het af leiden _O-

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 14:03

Lon83 schreef:
Ben dan ook bereid om er voor naar het buitenland te gaan, dus daadwerkelijk een Ondrash komt in aanmerking (Tsjechie), of Niko Inko (Perpignan/ Frankrijk), Javi Wolf (Mexico, maar da's wel erg ver) of Mpatshi (Frankrijk), al vind ik die stijl nog wel erg 'hard'. Acid uit alkmaar die net genoemd werd is eigenlijk ook wel tof!

Als buitenland een optie is vind ik deze érg gaaf: https://www.facebook.com/niki23gtr?fref=ts

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 14:10

bijzonder zeg, ik heb gewoon gezellig met Joy zitten kletsen tijdens het zetten :)

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 15:08

Doubtless schreef:
Lon83 schreef:
Ben dan ook bereid om er voor naar het buitenland te gaan, dus daadwerkelijk een Ondrash komt in aanmerking (Tsjechie), of Niko Inko (Perpignan/ Frankrijk), Javi Wolf (Mexico, maar da's wel erg ver) of Mpatshi (Frankrijk), al vind ik die stijl nog wel erg 'hard'. Acid uit alkmaar die net genoemd werd is eigenlijk ook wel tof!

Als buitenland een optie is vind ik deze érg gaaf: https://www.facebook.com/niki23gtr?fref=ts

Die is idd ook mooi! Heel strak werk, maar ik zie nog wel erg weinig kleur op het eerste gezicht.. Gothenburg is nog wel goed te doen :) (en zweden een gaaf vakantieland)

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 17:54

Ik heb een uurtje gezeten en heb alleen maar gepraat haha. Echt antwoorden kreeg ik niet, meer ja en nee etc. Als ze even stopte kreeg ik uitgebreider antwoord.
Maar nu ben ik ook heel goed in vertellen zonder dat iemand echt hoeft te reageren.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 18:13

Een tijdje geleden had ik hier geplaatst dat ik graag een G sleutel wou op mijn pols.
Ik ben vandaag met mijn moeder naar de tattooshop geweest en ik krijg een mooie G sleutel op 8 mei! Prijs is me behoorlijk mee gevallen. Het gaat me 60 euro kosten.

Edit: Dit wordt hem, alleen dan zonder de Romeinse cijfers.
Hij wordt 7 cm lang.
Afbeelding

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 20:40

Dieuwke_ schreef:
Op m'n ribben, maar ik had heel erg moeite met normaal ademhalen. Was onbewust bezig met adem inhouden maar dat hou je geen halfuur vol :')

Haha ja dat probleem had ik ook! Ik deed het onbewust omdat ik de artist niet wou storen met m'n ademhaling :') Tot hij zei dat het echt makkelijker werkte als ik normaal ademde en hij kon meegaan met dat ritme.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 21:02

Herkenbaar van dat ademhalen. Lukte mij alleen echt niet om normaal te ademen :')