Op internet is inderdaad ook een overvloed aan tips te vinden wat het er niet makkelijker op maakt

Wat ik zeg maar echt niet wil zijn die "harde" krullen zoals bijv na mouse.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Kan je henna uit je haar krijgen/ hoe lang duurt het voordat je het kan ontkleuren/ chemisch verven?
Ik heb al jaren henna-haar, en wil het nu grijs laten verven door de kapper. Ik weet wel dat Henna en chemische verf op elkaar kunnen reageren, maar na hoe lange tijd zou ik het kunnen laten doen? Is er ook een manier om het te versnellen?
Corelli schreef:Ik doe het allemaal best anders dan jij, maar deel het toch
Ik was het met yes to carrots, daarna cremespoeling en met dat erin uitkammen onder de douche. Doe dit 3x pw
Op nat haar een beetje mousse van wella en dan fohnen met diffuser op de koude stand. Hier echt even de tijd voor nemen en goed kneden.
Na het fohnen een beetje gelwax van de hema in de punten en een beetje lak van wella aan de aanzet, voor wat meer volume.
Op deze manier mooie, zachte krullen zonder pluis.
Op de dagen dat ik niet was, maak ik het ook niet nat. Doe er dan alleen een klein beetje gelwax in en slaap snachts met een knotje.
Wat doet de kapper met je haar? Want vind het daar erg mooi zitten
XxLiindsaYxX schreef:Hoi!
Iemand ervaring met haar verf, ik heb bruin haar, geverfd. En wil de onderkant Ariël rood zeg maar.. de puntjes ofzo..
of iemand Omg Vlaardingen die me daarmee wilt helpen