@Marlies, hopelijk kan je eigen huisarts een beetje meedenken. Want dat de bloeduitslagen niets laten zien dat afwijkend is, betekent nog niet dat er niets aan de hand is. Het kan heel goed hormonaal zijn, maar ik hoop dat de overgang toch nog even op zich laat wachten. En misschien is het wel een combinatie met werk wat onbewust veel energie vraagt. Ik heb ooit een burn-out gehad en ik kon letterlijk niet meer mijn bed uit komen op een goede dag. Heb je binnenkort niet toevallig een vakantie staan? Dat je kunt kijken of je van een andere omgeving en even niets moeten een beetje opklaart in je hoofd?
Het lijkt zondag mooi weer te worden. Ik heb zin om ergens anders te fietsen dan het gewoonlijke Gooische Natuurreservaat. Ik heb behoefte aan andere bomen. Eens kijken of ik mijn man zover kan krijgen om de fietsen op de auto te knopen en ergens naar toe te rijden. Want ook al ziet het er uit alsof ik heel mans ben, afsteunen op een stuur lukt, maar ik kan de fiets niet op een fietsendrager tillen en ook met het pakken en opbergen van de gravel heb ik hulp nodig. Ik sta gewoon aanwijzingen te geven in de deuropening