Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik wil proberen om daar mee te stoppen en het echt te houden bij het weten wat ik zelf meenemen en dan niet nog extra crackers/rijs- of maiswafels met beleg.
)
). En ik vind het ook fijn dat ik iets grotere maaltijden kan eten per keer, ik ben een grote eter en had dus vaak nog trek na de maaltijd.

Ik heb nu een week vakantie en vind het altijd heerlijk om weer maaltijden te maken en te sporten en op mijn eten te letten dus dat komt wel goed.

), twee kiwi gold, eiwitshake met karnemelk, blauwe bes en framboos

Tijdens de circuittraining van afgelopen vrijdag wel mijn hand bezeerd; we moesten burpees doen en ik doe die soms op mijn vingertoppen omdat dat iets lichter is. Super niet goed natuurlijk; zakte door mijn hand heen door vermoeidheid en de spieren kregen een flinke optater. Ging wel sporten vandaag en kon die hand redelijk ontzien (paar krachtdingen gewoon overgeslagen) maar moet even kijken of die circuittraining morgen handig is.
Ga zo ook even het internet afstruinen of ik wat vind.
Het begint echt een beetje irritant te worden, mn nee-knopje lijkt echt gewoon stuk. Ik kon echt tijden prima overal nee tegen zeggen, maar nu lukt het gewoon echt helemaal niet. Zelfs als ik nee zeg tegen bijv een traktatie op het werk, blijft dat gevoel de hele tijd knagen, en dan ga ik eenmaal thuis overstag
Laura82 schreef:Hier gaat de IF wel goed, qua eettijden iig. Mn snaaibuien hebben zich alleen nu verplaatst naar de middag![]()
Het begint echt een beetje irritant te worden, mn nee-knopje lijkt echt gewoon stuk. Ik kon echt tijden prima overal nee tegen zeggen, maar nu lukt het gewoon echt helemaal niet. Zelfs als ik nee zeg tegen bijv een traktatie op het werk, blijft dat gevoel de hele tijd knagen, en dan ga ik eenmaal thuis overstag
![]()
Zo stom hoe je iets eigenlijk helemaal niet wil, maar tóch doet...
Gisteravond paar wijntjes gedronken, dan word ik altijd hongerig wakker. Maar ff flink thee drinken om mn maag een beetje gevuld te houden. 
Moet vanavond ook een leuk feest afzeggen omdat ik echt nog niet fit ben dus dat is wel heel erg jammer. Helaas.

Heb de laatste twee a drie maanden veel stress gehad doordat ik van werkgever gewisseld ben en daar intens veel spijt van heb gehad. Aankomende vrijdag mag ik weer beginnen bij mijn oude werk
beste keuze ooit, want ik voel aan alles dat ik weer wat rustiger word en dat ik beter in mijn vel ga zitten. Verder is mijn rugblessure als sneeuw voor de zon verdwenen, dus ik mag en kan ein-de-lijk weer lekker sporten! Moet wel rustig aan proberen te doen ivm artrose in rug en bekken. Ben naar een nieuwe crossfit box gegaan hier in de buurt en heb me ingeschreven. Ik begin rustig aan met 3x per week en dan zien we wel hoe dat gaat. Dus die kilo's er af komen zo wel weer.