Suus___ schreef:Die lipstick staat je geweldig peelie!
Dankjewel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jammer dat het er ip de foto niet geblend uit ziet, ik heb daar ook altijd last van!
En wauw! Die colorpop na 9 uur
Eet en drink je dan wel wat?
Heb Real techniques kwasten gehad van mijn man. Ben er zo onwijs blij mee!
Een grote liefde voor die lipstick haha
en jouw look is ook heel mooi 
Jamiefris schreef:Kom ik weer met een lastige vraag![]()
Ik heb deze blush van catrice de 020, vind hem prachtig maar blijft niet heel lang zitten. Nou zoek ik dus zo'n kleur van bijvoorbeeld mac. Maar ik heb geen idee hoe ik deze kleur moet omschrijven.
Jullie een idee?
[ [url=m/41knaA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jamiefris schreef:Kom ik weer met een lastige vraag![]()
Ik heb deze blush van catrice de 020, vind hem prachtig maar blijft niet heel lang zitten. Nou zoek ik dus zo'n kleur van bijvoorbeeld mac. Maar ik heb geen idee hoe ik deze kleur moet omschrijven.
Jullie een idee?
[ [url=m/41knaA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Keeyzie is voor mij ook de eerste keer dat ik er mee de deur uit ga. Veel geduld en niet te perfectionistisch zijn in het begin denk ik. Suus___ schreef:[ [url=m/RFAMXk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik bedoelde niet dat t niet kon maar dat t dan wel meer geaccepteerd is haha.. heb mac diva erbij gepakt :
Kaygee schreef:Ik ben er ook weer klaar voor. Wilde enorm uitpakken met blauw. Maar ik vond het eigenlijk wel prima zo dus zo gelatenHeb Real techniques kwasten gehad van mijn man. Ben er zo onwijs blij mee!
[ [url=m/eYXWfJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Draag je neppers of zijn dit je eigen? keeyzie schreef:[ [url=m/wp6EKm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Peelie schreef:Ik heb vandaag voor het eerst een countour gedaan. Ik heb een mooi contourpalet van mijn lief gekregen. Dus ik kan weer lekker verder oefenen
[ [url=m/ZFtMEg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is het geworden. Wat vinden jullie er van?
Mondy schreef:Mijn camera maakt mij helaas roder dan ik benIn de spiegel gewoon normaal en alleen mn ogen en lippen rood dus.
[ [url=m/AQ4nKQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G9UnKX.jpg]Afbeelding[/url] ]
velvetblack schreef:[ [url=m/eQ8t87.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een wrak foto in de auto, maar ik ging voor groene glitter vandaag.
jaimy10 schreef:Waarmee doen jullie jullie wenkbrauwen meiden? Ik twijfel beetje tussen die van Anastasia, Mac of bobbi brown.. en het liefste een gel, denk ik. Gebruik nu poeder maar vind het net niet (Kan ook door t merk komen gebruik dat palet van Freedom, dus poeder suggesties mogen ook)
Mondy schreef:Oh wauw... dat groen spat er vanaf![]()
Bruin met zilver ga ik de volgende keer voor want ..Venthe schreef:Rood met goud
Mijn camera maakt mij helaas roder dan ik benIn de spiegel gewoon normaal en alleen mn ogen en lippen rood dus.
[ [url=m/AQ4nKQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G9UnKX.jpg]Afbeelding[/url] ]

we hadden gegourmet namelijk haha. Insane hè! Hele gave look trouwens, maar zie wel je nepwimper een beetje zweven hihi.

Ik vind je look wél heel mooi, denk dat je gewoon nog een beetje moet wennen! 
Hoe gaat het met je ogen?'

jaimy10 schreef:Waarmee doen jullie jullie wenkbrauwen meiden? Ik twijfel beetje tussen die van Anastasia, Mac of bobbi brown.. en het liefste een gel, denk ik. Gebruik nu poeder maar vind het net niet (Kan ook door t merk komen gebruik dat palet van Freedom, dus poeder suggesties mogen ook)
Voorheen gebruikte ik de Espresso brow powder kit van H&M, die vond ik ook erg fijn!
Vanaf morgen maar weer aan de makeup.

Voor mn gevoel kom ik nog lang niet in de buurt van jullie gave looks..