Suus___ schreef:Die lipstick staat je geweldig peelie!
Dankjewel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jamiefris schreef:Kom ik weer met een lastige vraag![]()
Ik heb deze blush van catrice de 020, vind hem prachtig maar blijft niet heel lang zitten. Nou zoek ik dus zo'n kleur van bijvoorbeeld mac. Maar ik heb geen idee hoe ik deze kleur moet omschrijven.
Jullie een idee?
[ [url=m/41knaA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jamiefris schreef:Kom ik weer met een lastige vraag![]()
Ik heb deze blush van catrice de 020, vind hem prachtig maar blijft niet heel lang zitten. Nou zoek ik dus zo'n kleur van bijvoorbeeld mac. Maar ik heb geen idee hoe ik deze kleur moet omschrijven.
Jullie een idee?
[ [url=m/41knaA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suus___ schreef:[ [url=m/RFAMXk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik bedoelde niet dat t niet kon maar dat t dan wel meer geaccepteerd is haha.. heb mac diva erbij gepakt :
Kaygee schreef:Ik ben er ook weer klaar voor. Wilde enorm uitpakken met blauw. Maar ik vond het eigenlijk wel prima zo dus zo gelatenHeb Real techniques kwasten gehad van mijn man. Ben er zo onwijs blij mee!
[ [url=m/eYXWfJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
keeyzie schreef:[ [url=m/wp6EKm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Peelie schreef:Ik heb vandaag voor het eerst een countour gedaan. Ik heb een mooi contourpalet van mijn lief gekregen. Dus ik kan weer lekker verder oefenen
[ [url=m/ZFtMEg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is het geworden. Wat vinden jullie er van?
Mondy schreef:Mijn camera maakt mij helaas roder dan ik benIn de spiegel gewoon normaal en alleen mn ogen en lippen rood dus.
[ [url=m/AQ4nKQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G9UnKX.jpg]Afbeelding[/url] ]
velvetblack schreef:[ [url=m/eQ8t87.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een wrak foto in de auto, maar ik ging voor groene glitter vandaag.
jaimy10 schreef:Waarmee doen jullie jullie wenkbrauwen meiden? Ik twijfel beetje tussen die van Anastasia, Mac of bobbi brown.. en het liefste een gel, denk ik. Gebruik nu poeder maar vind het net niet (Kan ook door t merk komen gebruik dat palet van Freedom, dus poeder suggesties mogen ook)
Mondy schreef:Oh wauw... dat groen spat er vanaf![]()
Bruin met zilver ga ik de volgende keer voor want ..Venthe schreef:Rood met goud
Mijn camera maakt mij helaas roder dan ik benIn de spiegel gewoon normaal en alleen mn ogen en lippen rood dus.
[ [url=m/AQ4nKQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G9UnKX.jpg]Afbeelding[/url] ]
jaimy10 schreef:Waarmee doen jullie jullie wenkbrauwen meiden? Ik twijfel beetje tussen die van Anastasia, Mac of bobbi brown.. en het liefste een gel, denk ik. Gebruik nu poeder maar vind het net niet (Kan ook door t merk komen gebruik dat palet van Freedom, dus poeder suggesties mogen ook)