[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 11:13

Ik merk inderdaad ook al dat enkele hele fijne lijntjes in mijn tattoo bijna niet (meer) zichtbaar zijn. Ik vind dat niet erg, want die lijnen hadden geen essentiële rol in de tattoo, maar als je gehele tattoo uit fijne lijnen bestaat, dan is het best zonde dat deze na het herstel al bijna niet meer zichtbaar zijn.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 11:25

Als de tattoo goed gezet wordt zou hij wel een tijdje moeten blijven staan, maar lijnen zetten altijd wat uit met de tijd en het probleem met die super finescript tattoos is dat ze vaak zo priegelig en dicht op elkaar gezet worden dat de letters met een tijdje dichtlopen. Het kan zeker wel, maar je moet er wel rekening mee houden dat hij er na een tijdje niet meer zo uit ziet als wanneer hij net gezet wordt.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 12:53

Ja, dat ging ik ook net zeggen. Ik denk dat je je meer zorgen moet maken om het feit dat die superdunne lijntjes nog gaan uitlopen en je tattoo daardoor veel minder delicaat zal zijn.

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 15:20

Zag gisteren de watercolor tattoo van een vriendin van mij, zij heeft kersenbloesem op haar rug.
Maar de helft is gewoon weg :wow:

Ze heeft half jaar dan ook in Australië rond gereisd, waardoor intensief zon/warmte etc.
Maar de tattoo zal bijna volledig opnieuw gezet moeten worden.
Denk dat ze deze ongeveer 6/7 jaar terug heeft laten zetten.

Meer bokkers met weggevaagde watercolors? of allemaal nog strak?

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 15:22

Die van mij is pas een jaar, maar die is nog steeds ontzettend mooi en kleurrijk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 16:35

Die van mij ruim 2 jaar, ziet er nog uit alsof hij net nieuw is :)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 16:47

Mijn eerste stuk is ook nog geen jaar oud, maar tot nu toe niets veranderd qua kleur.

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 21:47

Twilight schreef:
martin heb ik nog nooit bij gezeten, miss is die wat gezelliger dan jan willem haha.

Ik zal na het zetten verslag uitbrengen haha.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 21:50

Ja daar hebben jullie wel gelijk in over die lijnen, met een wat stevigere lijn maar nog wel sierlijk/vrouwlijk lettertype vind ik ook prima, wil het alleen niet te hard en te grof. Nog maar even verder denken en zoeken XD

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 21:54

Bizzybijtje schreef:
Die van mij ruim 2 jaar, ziet er nog uit alsof hij net nieuw is :)

idem, hier nog helemaal mooi qua kleur, maar ik ben ook lichtjes paranoia met de zonnecrème :+

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 23:05

De mijne is nu ook een jaar en nog steeds net zo frisgroen en strak als na het zetten! :) Krijg ook regelmatig de vraag of hij nog vers is.
En inderdaad net als de reactie hierboven heel secuur met de zon. Ik smeer hem in als ik weet dat ik veel in de zon ga lopen, ik krab/wrijf niet over de plek en bij een droog velletje smeer ik 'm in :D

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 23:22

Een van 5 jaar oud en die zit nog perfect. 3 jaar oude op mijn schouder ook alleen omdat mijn schouder bruin wordt valt de tattoo wel minder op maar dat betekend niet dat hij vervaagt.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar zo'n vervaagde tattoo. Lijkt mij eerder dat de tattoo niet geweldig is gezet.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 07:10

Lijkt me idd ook meer met het zetten te maken te hebben?

Ik ben eigenlijk best wel boos.. := Heb het design nog niet, 3 dagen te laat nu. Ik ga zo naar m'n vriendin, als ik vanmiddag terug ben en hem nog niet heb dan ga ik bellen.

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 08:54

Vrijdag wordt hij al gezet toch Captain? Ik zou het ook niet meer houden van nieuwsgierigheid!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 10:30

Ik ga ook vrijdag en geen idee wat er gezet wordt. Vertrouw Mandy daarin volledig dus ik hoef het ook niet eerder te weten...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 10:40

Ik kreeg ook mijn ontwerp pas te zien op de dag zelf... geen probleem, want ik vertrouw Josephine volledig... en het is ook exact geworden wat ik had voorgesteld :D

Als ik voor portretten naar Marsha in Weert ga, dan stuur ik een aantal foto's en dan kiest zij er een uit die de tattoo gaat worden... en ook haar vertrouw ik daar blind in :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 10:44

Emmaa_ schreef:
Als de tattoo goed gezet wordt zou hij wel een tijdje moeten blijven staan, maar lijnen zetten altijd wat uit met de tijd en het probleem met die super finescript tattoos is dat ze vaak zo priegelig en dicht op elkaar gezet worden dat de letters met een tijdje dichtlopen. Het kan zeker wel, maar je moet er wel rekening mee houden dat hij er na een tijdje niet meer zo uit ziet als wanneer hij net gezet wordt.

Dat heb ik gemerkt met de eerste die ik ooit had laten zetten. Sowieso niet wat ik eigenlijk wilde, maar uiteindelijk ook nog eens veel te dik gezet en dat is daarna nog eens gaan uitzetten. Zou deze dan ook maar wat graag willen laten coveren. Hij zit op mijn pols en ik heb niet van die brede polsen, dus ben bang dat het niet echt makkelijk gaat worden zonder een halve sleeve te krijgen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 10:45

Aanvulling: het gaat om eentje van minimaal 14 jaar oud (misschien wel ouder).

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 10:53

Ik wil wel graag van tevoren weten wat er gezet wordt. Lijkt me ook niet meer dan logisch. En als het week van tevoren is moet het ook een week van tevoren zijn en niet 4 dagen. :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 11:03

Captain schreef:
Ik wil wel graag van tevoren weten wat er gezet wordt. Lijkt me ook niet meer dan logisch. En als het week van tevoren is moet het ook een week van tevoren zijn en niet 4 dagen. :)

Joh misschien zijn ze het vergeten, is je emailadres verkeerd gespeld of was er een ander probleem. Gewoon even bellen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 11:16

Nou idd, pak de telefoon en vraag het.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 11:20

Ik heb haar al gemaild vrijdagavond maar vorige x ook pas na 3 dagen reactie. Mag toch even klagen? :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 11:21

Hebben ze geen telefoon dan?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 11:22

Captain schreef:
Ik heb haar al gemaild vrijdagavond maar vorige x ook pas na 3 dagen reactie. Mag toch even klagen? :+

Dus op vrijdagavond heb je gemaild, op maandagochtend nog niet gereageerd..
Wss doen ze dus niks met de email in het weekend ;)

Nee sorry vind dit een beetje onnodig geklaag :') Bel ze gewoon als je snel antwoord wilt

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 11:29

En een Facebook berichtje dan? Ik heb echt altijd mega snel een reactie van ze via Facebook.