Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Meh, ik baal zo erg.. Ik had 2 nieuwe kleuren liquids van Gerard cosmetics besteld, 1995 en everything nice. Op de swatches op internet zagen ze eruit als mooie roze achtige kleuren, maar op mijn lippen zijn de kleuren gewoon donker rood-bruinachtig, en dat vind ik echt niet mooi bij mezelfIced Mocha en nog een liquid van Colourpop die ik heb vallen ook al zo donker uit bij mij, daar kan ik dus gewoon echt niks mee.
Melati_vS schreef:Ik lees hier al een hele tijd in stilte mee en vond het is
tijd om ook wat te plaatsten hier![]()
Ik draag niet elke dag make up, probeer mn huid toch wel 3 dagen per week wat rust te geven maar als ik dan make up gebruik doe ik wel alles erop en eraan!
Mijn look is dan ook eigenlijk nooit hetzelfde en probeer ik altijd weer iets anders qua lippenstift en eyeliner.
Vandaag ben ik in de Mac store in Den Haag geweest en natuurlijk mn verzameling lippenstift aangevuld!
Stone stond al een tijdje op mn verlanglijstje dus die moest ik hebben en daarnaast ook nog voor all fired up gekozen.
Verder ben ik ook enorm fan van liquid lipsticks, wat een pigment!![]()
Hier dus 1 van mijn favoriete liquid lipstick Komodo van La Splash
[ [url=m/IWR4Jx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shizzel schreef:Ik zweer bij mijn beautyblender van Real Techniques.
Daniella, ben benieuwd! Maak je voor en na foto's als het geheeld is?
Vanavond feestje dus heb eens blauw gebruikt. Is iets donkerder in het echt, de buitenste kleur komt ook vrij in de buurt van het blauw in mijn playsuit.
[ [url=m/AqjhIA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZyKL8k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Melati_vS schreef:ElineS tja ik hou van die aparte kleuren haha!
Snap dat niet iedereen er fan van zal zijn.
Toevallig biscuitje! Geen idee je ziet zoveel mensen daar, wat een drukte als je Zeeland gewend bent![]()
Wat heb jij nog meegenomen van Mac? Ik zag zoveel kon me er niet echt inhouden, meteen ook nieuwe foundation, concealer, highlighter en eyeliner gekocht.