Make-up topic: deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 19:09

Meh, ik baal zo erg.. Ik had 2 nieuwe kleuren liquids van Gerard cosmetics besteld, 1995 en everything nice. Op de swatches op internet zagen ze eruit als mooie roze achtige kleuren, maar op mijn lippen zijn de kleuren gewoon donker rood-bruinachtig, en dat vind ik echt niet mooi bij mezelf :n Iced Mocha en nog een liquid van Colourpop die ik heb vallen ook al zo donker uit bij mij, daar kan ik dus gewoon echt niks mee. :\

BelleTessa

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 19:19

Jammer zeg! Iced Mocha is ook wel erg bruin van zichzelf he.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 19:22

BelleTessa schreef:
Jammer zeg! Iced Mocha is ook wel erg bruin van zichzelf he.

Klopt inderdaad, maar bij mij is hij echt heel erg bruin. Bij bijvoorbeeld Serena van Beautylab vond ik hem echt super mooi en helemaal niet zo bruin, verschilt zo erg per persoon!

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 19:31

[***] schreef:
Meh, ik baal zo erg.. Ik had 2 nieuwe kleuren liquids van Gerard cosmetics besteld, 1995 en everything nice. Op de swatches op internet zagen ze eruit als mooie roze achtige kleuren, maar op mijn lippen zijn de kleuren gewoon donker rood-bruinachtig, en dat vind ik echt niet mooi bij mezelf :n Iced Mocha en nog een liquid van Colourpop die ik heb vallen ook al zo donker uit bij mij, daar kan ik dus gewoon echt niks mee. :\

Is dit merk via een Nederlandse site te bestellen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 19:33

^The make up spot is Nederlands en heeft gerard cosmetics.

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 19:54

Ik lees hier al een hele tijd in stilte mee en vond het is
tijd om ook wat te plaatsten hier :D
Ik draag niet elke dag make up, probeer mn huid toch wel 3 dagen per week wat rust te geven maar als ik dan make up gebruik doe ik wel alles erop en eraan!
Mijn look is dan ook eigenlijk nooit hetzelfde en probeer ik altijd weer iets anders qua lippenstift en eyeliner.

Vandaag ben ik in de Mac store in Den Haag geweest en natuurlijk mn verzameling lippenstift aangevuld!
Stone stond al een tijdje op mn verlanglijstje dus die moest ik hebben en daarnaast ook nog voor all fired up gekozen.

Verder ben ik ook enorm fan van liquid lipsticks, wat een pigment! <3

Hier dus 1 van mijn favoriete liquid lipstick Komodo van La Splash

Afbeelding

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 21:50

Brr wat een verschrikkelijke kleur. Wel gewaagd maar vind het meer iets voor een halloween kostuum

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 22:00

Melati_vS schreef:
Ik lees hier al een hele tijd in stilte mee en vond het is
tijd om ook wat te plaatsten hier :D
Ik draag niet elke dag make up, probeer mn huid toch wel 3 dagen per week wat rust te geven maar als ik dan make up gebruik doe ik wel alles erop en eraan!
Mijn look is dan ook eigenlijk nooit hetzelfde en probeer ik altijd weer iets anders qua lippenstift en eyeliner.

Vandaag ben ik in de Mac store in Den Haag geweest en natuurlijk mn verzameling lippenstift aangevuld!
Stone stond al een tijdje op mn verlanglijstje dus die moest ik hebben en daarnaast ook nog voor all fired up gekozen.

Verder ben ik ook enorm fan van liquid lipsticks, wat een pigment! <3

Hier dus 1 van mijn favoriete liquid lipstick Komodo van La Splash

[ [url=m/IWR4Jx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welkom!

Nog iemand met een kanarie gele jas tegengekomen vandaag? Ik was ook in Den Haag en ben natuurlijk even bij de Mac wezen kijken, ik heb mij ingehouden! *D

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 22:09

Mijn look van vandaag. Ik wilde een beetje een meer natural look, dus foundation, bronzer en wat blush. Twee lichtbruine oogschaduw tinten, een klein randje eyeliner en klein beetje mascara. Ik wilde een rustige bijna make up loze look. Op mijn lippen niets, ik heb constant korstjes de laatste tijd. Hoe lossen jullie dat op?

Afbeelding

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 22:20

ElineS tja ik hou van die aparte kleuren haha!
Snap dat niet iedereen er fan van zal zijn.

Toevallig biscuitje! Geen idee je ziet zoveel mensen daar, wat een drukte als je Zeeland gewend bent :D
Wat heb jij nog meegenomen van Mac? Ik zag zoveel kon me er niet echt inhouden, meteen ook nieuwe foundation, concealer, highlighter en eyeliner gekocht.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 22:23

Mooie wenkies Eline!
Ik merk dat ik snel droge lippen krijg als ik te weinig drink, maar dat is heel persoons gebonden denk ik. Verder smeer ik de hele dag met Burts Bees. Hoor hier ook veel goede verhalen over bepanthen!

Ik vind die liquid wel vet Milati! Past ook wel bij je denk ik :)

Mijn uitgaanslook, weer lekkere duidelijk op de foto haha. Naja geen geld voor een dure Sony _O-
Afbeelding

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 22:27

Dankje Judass, ik ben veel aan het oefenen met mijn wenkies, want kon er altijd niets van :').

Maar wat heb je mooie grote ogen zeg! Heb je nepwimpers of zijn dat je eigen?

@Melati: Nee, ieder zijn smaak inderdaad. Ik zou het zelf niet doen, maar voor degenen die wel zulke kleuren durven te dragen, dat vind ik wel dapper hoor :D Het is toch een beetje anders en een beetje gewaagd. Ik draag al haast geen andere tinten dan wat roze/lichtrood, want vind het al snel te, dus dan vind ik groen al helemaal te, voor mij dan. Maar je kan het wel hebben, die kleur.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 22:45

Ben ook heel benieuwd wat ik van Witching Hour ga vinden, die is donker blauwpaarse. Ben wel wat gewend, maar dit is wel flink heftige kleur.

Vind die gekke kleuren echt geweldig om aparte looks mee te maken. Maar niet echt voor dagelijks gebruik.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 22:49

Ik vind dat het bij sommige mensen wel staat de heftige lipkleuren!
Bij mij passen echt enkel kleuren zoals mehr en syrup

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 22:49

Ardell's 120 :D, waren ze maar echt haha. Die grote ogen hoor ik vaker, helaas wel hooded, maarja :P

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 23:09

Toffe look Judas, en prachtige ogen heb je!

Ik vind je lipstick cool Melati :)

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 00:08

Shizzel schreef:
Ik zweer bij mijn beautyblender van Real Techniques. <3

Daniella, ben benieuwd! Maak je voor en na foto's als het geheeld is?

Vanavond feestje dus heb eens blauw gebruikt. Is iets donkerder in het echt, de buitenste kleur komt ook vrij in de buurt van het blauw in mijn playsuit.

[ [url=m/AqjhIA.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZyKL8k.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zal ik doen :j

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 01:18

Prachtige meiden!

Ik had n vrijgezellefeestje :D
Afbeelding

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 01:22

Leverage schreef:
Ik heb wel 2 verkopers op Marktplaats gevonden die heel veel cosmetica uit USA verkopen. Iemand uit dit topic had daar wel eens iets gekocht toch?

Ik. Werkt prima. :j

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 02:01

He, geen wing Suus :D Toch? Staat je ook goed, wat minder heftig. Vind je look zonder wing eigenlijk veel mooier en opener. Je wenkbrauwen zijn zoals altijd om jaloers op te zijn :P Was laatst toch een discussie over, dik of dun? Vind het mooi zo dik. Ik had vroegah ook echt dikke wenkbrauwen, tot ik in mijn tienerjaren het epileren ontdekte. Weg wenkbrauwen. Probeer ze nu een beetje terug te krijgen, want ze waren heel dun, maar pff, dat uitgroeien is drama.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 05:11

Mn wenkbrauwen mogen van mezelf veel strakker :=
Heb regelmatig geen wing, of eyeliner zoals hier maar post die meestal niet omdat ze extreem simpel zijn haha
Thanks!

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 08:37

Melati_vS schreef:
ElineS tja ik hou van die aparte kleuren haha!
Snap dat niet iedereen er fan van zal zijn.

Toevallig biscuitje! Geen idee je ziet zoveel mensen daar, wat een drukte als je Zeeland gewend bent :D
Wat heb jij nog meegenomen van Mac? Ik zag zoveel kon me er niet echt inhouden, meteen ook nieuwe foundation, concealer, highlighter en eyeliner gekocht.

Mijn jas is nogal opvallend, dus er was een kansje! Ik heb mij super goed kunnen inhouden, heb mezelf constant verteld dat ik eerst makeup moet opmaken voor ik nieuwe mag kopen. :)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 09:17

Mooi hoor suus! Vind blik ook opener zonder eyeliner :)

Groene lippen, gewaagd! Maar het staat je wel, doe je dat dan ook overdag/dagelijks aan?

En startte de lipstick challenge niet vandaag?

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 09:19

En mijn zus maakt haar examens op valium :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 09:23

Suus mooi zo zonder eyeliner! Vind de eyeliner ook gaaf alleen dit staat idd lekker fris :D

Eline ik zou je wenkbrauwen niet dikker laten groeien zoals ze nu zijn eigenlijk. Ik vind volle wenkbrauwen mooi maar niet bij iedereen, dunne wenkbrauwen zijn bij mij mooier, m'n hele gezicht wordt opgeslurpt als ik zulke volle wenkbrauwen heb.