xNavatu schreef:Ja dat moet ik ook maar ach dan beweeg ik nog wat
Hahaha dat is dan ook wel weer zo

Nou scheelt t bij mij al dat ik staand/ lopend werk doe. Als ik dat niet zou doen, dan waren er het afgelopen jaar heel wat meer kilo's bij gekomen denk ik zo

Geplaatst: 07-01-16 09:48
               Geplaatst: 07-01-16 09:48				         

En dan heb ik ook nog een flesje water van een halve liter en die drink ik er tegenwoordig ook wel 3 per dag dus dat is ook al 1,5 liter
 En dan heb ik ook nog een flesje water van een halve liter en die drink ik er tegenwoordig ook wel 3 per dag dus dat is ook al 1,5 liter 
 Laatste weegmoment was oudejaarsdag en toen was het -5,5kg....de oliebollen en lekkere hapjes zijn d'r weer af...strakke jurk gepast en zit al prima, dus dat is mooi....
  Laatste weegmoment was oudejaarsdag en toen was het -5,5kg....de oliebollen en lekkere hapjes zijn d'r weer af...strakke jurk gepast en zit al prima, dus dat is mooi....
 .
.  ! Hoelang ben je er nu mee bezig?
! Hoelang ben je er nu mee bezig?  . Hopelijk gaan vanavond de lessen wel door. Daar gaat direct mijn goede voornemen om 2 keer in de week naar de sportschool te gaan
. Hopelijk gaan vanavond de lessen wel door. Daar gaat direct mijn goede voornemen om 2 keer in de week naar de sportschool te gaan   

Echt vies! Zo veel suiker!
 Echt vies! Zo veel suiker!