[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bralindy

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 21:46

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 22:11

TheNovelist schreef:
Ik had mijn haar korter laten knippen, maar de lengte waar hij nu op zit, daar zit een slag in mijn haar. En dan niet een die ik mooi vind, maar het laat mijn haar helemaal naar buiten draaien. En dit blijft ook gewoon zo zitten. Dus ik zat eraan te denken om mijn haar nog korter te knippen (in een ander model) en dan dat die slag er niet meer in zit, maar weet niet of echt kort haar mij zou staan. Heeft iemand misschien ideeen wat voor model goed zou kunnen?

[ [url=m/uddwDu.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/wkYabC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die slag ga je altijd hebben, of je haar nu 10 centimeter korter of langer is. Het is gewoon de manier waarop je haar valt. Ik heb het zelf ook. Kappers zeggen me ook altijd dat het korter knippen of langer laten groeien niet zal helpen. Je kan het hoogstens even föhnen met een borstel en het stijl trekken, of er even met een stijltang doorheen gaan.

Het enige wat zo'n slag kan "veroorzaken" is als je haar net je schouders raakt en het daar eigenlijk naar buiten plooit. Maar gezien jouw haar nergens raakt, betekent dat dat het uit zichzelf gooit.

Dawn1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 10:59

Nou de color remover van Kruidvat heeft nog steeds niet goed gepakt, denk niet dat ik hier overheen kom xD

Dawn1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 22:04

Zou de felrode kleur van Kruidvat wel op donker haar pakken?
Ik heb het al ontkleurt maar mijn haar is nog steeds donker. ik wil niet nog eens ontkleuren.
Laatst bijgewerkt door Dawn1993 op 11-03-17 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 22:07

Ik zag gisteren bij Kruidvat ook van Syoss roze paars en grijs, iemand die al geprobeerd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 21:25

Ik vond net een doosje color remover, en dacht, waarom ook niet.
Dus ik kijk hoe het eruit komt en dan zie ik wel welke kleur het nu wordt :')

Momenteel zit ik iniedergeval veilig met een tinfoil hat :):)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 21:28

Jeej ik wil wel foto's!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 21:35

Niet van mijn tinfoil hat >;)

Heb inspiratie, wou ik al een tijdje maar dacht o jaaaaaa dat kan *\o/* Ga het donkerbruin verven met turquoise dipdye, wou die nieuwe lijn van l'oreal eens proberen. Blijft niet lang zitten maar even kijken hoe het staat O:) Dus besteld, maandag aan de verf. Tot die tijd waarschijnlijk oranje.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 21:44

Ahh, dan toch wel van t oranje resultaat? O:) En van het eindresultaat?

Anoniem

:j Uiteraard!

Anoniem

Met mijn Slytherin sjaal mocht ik er weer uitkomen als een Weasley.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 21:48

Oeh. :')

Mijn haar was echt niet blond meer na de roze Colorista. Nu maar een hele lichte as-toner er overheen gedaan. Is t weer een beetje bijgetrokken.

Ik wil t weer verven maar de kapper heeft t zo kort geknipt dat ik t nu zonde vind. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 21:50

*zucht* Kappers. :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 21:53

Precies. De puntjes is toch een ruim begrip voor sommige kappers. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 22:52

Dawn1993 schreef:
Zou de felrode kleur van Kruidvat wel op donker haar pakken?
Ik heb het al ontkleurt maar mijn haar is nog steeds donker. ik wil niet nog eens ontkleuren.

Bij mij pakte het wel iig. Kijk wel uit, want als je het net ontkleurd hebt kan het zijn dat het te donker gaat pakken en dat je weer terug bij af bent.

Ik lijk momenteel blond te zijn. Ben benieuwd hoe het droogt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 18:43

Kan je henna uit je haar krijgen/ hoe lang duurt het voordat je het kan ontkleuren/ chemisch verven?

Ik heb al jaren henna-haar, en wil het nu grijs laten verven door de kapper. Ik weet wel dat Henna en chemische verf op elkaar kunnen reageren, maar na hoe lange tijd zou ik het kunnen laten doen? Is er ook een manier om het te versnellen?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 22:13

Haaai!
Wie heeft er hier permanente krullen gezet met haar wat tot je bh-bandje komt? Zit er echt al heel lang over te denken maar ben vooral ook benieuwd naar de prijs en eventueel foto's. :D

Iemand de me kan helpen?

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 22:15

Ik meld mij hier ook.
Mijn kapper zou mijn haar asblond/grijs verven, helaas lukt het de eerste keer niet dus mocht ik de dag daarna terug komen om het over te laten verven, noouuuu die 2e keer had ze het juist te lang laten zitten en was net een donkergrijze heks :wow: Vervolgends vatte ze het begrip de puntje ook iets verkeerd op en heeft de helft van mijn mooie lange haar eraf geknipt, ik had helemaal stijl lang haar maar wel rond geknipt dus de voorkant iets korter aflopend naar achter, helaas dacht ze dat dit een voorpluk was en heb ik nu een soort van pony die de hele dag in mijn gezicht hangt, hij past zelfs niet meer in een staart dus zit nu de hele dag met van die rot klipjes op mijn hoofd om het haar uit mijn ogen te houden :x
Baal echt als een stekker, zonder iets aan mijn haar te doen durf ik eigenlijk de straat niet meer op haha, gelukkig wast die grijze kleur wel heel snel uit dus nog een paar keer en dan ben ik weer richting blond denk ik, maar voor alsnog gaat mijn haar niet harder groeien.

Uit alle wanhoop ben ik op het product haarjazz uitgekomen, nu geloof ik hier eigenlijk alleen helemaal niet in, zou het het waard zijn om te kopen? (als ik weer geld heb na de kapper rekening van 138 euro) of heeft iemand hier nog magische tips voor snelle haargroei? Wil zo snel mogelijk van die rare bolle pony af haha

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 22:31

Bizzybijtje schreef:
:j Uiteraard!

*\o/*

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 23:22

Dani199764 schreef:
Ik meld mij hier ook.
Mijn kapper zou mijn haar asblond/grijs verven, helaas lukt het de eerste keer niet dus mocht ik de dag daarna terug komen om het over te laten verven, noouuuu die 2e keer had ze het juist te lang laten zitten en was net een donkergrijze heks :wow: Vervolgends vatte ze het begrip de puntje ook iets verkeerd op en heeft de helft van mijn mooie lange haar eraf geknipt, ik had helemaal stijl lang haar maar wel rond geknipt dus de voorkant iets korter aflopend naar achter, helaas dacht ze dat dit een voorpluk was en heb ik nu een soort van pony die de hele dag in mijn gezicht hangt, hij past zelfs niet meer in een staart dus zit nu de hele dag met van die rot klipjes op mijn hoofd om het haar uit mijn ogen te houden :x
Baal echt als een stekker, zonder iets aan mijn haar te doen durf ik eigenlijk de straat niet meer op haha, gelukkig wast die grijze kleur wel heel snel uit dus nog een paar keer en dan ben ik weer richting blond denk ik, maar voor alsnog gaat mijn haar niet harder groeien.

Uit alle wanhoop ben ik op het product haarjazz uitgekomen, nu geloof ik hier eigenlijk alleen helemaal niet in, zou het het waard zijn om te kopen? (als ik weer geld heb na de kapper rekening van 138 euro) of heeft iemand hier nog magische tips voor snelle haargroei? Wil zo snel mogelijk van die rare bolle pony af haha

Je bent er toch zelf bij? Je ziet toch met name bij de pony dat ze er een groot stuk af wil knippen?

Ik geloof niet zo in die middeltjes. Ik zou dan haar en nagel supplementen van de kruidvat proberen die zijn niet zo duur en werken ook bij sommige mensen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 08:58

Heb je een foto? Misschien staat het juist wel superleuk maar is het wennen?

Haar sneller laten groeien geloof ik niet in..

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 09:16

Hoe snel je haar groeit is genetisch. Middeltjes zijn dus echt rip-offs

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 10:44

Dani199764 schreef:
Ik meld mij hier ook.

Als je haar zo verpest is zou ik toch niet snel zo'n enorme rekening betalen...

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 15:31

Wie oh wie is er hier ook gezegend met een krullenbos ?
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet proberen tegen.... PLUIS.
Zeker met dit weer is het echt verschrikkelijk :j

Wat ik zelf al doe/geprobeerd heb is/zijn:

Eens in de zoveel tijd kokosolie. Dit doe ik niet te vaak omdat ik er dan weer een vette look van krijg.
Wax/gel vind ik niks...dan krijg ik van die stro krullen.
Anti frizz ook van verschillende merken geprobeerd net als speciale krullen shampoo en conditioner van andrelon enz

Wat tot nu toe het beste werkt is savonds douchen en met nat haar slapen ( niet fohnen...dat is het stomste wat ik met mijn haar kan doen :D ) en dan wax uit een spuitbus van de kapper ( een beetje) of soms helemaal niks. Snachts kan ik geen sterk ruikende dingen in mijn haar doen omdat ik mijn vriend dan vergas ( die kan niet goed tegen zulke heftige luchtjes)
Eens in de zoveel tijd een masker en ik probeer nu ook ipv met shampoo ( wat ik al om de 2 3 dagen deed) alleen met conditioner te wassen.
Vaak zit het sochtends dan best leuk.... tot ik naar mijn werk kom/ het later op de middag is. PLUIS !!!
Mijn haar is en blijft dus droog. Wat zijn jullie tips ?
Oh ja...mijn haar is in laagjes geknipt :j

Dit is net na de kapper.... oftewel coupe ontploft :))
Afbeelding

Zo zit het meestal :

Afbeelding
Afbeelding

Het is het dus net niet.

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 16:22

Herkenbaar probleem Mondy
Het is heel lastig omdat het voor iedereen anders is...

Ik zelf gebruik John Frieda shampoo en daarna geen cremespoeling maar een masker van hetzelfde merk.
Niet fohnen ( mag de kapper ook niet doen bij mij anders loop ik 2 weken later ook nog met coupe ontplofting )
Op handoekdroog haar elvive oil & milk en daarna John Frieda serum
Elke ochtend gaat mijn haar dus onder de kraan, anders lijkt het echt nergens op :')