Oh dat ziet er wel mooi uit! Vinden jullie het het geld helemaal waard? (nu met die 40%)
Anoniem
Geplaatst: 10-09-14 14:08
Ik heb zo'n zelfde soort iets van Sephora maar gebruik alleen maar die van Dior. Ik heb 'm voor full price gekocht en het is mijn holy grail. Ook fijn met de Dior lip plumper er boven op. Als je 40% korting krijgt zou ik er gelijk 2 bestellen, want ik ga er iig redelijk snel doorheen. Maarrrr zoals ik al zei, het is mijn holy grail en ik gebruik hem dagelijks.
Duidelijke fotos heb ik helaas niet en ga ik nu ook niet maken, laatste week nogal frustratie/stress en dan bijt ik m'n lippen kapot.
$155 en "for girls and boys" trekt me echt totaal niet. Wat duurrrr voor een celeb parfum. Ik gebruik de Dior addict lipglow dagelijks en 9 vd 10 keer de maximizer. Op mijn bruiloft had ik ze beide op! Maximizer is inderdaad de plumper, sorry.
Haha die lip maximizer en glow wou ik ook allebei gaan bestellen, uiteindelijk draag ik toch alleen maar nudes. Ik zie het verschil bij jou eerlijk gezegd niet zo goed Anthea (ik had altijd trouwens een heel andere voorstelling bij jou ) maar op die foto hierboven is het wel een mooi resultaat.
Anoniem
Geplaatst: 10-09-14 14:28
non office hours ben ik een sexy busty blondine. Dat was natuurlijk wat je verwachtte.
Hahah zoiets ja. Nee ik dacht dat je een heel klassiek (misschien een beetje ballettig?) uiterlijk zou hebben, en die piercing strookt niet met dat beeld.
Ps. Ik heb om sommige van mijn foto's zo'n rand gekregen, maar ik kan toch nergens meer vinden waar ik dat doe? Ik bedoel zoiets: http://instagram.com/p/pi6Mzhtvvf/ Edit, gevonden, lang leve google
@Deijs, mooi! Hele zachte lieve kleurtjes
@Anthea, ik had me eigenlijk nog geen voorstelling gemaakt Je zag er mooi uit op je trouwen!
@DS, spannend Mijne staat voor morgen, maar denk dat dat pas vrijdag of zaterdag wordt.
Laatst bijgewerkt door Djilna op 10-09-14 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt