Trouwens @leeslampje , op zwift vind je ook leuke trainingsplannen die je kunt doen .
Om bv je FTP te verhogen etc .
Gisterenavond was iig pittig , kon wel merken dat ik langer geen intensieve trainingen heb gedaan .

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Change03 schreef:Hallo allemaal
Ik denk dat ik hier helemaal aan het juiste adres ben met mijn vraag en ik hoop dat jullie me willen helpen![]()
Mijn partner heeft gisteren een super mooie e-mountainbike besteld van Specialized. Hij is helemaal in zijn nopjes ermee. Hij heeft jaren geleden wel een mountainbike gehad maar toen alles verkocht, hij heeft dus echt helemaal niks meer!
Ik zou hem erg graag willen verrassen met wat basis artikelen. Dus kleding, misschien verlichting of een bidon. Een helm? Of andere handige dingen...Het maakt me niet zoveel uit wat, want hij heeft in principe alles nodig. Ik zou het liefste vandaag al iets bestellen want hij gaat zijn fiets zaterdag ophalen.... Lekker kortdag allemaal.
Raden jullie een (online) winkel aan met leuke artikelen? Ik heb er 0,0 verstand van dus ook specifieke producten die jullie aanraden hoor ik graag