mariekeoo schreef:Ik was vanmorgen 90,2!!! Bijna onder de 90
Komt lekker dichtbij zo, in augustus zit je er sowieso onder!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik doe dus niet meer alleen Foxyen maar ook Hypoxyen voortaan. 
Wel heel blij, stond gisteren op de weegschaal en niks aangekomen
Heb niet op mijn eten en drinken gelet (wel IF tijden aangehouden), maar heb wel aantal dagen heel veel gewandeld. Dus denk dat het gecompenseerd heeft.
maak je je schema niet te streng om terugval te voorkomen?
Maar hopelijk werkt het voor je! Zelfs al is het psychologisch/bijeffecten
De rest van de dag is gewoon kantoorwerk, maar die avondklusjes met snackjes voor de helpers zijn vooral het probleem
) en er is zo 15 kilo bij op.

Aight schreef:Yonker herpakken en weer doorgaanmaak je je schema niet te streng om terugval te voorkomen?
Het is niet veel, maar sinds december ben ik ongeveer 7 kilo kwijt. Momo94 schreef:@yonker
Ik zie dat je woonplaats Oss is. Daar woon ik ook en ben ook bezig met afvallen, wat ook niet altijd goed lukt. Mocht je ooit zin hebben om te babbelen of een steuntje in de rug nodig hebben.Het is niet veel, maar sinds december ben ik ongeveer 7 kilo kwijt.
Maar boodschappen zijn gedaan en morgen vol goede moed starten! aisa schreef:Hoi ,heeft iemand hier ervaring met "Bakje geluk" van Mariska Benders
.
Zo een top uitleg en heerlijke simpele recepten, ik volg haar via instagram,maar ze zit ook op Facebook.
Wel gewoon (veel, misschien te veel?) blijven sporten. Merkte de afgelopen dagen dat mijn lichaam moe was, heel moe. Mijn hoofd ook. En dan is het maken van verstandige keuzes toch een stuk lastiger.
MuSLi schreef:Hoe bevalt je Hypoxi @Roosch? Motiveert het je ook om nu eerder te gaan sporten?
En waar gaat de vakantie naartoe? Goed vooruitzicht

. Lukt het oppakken na de vakantie een beetje? Met 10 uur in de auto snap ik dat je gaat snoepen, op vakantie staat bij mij de auto ook gelijk aan snacken.
, dat was wel even een klap maandag. Deze week mezelf daardoor ook wat meer laten gaan. Panenkoeken, chips, chinees, drop en appelflappen gegeten. Gelukkig was het niet op de weegschaal te zien, vandaag (weegdag) zelfs een kleine min (0,1kg). Met de fysio probeer ik de pijn nu nog iets te verminderen, maar of dat gaat lukken is nog de vraag. Voor nu afgesproken dat ik niet extra m’n enkel belast, dus geen sport voor mij de komende tijd
. Wil binnen kort ook weer even langs de huisarts, voor eventueel een verwijzing naar de pijnpoli. Heb ik het al met de huisarts 2 jaar terug over gehad, voor als de route via de sportarts/orthopeed zou vastlopen.
, dus ik ben weer terug bij overgewicht. M’n buikomvang is bijna op gezond gewicht, nog een halve cm daar ben ik wel blij mee. Wel verast hoe een groot verschil die twee methodes dus hebben bij mijn bouw.
Lente schreef:@Kosseh wat vervelend die pijn! Heb niet meegekregen wat er is gebeurd maar ik weet wel dat de pijnpoli soms echt goed kan helpen!
Ik ben net terug van een rondje hardlopen met de honden. Dat was fijn!
Vanaf vandaag ook weer wat strakker op mijn medicijnen en de snelle suikers eruit. Eigenlijk is dat laatste mijn voornaamste probleem. Ik ben zooooo verslaafd aan suikers. Niet zo handig als je diabetes hebt
mijn tip over de diëtist zou dan ook juist zijn om samen te kijken of je je lunches dan voedzaam kan maken! Ik heb zelf het omgekeerde, hou niet van (te) koud eten
Dus diëtiste heeft mij juist geholpen om soort van 2x mini avondeten op een dag te houden 

een supplement waar zoals ik het lees gewoon een bak caffeïne in zit die je hongergevoel zou moeten onderdrukken. Dat is voor op thuiswerkdagen waar ik eigenlijk alleen maar aan snaaien denk
dat is niet het nieuws waar je op hoopt.

misschien helpt dat het eraf blijven. Benieuwd wat die fatburners voor je gaan doen. Ik moet er niet aan denken, maar ik ga ook heel slecht op veel caffeïne

Maar als dat specifieke jasje jou wel heel goed past, dan is het misschien de investering wel waard.
Hopelijk gaat een doorverwijzing naar de pijnpoli je wel wat brengen.