Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imaudy schreef:Als ik het goed begrijp van minister Bruins willen ze Nederland niet op slot doen, omdat je dan een grotere golf besmettingen krijgt als het land weer open gaat. Ze willen dat het volk er wat immuun voor wordt. Dat kan alleen met best veel besmettingen. Nou fijn dan..
mysa schreef:In een huisje op de Veluwe zitten is in principe niet zo risicovol. Als ze maar niet de extra faciliteiten op zo'n park gebruiken. Ik geloof dat de bungalows hier in de buurt nog behoorlijk bezet zijn. Moeten die dicht?
imaudy schreef:Als ik het goed begrijp van minister Bruins willen ze Nederland niet op slot doen, omdat je dan een grotere golf besmettingen krijgt als het land weer open gaat. Ze willen dat het volk er wat immuun voor wordt. Dat kan alleen met best veel besmettingen. Nou fijn dan..
gerpiegorp schreef:Ik zie op Instagram allemaal berichten langskomen dat ze gewoon naar Duitsland gaan om het terras op te gaan omdat het hier nu niet kan, hoe dom ben je dan![]()
Verder gaan alle kinderen massaal naar het voetbalveld om te voetballen, kinderen trekken de buurt rond te krijsen en te schreeuwen, de praxis etc is bomvol met mensen die gaan klussen... het heeft ook allemaal geen zin he
elnienjo schreef:Nu wordt het Darwinisme. De kwetsbare en/of verstandige mens moet zich nu gewoon blijven isoleren terwijl die hordes dagjesmensen corona oplopen en daardoor het groepsimmuunsysteem versterken.
elnienjo schreef:mysa schreef:In een huisje op de Veluwe zitten is in principe niet zo risicovol. Als ze maar niet de extra faciliteiten op zo'n park gebruiken. Ik geloof dat de bungalows hier in de buurt nog behoorlijk bezet zijn. Moeten die dicht?
Als het bij Center Parks of andere ketens behoort gaan ze sluiten las ik.
Faciliteiten als zwembaden en horeca zijn als het goed is al dicht.
gerpiegorp schreef:Ik zie op Instagram allemaal berichten langskomen dat ze gewoon naar Duitsland gaan om het terras op te gaan omdat het hier nu niet kan, hoe dom ben je dan![]()
Verder gaan alle kinderen massaal naar het voetbalveld om te voetballen, kinderen trekken de buurt rond te krijsen en te schreeuwen, de praxis etc is bomvol met mensen die gaan klussen... het heeft ook allemaal geen zin he
DubbelDun schreef:imaudy schreef:Als ik het goed begrijp van minister Bruins willen ze Nederland niet op slot doen, omdat je dan een grotere golf besmettingen krijgt als het land weer open gaat. Ze willen dat het volk er wat immuun voor wordt. Dat kan alleen met best veel besmettingen. Nou fijn dan..elnienjo schreef:Nu wordt het Darwinisme. De kwetsbare en/of verstandige mens moet zich nu gewoon blijven isoleren terwijl die hordes dagjesmensen corona oplopen en daardoor het groepsimmuunsysteem versterken.
Maar de mensen die zich isoleren zullen nooit immuun worden, dus wat schieten die er mee op.
imaudy schreef:Als je als laatste ziek wordt kan het inmiddels al wel een wat vriendelijker virus zijn geworden natuurlijk.
gerpiegorp schreef:Ik zie op Instagram allemaal berichten langskomen dat ze gewoon naar Duitsland gaan om het terras op te gaan omdat het hier nu niet kan, hoe dom ben je dan
elnienjo schreef:mysa schreef:In een huisje op de Veluwe zitten is in principe niet zo risicovol. Als ze maar niet de extra faciliteiten op zo'n park gebruiken. Ik geloof dat de bungalows hier in de buurt nog behoorlijk bezet zijn. Moeten die dicht?
Als het bij Center Parks of andere ketens behoort gaan ze sluiten las ik.
Faciliteiten als zwembaden en horeca zijn als het goed is al dicht.
DubbelDun schreef:Of juist niet... met een virus kun je alle kanten op...