[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 21:35

Tanya schreef:
Geen ervaring mee, maar mochten mensen willen bekijken wat zij zet (makkelijk gevonden via Google): https://www.instagram.com/jjsilk/?hl=nl

Oh dankje haar pagina kon ik niet vinden op een of andere manier.. }:0

Danielleeee_

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 09:03

Leuk geworden die pompoen! :D

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 10:41

Wat ga je laten zetten nontie? Ik vind haar portretten niet heel sterk, een beetje vlak.

Die pompoen is best schattig! Juist leuk om in je sleeve ook wat grappigs te hebben :)

Ik heb hier eindelijk de artieste ene berichtje gestuurd voor mijn tweede, gaat wel (weer) een kleintje zijn haha.

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 13:50

Air schreef:
Wat ga je laten zetten nontie? Ik vind haar portretten niet heel sterk, een beetje vlak.

Die pompoen is best schattig! Juist leuk om in je sleeve ook wat grappigs te hebben :)

Ik heb hier eindelijk de artieste ene berichtje gestuurd voor mijn tweede, gaat wel (weer) een kleintje zijn haha.

Een ankertje, heel basic strakke lijnen niks bijzonders, niet te groot, op mijn pols, aandenken aan mijn opa.

Geen portret dus, en ben er het type ook niet voor haha. :o

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 15:20

Hi allemaal. Ik zou graag gebruik willen maken van jullie kennis en ervaringen. Een tijd geleden heb ik een niet zo'n fijne ervaring gehad met een tattoo artiest en dat wil ik niet nog een keer (ontwerp kwam totaal niet overeen met mijn wensen, aanpassingen waren niet mogelijk/werden niet gewaardeerd).

Ik wil graag mijn eerste tattoo laten zetten bij Snip Art. Nu ben ik echt een beginner op tattoo gebied en zit ik met de volgende vragen:
- Hebben jullie ervaring met Snip Art (Robbin heet hij toch?). Hoe gaat hij te werk? Krijg ik de tattoo voor de daadwerkelijke afspraak nog te zien en zijn eventuele aanpassingen mogelijk? Kan ik een voorkeur voor een datum doorgeven?
- Wat is gebruikelijk qua doorgeven van mijn wensen/ideeën? Ik wil hem een mail sturen met mijn tattoo idee, een omschrijving van wat ik in mijn hoofd heb, een foto van een tattoo die daar een beetje op lijkt en een paar foto's van tattoos die hij zelf heeft gezet die ik erg mooi vindt.
-Moet ik verder nog ergens aan denken?

Alvast heel erg bedankt voor jullie advies.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 15:24

Noppes, ik heb zaterdag een tattoo laten zetten door Robbin. Leuke gezellige vent! Op zijn insta is wel te vinden hoe je een afspraak kunt maken bij hem en welke info hij erbij wil ontvangen!
Zijn storemanager Appie doet meeste communicatie, ook dat is gezellige aardige vent die je graag helpt.

Je krijgt paar dagen van te voren een ontwerp, kan je dan nog aanpassingen doorgeven en ook ter plekke nog (ik heb beide gedaan en ben nog weer gewisseld naar eerste ontwerp na ontvangst tweede ontwerp :') )

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 22:51

Qua omschrijving is het altijd belangrijk dat je doorgeeft waar je hem wil, hoe groot, een paar foto’s van andere tattoos of inspiratie die je hebt. Succes! Robbin lijkt me een heel fijne artist :)

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 23:01

Nog anderhalve dag. Dan mag ik ook weer. Toch wel spannend nu

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 23:43

Ik heb zelf al wel een idee voor een artiest..
Wie raden jullie aan om een zinnetje van 4 woorden die in het handschrift waarin ze geschreven zijn gezet moet worden? Dus letterlijk overtrekken en tattooeren

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 08:03

Ik heb volgende week di een afspraak staan voor t begin van mn 2de sleeve.
Ik merk wel dat ik het nu veel lastiger vind om zonder ontwerp erheen te gaan.
Ik heb afgelopen vrijdag wel een mail gehad over de foto’s die ze wil gaan gebruiken,zijn geen van 3 de foto’s die ik heb ingestuurd maar opzich denk ik dat het wel heel mooi kan worden alleen zou ik zou graag een ontwerp zien maar dat doen ze niet dan moet ik langs.
Dan moet ik even 340 km gaan rijden om te kijken of het is wat ik wil,doe ik dat niet dan wordt het op de dag zelf en eerlijk is eerlijk tijd kost geld :o
Ik heb wel gelijk een mail terug gestuurd met dat ik het lastig vind en dat ik geen bloemen erin wil die ze voorstelde maar helaas niets meer gehoord(ik ben niet ongeduldig :+ )
Met mijn eerste sleeve ook zo gedaan maar dat was met een foto van mijn overleden pony dus op de 1 of andere manier vond ik dat totaal niet spannend.
Ik neig overigens naar langs gaan rijden maar ik zou niet weten wanneer ik dat moet doen kwa tijd en kleine kinderen :?

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 10:06

Goedemorgen! :D
Ik lees al lange tijd mee en as vrijdag is het dan eindelijk tijd voor mijn eerste tattoo :)F hij zal gezet worden door Bin van de Ink Society: https://instagram.com/binzhutattoo?igshid=6gfhoangiui

Nu is mijn eerste tattoo ook gelijk serieus, hij komt namelijk op mijn ribbenkast naast mijn borst _O- ik ga qua pijn maar gewoon van het ergste uit. Maar hoe zijn jullie hiermee omgegaan? De pijn toelaten of juist verbijten? Muziek luisteren of niet? Tips zijn welkom :D

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 10:21

Gewoon over je heen laten komen en ter plekke kijken waar je behoefte aan heb ;)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 10:31

Oei, Bin heeft mijn eerste ook gezet en die is gewoon écht niet mooi geworden. Heb flink trillende lijnen en gewoon littekenweefsel eraan overgehouden. Plus een hele blauwe plek onder de tattoo. Misschien is ze tegenwoordig beter, maar dat is de enige tattoo waar ik spijt van heb, puur door hoe hij gezet is.

Afbeelding

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 10:43

Oh die ziet er inderdaad niet best uit zeg :=
Hoe lang geleden is die gezet?

Ik heb werk van haar gezien bij een kennis van me wat er erg goed uit ziet en op haar instagram vind ik haar werk ook prachtig.. Ze had ook een enorme wachtlijst waar ik al sinds maart op sta :') mijn tattoo zal ook geen dikke lijnen hebben of kleur, dus wel echt anders dan de jouwe. Ook vind ik haar met afspraken heel aardig en professioneel dus ik geloof dat ik er toch wel vertrouwen in heb :=

Maar wel echt zonde!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 11:45

Dat zal nu 3/4 jaar geleden zijn ofzo? Had het toen ook echt niet verwacht n.a.v. haar instagram en ander werk dat ik gezien had. Dit was ook een flash-werk, dus echt haar eigen design.

Hoop vooral dat die van jou beter gezet gaat zijn :)

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 11:52

Hallo iedereen, weet iemand een goede shop waar ik terecht kan om een al bestaand ontwerp te zetten? Vriend van me heeft een ontwerp getekend en die wil ik graag precies laten zetten als zijn ontwerp. Maar ik heb tot nu toe altijd het ontwerpen aan de artist overgelaten, dus geen idee waar ik het best heen kan nu. Ik woon in Alkmaar, maar ik vind het niet erg om te reizen, ik ben al voor twee naar Eindhoven gegaan, afstand maakt dus niet uit.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 12:02

:oo Jeetje Goldenarrow, wat zuur! Die onderste dikke lijn ziet er niet fijn uit, jammer dat je zoveel littekenweefsel hebt. Bizar ook dat dit bij een goede artist gebeurt, zo jammer. Heeft de artist er zelf ooit wat van gezegd of heeft die het niet meer gezien na het genezen was?

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 12:03

goldenarrow schreef:
Dat zal nu 3/4 jaar geleden zijn ofzo? Had het toen ook echt niet verwacht n.a.v. haar instagram en ander werk dat ik gezien had. Dit was ook een flash-werk, dus echt haar eigen design.

Hoop vooral dat die van jou beter gezet gaat zijn :)

Ja dat hoop ik ook :')
Wel apart design voor haar, ze doet nu zo te zien eigenlijk niets meer met dikke lijnen en kleur. Ik hou jullie wel op de hoogte, duim maar voor me _O-

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 12:10

Yasmine schreef:
:oo Jeetje Goldenarrow, wat zuur! Die onderste dikke lijn ziet er niet fijn uit, jammer dat je zoveel littekenweefsel hebt. Bizar ook dat dit bij een goede artist gebeurt, zo jammer. Heeft de artist er zelf ooit wat van gezegd of heeft die het niet meer gezien na het genezen was?

Die heeft het gezien bij het bijwerken en wel gezegd dat het wat te diep gezet was, maar verder is er niks meer mee gedaan. Was ook mijn eerste, dus wist toen ook niet beter, dus heb er zelf ook niks meer mee gedaan.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 12:14

jasz schreef:
Hallo iedereen, weet iemand een goede shop waar ik terecht kan om een al bestaand ontwerp te zetten? Vriend van me heeft een ontwerp getekend en die wil ik graag precies laten zetten als zijn ontwerp. Maar ik heb tot nu toe altijd het ontwerpen aan de artist overgelaten, dus geen idee waar ik het best heen kan nu. Ik woon in Alkmaar, maar ik vind het niet erg om te reizen, ik ben al voor twee naar Eindhoven gegaan, afstand maakt dus niet uit.

Tattoo Liesje in Schagen :j

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 14:07

Ik kom even binnengevallen :)

Gisteren een afspraak gemaakt voor mijn 2e. Heb al een kleintje op mijn rechterpols en wil nu nog een kleintje aan de buitenkant van mijn linker pols.

paljaslaura schreef:
Wie raden jullie aan om een zinnetje van 4 woorden die in het handschrift waarin ze geschreven zijn gezet moet worden? Dus letterlijk overtrekken en tattooeren

Ik heb een afspraak gemaakt bij Tattoo Studio Gradje Damen. Ben voor mijn vorige ergens anders geweest maar ik vind zijn letters echt zo mooi! Op zijn site kun je niet zoveel vinden volgens mij maar op zijn Facebook staan veel voorbeeldfoto's :)

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 14:28

Oeh, die is echt niet goed gezet, nee...

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 18:49

paljaslaura schreef:

Ik heb zelf bij Williwood Ink een tatoeage laten zetten van mijn vaders handschrift. Een gedichtje van vier regels die mijn vader heeft opgeschreven en de tatoeëerder precies heeft overgetrokken :) Ik heb zo gauw even geen foto bij de hand, maar ik heb in dit topic destijds (afgelopen maart) een foto geplaatst van toen hij net gezet was. Ben er in elk geval heel blij mee!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 07:53

Dochter van een vriendin heeft ook een tekst laten zetten bij Williwood. Erg netjes gedaan ja.
Ik heb zelf tekst laten zetten bij Sailors&Crooks. Gerrit kan dat ook strak.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 16:48

Vandaag is mn blije walvisje gezet. Zo happy.
Huid is nog wel erg boos. Afbeelding