Tanya schreef:Geen ervaring mee, maar mochten mensen willen bekijken wat zij zet (makkelijk gevonden via Google): https://www.instagram.com/jjsilk/?hl=nl
Oh dankje haar pagina kon ik niet vinden op een of andere manier..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tanya schreef:Geen ervaring mee, maar mochten mensen willen bekijken wat zij zet (makkelijk gevonden via Google): https://www.instagram.com/jjsilk/?hl=nl
Air schreef:Wat ga je laten zetten nontie? Ik vind haar portretten niet heel sterk, een beetje vlak.
Die pompoen is best schattig! Juist leuk om in je sleeve ook wat grappigs te hebben
Ik heb hier eindelijk de artieste ene berichtje gestuurd voor mijn tweede, gaat wel (weer) een kleintje zijn haha.
goldenarrow schreef:Dat zal nu 3/4 jaar geleden zijn ofzo? Had het toen ook echt niet verwacht n.a.v. haar instagram en ander werk dat ik gezien had. Dit was ook een flash-werk, dus echt haar eigen design.
Hoop vooral dat die van jou beter gezet gaat zijn
Yasmine schreef:Jeetje Goldenarrow, wat zuur! Die onderste dikke lijn ziet er niet fijn uit, jammer dat je zoveel littekenweefsel hebt. Bizar ook dat dit bij een goede artist gebeurt, zo jammer. Heeft de artist er zelf ooit wat van gezegd of heeft die het niet meer gezien na het genezen was?
jasz schreef:Hallo iedereen, weet iemand een goede shop waar ik terecht kan om een al bestaand ontwerp te zetten? Vriend van me heeft een ontwerp getekend en die wil ik graag precies laten zetten als zijn ontwerp. Maar ik heb tot nu toe altijd het ontwerpen aan de artist overgelaten, dus geen idee waar ik het best heen kan nu. Ik woon in Alkmaar, maar ik vind het niet erg om te reizen, ik ben al voor twee naar Eindhoven gegaan, afstand maakt dus niet uit.
paljaslaura schreef:Ik heb zelf al wel een idee voor een artiest..
Wie raden jullie aan om een zinnetje van 4 woorden die in het handschrift waarin ze geschreven zijn gezet moet worden? Dus letterlijk overtrekken en tattooeren
paljaslaura schreef:Ik heb zelf al wel een idee voor een artiest..
Wie raden jullie aan om een zinnetje van 4 woorden die in het handschrift waarin ze geschreven zijn gezet moet worden? Dus letterlijk overtrekken en tattooeren