[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 15:11

Willl65 schreef:
Yasmine schreef:
Iemand hier had toch een heel heftige reactie op rood gekregen toen een tattoo gelaserd werd, of vergis ik me nou? Will65, was jij dit niet?

Jep dat was ik. Heeft tot gevolg gehad dat ik huidtransplantatie heb moeten ondergaan.
Op mijn rug zat nog een tattoo met rood. Besloten is dat niet weg te laseren. Uiteindelijk gecoverd met rug piece. Maar tot de dag van vandaag is die plek gevoelig voor zon. (Dik worden en jeuk)

Kleur voor mij never nooit meer.

Mag ik vragen hoe lang geleden die zijn gezet :)?

Willl65

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 15:41

Judass 30 jaar geleden.
Maar kreeg laatst nog bij zeer goede tatoeerder te horen dat het ook in deze tijd nog steeds de agressiefste kleur is. Zal een dezer dagen eens een foto laten zien van transplanteerde huid. Laser was in 2010

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 16:19

Dat is wel echt heel heftig.... dat is niet wat je voor ogen hebt als je een tattoo laat zetten...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 17:52

Heb het design nog niet.. verdorie. :') Hoop wel dat 'ie vandaag komt en anders ga ik morgen mailen. Ben zo benieuwd!! :):)

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 21:55

Twilight schreef:
Tattoopoint, enorm nette shop. 2 tattoos laten zetten :) Netjes maar qua sfeer niet helemaal mijn soort shop, beetje afstandelijk en heel zakelijk vind ik ze. maar dat is mijn gevoel erbij.

Dankje. Ja dat zakelijke klopt wel denk ik.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 22:46

Debbie00 schreef:
Twilight schreef:
Tattoopoint, enorm nette shop. 2 tattoos laten zetten :) Netjes maar qua sfeer niet helemaal mijn soort shop, beetje afstandelijk en heel zakelijk vind ik ze. maar dat is mijn gevoel erbij.

Dankje. Ja dat zakelijke klopt wel denk ik.

Zeker, maar het is enorm net werk. Dat is geen probleem.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 22:56

Captain schreef:
Heb het design nog niet.. verdorie. :') Hoop wel dat 'ie vandaag komt en anders ga ik morgen mailen. Ben zo benieuwd!! :):)

Van wie zou je m krijgen ?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 00:14

Rood is volgensmij de moeilijkst pakkende en ook meteen de kleur waar de meeste reacties op komen. Ik heb gelukkig geen reacties op mijn rode stuk maar ik zie wel dat het niet overal even goed heeft gepakt als ik mijn huid uit elkaar trek (oke dit klinkt raar :)) ) terwijl de artiest zei dat ik zo'n fijne huid heb voor rood, kun je na gaan.

Will echt vreselijk lijkt me dat, ik ben wel heel erg benieuwd naar de foto's.

Iemand die haar sleeve bij Mandy Denise laat zetten (met vogeltjes weet haar bokt naam even niet meer) had ook helemaal een ontstoken stuk maar ik dacht niet dat dat met een bepaalde kleur te maken had?

Ik wil ook weer iets nieuws maar ik weet niet wat :)) wel een kleine script in gedachten en Blackbear zit in de buurt maar die agenda is gesloten en ik heb eigenlijk ook geen zin om te reizen voor iets relatief simpels en Blackbear om de hoek zit.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 00:17

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 06:32

Werk(te) die niet bij Dragon Tattoo in Eindhoven?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 07:20

Mondy schreef:
Captain schreef:

Van wie zou je m krijgen ?

Blackbear. Gisteren rond 8u gemaild maar nog geen reactie, hopelijk vandaag dan.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 07:57

Maar van wie bij hun bedoel ik :)
Kevin is op vakantie dus misschien dat het daarom even duurt ?
Mijn mail werd ook pas na 3 dagen beantwoord door Hanne.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 08:15

Hanne, die zet hem aanstaande vrijdag. Vorige keer was ze bij mij ook wat traag, hoop nu wat sneller want wil gewoon graag weten hoe hij er uit ziet. :)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 11:12

Chans schreef:
Werk(te) die niet bij Dragon Tattoo in Eindhoven?

Zit hij nu niet meer in iedergeval want hij heeft zijn eigen shop, maar dat zou wel eens kunnen. Even kijken of ik dat kan vinden

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 20:15

Sascha werkte inde bij Dragon in Eindhoven

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 21:30

Twilight schreef:
Zeker, maar het is enorm net werk. Dat is geen probleem.

En daar gaat het om. Ik krijg een klein kattenpootje onder mijn pols en Martin gaat hem zetten as donderdag. Ik vind het erg spannend, maar heb er veel zin in.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 21:58

martin heb ik nog nooit bij gezeten, miss is die wat gezelliger dan jan willem haha.

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 22:01

Mag ik vragen of hier iemand is die ervaringen heeft met tattooshops in groningen en die mij een prijsindicatie kan geven wat mijn ontwerp ongeveer zou gaan kosten?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 22:46

Een goede vriend van mij en zijn vader zijn van Tattoo Blitzz. Je kan daar terecht voor van alles en nog wat.

Een prijsindicatie geven kan niemand hier. Het uurtarief is per artiest verschillend, daarnaast weet niemand hoe lang de artiest met jouw ontwerp bezig is (dat is nogmaals per artiest verschillend, en tel daarbij ook de grootte en het feit of het kleur of black and grey is op). Daarvoor moet je echt bij de artiesten zelf zijn.

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 22:58

Josephine van Clair Obscura is een goede! Die is vnl van kleuren tattoo's

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 23:25

Josephine is de beste <3 :D

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 23:39

Drunksheep schreef:
Een goede vriend van mij en zijn vader zijn van Tattoo Blitzz. Je kan daar terecht voor van alles en nog wat.

Een prijsindicatie geven kan niemand hier. Het uurtarief is per artiest verschillend, daarnaast weet niemand hoe lang de artiest met jouw ontwerp bezig is (dat is nogmaals per artiest verschillend, en tel daarbij ook de grootte en het feit of het kleur of black and grey is op). Daarvoor moet je echt bij de artiesten zelf zijn.

Thanks heb daar toevallig mijn oorpiercing laten zetten 5 jaar terug, goede ervaring mee.
Ontwerp heb in zelf al, moet alleen nog verfijnd worden.

Mocht iemand een gokje willen wagen dit wordt het ongeveer, komt op mijn bovenrug van links tot rechts met de sterren in het midden, deze staan voor mijn sterrenbeeld:

Afbeelding

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 00:17

Ik ben er nog niet uit welke artist ik contact mee wil opnemen voor mijn tekst tattoo..
ik zat bijvoorbeeld te kijken bij. Maar sta voor tips open!
https://www.instagram.com/tattoomarisje/
https://www.instagram.com/maxbrukman/

het mooiste vind ik Fine line script, maar ik ben beetje bang voor dichtlopen van de letters, gebeurd dat snel uitlopen van de inkt?
hebben jullie nog een idee voor een artist? liefst wel in NL, ik zoek gewoon iets zachts en verfijnds, niet heel groot of dikgedrukt. Ik zie door de bomen het bos niet meer zoveel artiesten zie ik voorbij komen als ik ga zoeken, maar nog geen ja dat is het gevoel, ja bij artiesten aan de andere kant van de wereld XD

beetje in de buurt van dit (is niet mijn tekst)
Afbeelding

Deze is door de bovenste instagram artist gezet.
Afbeelding

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 07:55

Ik ben super tevreden met mijn tekst tattoo. Heb hem laten zetten in A'dam. Bij Danniel selleck, hollywood mark tattoo.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 11:05

Ik denk dat je met die fineline script tattoos vooral bang moet zijn dat de tattoo op den duur gewoon (lelijk) verdwijnt. Zeker die tweede ziet er nu nog mooi helder uit omdat 'ie net gezet is, maar kan me voorstellen dat veel van die lijntjes vrijwel onzichtbaar zijn al direct na het helen. Het is wel heel priegel, en niet echt waar tatoeƫren voor gemaakt is.