Daniella, ben benieuwd! Maak je voor en na foto's als het geheeld is?
Vanavond feestje dus heb eens blauw gebruikt. Is iets donkerder in het echt, de buitenste kleur komt ook vrij in de buurt van het blauw in mijn playsuit.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je bent sowieso echt een mooie meid!
Ik zal straks een foto plaatsen, heb een Bobbi Brown concealer, MAC blush, Benefit highlighter en die porefessional (zo heet ie toch?) primer, UD all nighter setting spray en nog iets geloof ik
Oeps Drunksheep schreef:_Friemel schreef:DS je haar maakt je make-up af dus mag ook wel hier posten vind ik![]()
Ik ga volgende week kennis maken met de curlsys techniek ik ben heel benieuwd
Haha oke oke, ik zal hier ook spammen
Ik hoor daar veel goeds over, ben ook benieuwd naar een foto van jou en je ervaring ermee
_Friemel schreef:DS je haar maakt je make-up af dus mag ook wel hier posten vind ik![]()
Ik ga volgende week kennis maken met de curlsys techniek ik ben heel benieuwd
Nou ja
Ik hou zelf enorm van glitteroogschaduw en draag eigenlijk nooit blauw maar vond het voor een keertje wel leuk! Is toch een feestje maar ik snap dat veel mensen dit too much kunnen vinden!
Furrow schreef:is die porefessional nu echt zo goed, ik twijfel nog steeds om hem eens te kopen.
Ik vind hem wel fijn maar merk niet onwijs veel verschil met m'n normale primer van Max Factor, maar ik heb ook niet heel veel last van hele zichtbare poriën.

Sund dat we dat hier niet kunnen krijgen (wel via UK, maar dan nog)