Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Area51 schreef:Ja precies. Als ik fanatiek bezig ben wil ik nog wel eens salade meenemen, maar kost toch meer tijd dan twee boterhammen in je tas mikken.
En ach, afvallen gaat prima zo en ik voel me goed
Ben alleen vooral benieuwd of ik me echt fijner zou voelen, mooiere huid of meer energie ofzo als ik zo zou eten!
Ja skyr van Arla, gwn bij supermarkt
Pallatin schreef:Maanlicht schreef:Mijn definitieve lijstje (1500 kcal):
O: -
T: appel
L: twee donker meergranen pistolets van de ah, eentje met brie en eentje met yoghurt en sperziebonen.
T: klein kommetje broccolisoep met wat spekjes, cup-a-soup kip, maiswafel.
A: burrito met rundergehakt, sour cream, kidneybonen, mais, puntpaprika, jalapeno's en ijsbergsla, een glas wijn.
Heel misschien nog een extra glas wijn, maar dat past niet echt meer binnen het aantal kcal wat ik binnen wil krijgen.
Broodje joghurt met sperziebonen?? Klinkt eehhh, apart?
Pallatin schreef:Net gewogen....-6 kg in totaal!Laatste weegmoment was oudejaarsdag en toen was het -5,5kg....de oliebollen en lekkere hapjes zijn d'r weer af...strakke jurk gepast en zit al prima, dus dat is mooi....
Wel een lang weekend voor de deur, en dan heb ik meer moeite met goed eten dan als ik werk, goed opletten dus....ga ik ook die skyr eens proberen en weer eens granola maken
Jennifuur schreef:Oeh ja, aparte combinatie haha, maar mooi dat het lekker was!
Ik had gisteren mijn salade met rucola, kip, ei en pesto. En lekker dat het was!
Kelly1992 schreef:Dragan2008 schreef:Ik probeer ook om meer water te drinken. Vind het alleen knap lastig. Moet mezelf er echt toe zetten om genoeg te drinken
Misschien helpt het als je bij je maaltijd elke keer 2 glazen water neemt?