Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mondy schreef:Door jullie mooie creaties begint het wel voorzichtig wat te kriebelen om een starterkit aan te schaffen (Misschien..twijfel twijfel)
Maar er zijn zoveel opties dat ik niet weet waar te zoeken.
Wat heb ik nodig:
En waar kan ik dat voor een leuk prijsje vinden (nog niet meteen een duur pakket ivm niet weten of het iets is wat ik vol ga houden)
pantuf schreef:Mondy schreef:Door jullie mooie creaties begint het wel voorzichtig wat te kriebelen om een starterkit aan te schaffen (Misschien..twijfel twijfel)
Maar er zijn zoveel opties dat ik niet weet waar te zoeken.
Wat heb ik nodig:
En waar kan ik dat voor een leuk prijsje vinden (nog niet meteen een duur pakket ivm niet weten of het iets is wat ik vol ga houden)
Ik heb geen idee maar er zijn er die je vast kunnen helpen dus ik quote je even
Cer schreef:nee joh, gewoon van die dunne sierstreepjes... stickers zeg maar...
Ik weet ook eigenlijk niet waar het voor isvolgens mij kan je er dus zoiets mee doen, maar misschien ook wel helemaal niet
Shenavallie schreef:Net met tape geprobeerd en totaal geen problemen gehad. Ik had ook met één laagje topcoat af gekund, maar heb voor de zekerheid twee laagjes gedaan. Na beide laagjes kon ik aan de zijkant pulken wat ik wilde, maar het zat goed vast. Dit heb ik gedaan:
Born Pretty kleurtje gekozen (in dit geval vaal groen), uitharden in de lamp, met alcohol het residu verwijderd (anders plakt de tape niet), tape erop geplakt (zat meteen shocking klem), Born Pretty no-wipe topcoat, uitharden in de lamp (eigenlijk al klaar), nog een laagje topcoat en weer uitharden. Dit is het resultaat.
[ [url=m/CSrQkn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shenavallie schreef:Net met tape geprobeerd en totaal geen problemen gehad. Ik had ook met één laagje topcoat af gekund, maar heb voor de zekerheid twee laagjes gedaan. Na beide laagjes kon ik aan de zijkant pulken wat ik wilde, maar het zat goed vast. Dit heb ik gedaan:
Born Pretty kleurtje gekozen (in dit geval vaal groen), uitharden in de lamp, met alcohol het residu verwijderd (anders plakt de tape niet), tape erop geplakt (zat meteen shocking klem), Born Pretty no-wipe topcoat, uitharden in de lamp (eigenlijk al klaar), nog een laagje topcoat en weer uitharden. Dit is het resultaat.
LadyMadonna schreef:Shenavallie schreef:Net met tape geprobeerd en totaal geen problemen gehad. Ik had ook met één laagje topcoat af gekund, maar heb voor de zekerheid twee laagjes gedaan. Na beide laagjes kon ik aan de zijkant pulken wat ik wilde, maar het zat goed vast. Dit heb ik gedaan:
Ja, op een tip is leuk.... ga het nu eens dragen op je nagels