Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mizsz_Kitty

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 13:30

Wel grappig om te zien dat het qua spierpijn eigenlijk bij iedereen het zelfde begint.
Eerste dag eigenlijk vrij makkelijk, en daarna 2 dagen benen waar je niet mee wilt lopen eigenlijk :P

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 13:47

Ik ga vandaag beginnen... :j Leuk om alle ervaringen te lezen.. en de motivatie plaatjes: TOP!

miramare

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 13:57

Zo tijdje niet op het forum geweest maar wel gewoon doorgegaan! Ik heb net dag 8 van level 2 afgerond. Hoewel ik na level 1 ongelooflijk veel resultaat zag, lijkt het nu een beetje te stagneren (tussentijds opgemeten, eigenwijs, en toen was er niks verschil :() Hebben meer mensen dat gehad, dat de ene level meer verschil geeft dan de andere?

Ik vind die motivatieplaatjes echt leuk! Ik ben ook wel benieuwd naar foto's van resultaten (per PB)

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 13:58

Grappig, ik heb het juist andersom. Na level 1 was er helemaal niets veranderd.
En nu ik begonnen ben met level 3 heb ik het gevoel dat er wat veranderd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 15:48

Ik ga maandag beginnen! Mag van mezelf nog 1 weekendje zondigen en dan ga ik ervoor :P

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 15:59

Weten jullie of je dat Losing it with Jillian online kan terug kijken? Ik heb gezocht maar ik krijg alleen maar vage sites aangesmeerd :o

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 16:00

lauraP schreef:
Weten jullie of je dat Losing it with Jillian online kan terug kijken? Ik heb gezocht maar ik krijg alleen maar vage sites aangesmeerd :o

staat op youtube :)

Armario

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 16:19

Ziezo, net workout 2 van Body revolution gedaan en erna 4 km gaan lopen :) .

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 16:26

Na de Shred vandaag begonnen met dag 1 van de Ripped. Die is best makkelijk dan! Ging lekker.

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 16:27

LisErm94 schreef:
lauraP schreef:

staat op youtube :)

Wauuw, dat ik daar niet aan gedacht heb.. 8)7
Dankjewel!

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 16:49

Hey, mag ik meekletsen ?

ik ben vandaag begonnen met shred dag 1 !

Wat is eigenlijk het verschil tussen shred en ripped ?

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 16:50

hallo mensen ik begin ook maandag. heb er reuze zin in!!!
morgen nog lekker uit eten en gaan met die banaan!!!!!

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 17:07

Mag ik me ook (weer) melden in het topic en mee kletsen met jullie?

Ik ben in januari begonnen met Shred en heb de hele riedel twee keer gedaan, vervolgens ben ik begin maart met paardlief over de kop gegaan en zat ik met een (op meerdere plekken) gebroken sleutelbeen op de bank. Gisteren heb ik voor de eerste keer weer voorzichtig geshred. Ik heb heb geen gewichten gebruikt en opdrukken heb ik tegen de muur gedaan ipv op de grond. Meer durf ik nog niet goed te doen, maar pfoe viel ook nog eens vies tegen dat mijn conditie zo gekelderd is in de laatste 7 weken. Maar ja, ik heb de laatste weken alleen maar op de bank gezeten zo ongeveer alles gegeten wat niet goed is (zelfmedelijden zullen we maar zeggen) dus ik moet nu echt weer aan de slag. Daar waar ik begin dit jaar gemotiveerd was tot op het bot, daar valt het met de motivatie nu vies tegen, dus ik hoop me een beetje te kunnen optrekken aan dit topic.

Armario

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 17:41

nomarjet schreef:
Hey, mag ik meekletsen ?

Ripped is zwaarder dan Shred :) .

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 17:45

Sorry dat ik even tussendoor piep mensen, maar zag dit opeens:

Weet iemand waar dit op slaat? Aangezien mensen in de comments ook zeggen dat ze het geloven en zo.
Ik ben wel benieuwd eerlijk gezegd, geloof er niks van...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 18:42

Tsja, wat moet je ervan zeggen. Ik wil best geloven dat die producten niet goed voor je zijn, stimulators zijn sowieso niet goed voor je hart.. Maar dat heeft niet zo veel te maken met de workouts die zij maakt. Hij brengt het wel op een héle zwarte manier zeg maar

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 19:01

Armario schreef:
nomarjet schreef:
Hey, mag ik meekletsen ?

Ripped is zwaarder dan Shred :) .

Heeft Jillian daar ook filmpjes van op youtube ?

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 19:12

Gisteren toch met fase 2 begonnen met workout 5. Die viel me best wel tegen :\ Vandaag workout 6 gedaan en die beviel me veel beter, zwaar maar leuk! Morgen de 1e cardio van fase 2 doen........ben benieuwd!

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 19:35

Mariska85 schreef:
Gisteren toch met fase 2 begonnen met workout 5. Die viel me best wel tegen :\ Vandaag workout 6 gedaan en die beviel me veel beter, zwaar maar leuk! Morgen de 1e cardio van fase 2 doen........ben benieuwd!

Bekijk je die op youtube ?

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 19:38

Nee, is alleen te koop of te downloaden

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 19:40

Alles van Ripped is ook op internet te vinden, ook deels op Vimeo geloof ik.
Ik zit nu op m'n iPad en heb hier de linkjes niet bij de hand.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 19:45

Ja leuk die show he Shanna!

Het is in zekere zin manipulatie van mijzelf en mindgames, maar tot nu toe werkt het :')

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 19:57

Ik wil even reageren op dat zo veel mensen pijntjes en blessures krijgen van de workouts. Dat komt niet persee door de workouts zelf, maar vaak omdat je ze niet goed doet. Ten eerste heb je tijdens de workouts geen live instructie. Als jij qua houding een oefening niet helemaal goed uitvoert, dan kun je inderdaad last krijgen van je polsen, enkels, rug, schouders, enz. Ten tweede gaan de meesten uit dit topic van 0% (of een beetje) sporten naar iedere dag voor de volle 100% een workout doen. Het is logisch dat je lichaam dan pijntjes krijgt. En zo zijn er nog vele andere factoren die er dan aan kunnen bijdragen dat spieren, pezen en gewrichten vervolgens overbelast raken. Merk je dat dit bij jou het geval is? Geef dan niet op, bezoek desnoods de fysio voor je klachten, en ga naar een sportschool waar instructies worden gegeven. Je kunt ook vragen of je fysio of fitnessinstructeur je een paar keer (bijv. eens in de week) willen begeleiden bij de workout. De pijnen en overbelasting komen dus niet door de workout zelf, want sporten is NIET slecht voor je, maar altijd door een combinatie van factoren. Bij mijzelf is dat een zwakker been, van 0% naar 100% in 2 weken, springen zonder schoenen, e.d. Zorg dat je bij echte blessures en overbelasting de rust neemt, zodat je geen ontstekingen of scheurtjes krijgt. En als je merkt dat je een blessure in opkomst heb, doe de workout dan bijvoorbeeld om de dag i.p.v. iedere dag, zodat je je lichaam minder tot het uiterste drijft.

Even wat betreft de openingspost; zijn er nog specifieke dingen uit dit topic die erin moeten komen? Dus posts, zinnen, oppeppers, tips, adviezen, enz. die jij belangrijk vindt? Laat het me even weten in dit topic of via PB. Als je niet meer precies weet wat of waar, als je het kunt omschrijven dan zal ik het proberen op te zoeken :) Geldt overigens ook voor dingen waarvan je denkt, dat moet zeker in de OP, als je bijvoorbeeld een specifiek schema of mealplan hebt/kent. De OP is bijna af, ik ga er vanavond nog even aan zitten en dan is het alleen nog maar wachten op jullie inbreng! Oja, ik zoek nog steeds een titel!

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 20:01

Yeah, level 1 afgerond. Morgen op naar 2 :-)

Watermelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 20:02

Mijn workout zit er ook weer op..
Vind het tot nu toe erg leuk (dag 3). Hopelijk is er over een week of 3 al wat resultaat te zien. De meesten van jullie letten geloof ik ook wel op voeding he?
Ik heb geen idee of het goed is met mijn voeding, ik heb vaak het gevoel dat ik teveel eet. Vandaag twijfel ik daar ook over. Lastig is dat.

Ik voel mijn buikspieren nu wel trouwens..Nog 2 dagen en dan 2 dagen pauze.
Klopt het dat je dan sneller resultaat ziet (wanneer je 5 dagen buikspieren doet en 2 dagen niet)?
Of kan her geen kwaad om door te gaan en geen rustdagen te nemen?
Ik doe 6w6p.

Ukkiee ik heb een abonnement op de sportschool en doe daar ook wel eens groepslessen mee (toevallig vandaag nog geweest). Ik weet dus hoe je moet staan ed. En het is ook niet zo dat ik opeens als een gek ging springen, sporten deed ik daarvoor ook al. Voor mij gaat dat dus niet op!
Maar Jillian zegt het ook vaak valt mij op (zo doen, niet zo, want dat is slecht voor je knie/ander lichaamsdeel).
De andere dingen die je noemt daar kan ik mij goed in vinden. :)