Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Piekosjj schreef:Kim, loop jij op straat of in het bos in Wageningen? Ik reed daar vroeger altijd en vind 't daar altijd erg leuk maar ik heb geen idee of de paden er een beetje beloopbaar zijn
kim345 schreef:Piekosjj schreef:Kim, loop jij op straat of in het bos in Wageningen? Ik reed daar vroeger altijd en vind 't daar altijd erg leuk maar ik heb geen idee of de paden er een beetje beloopbaar zijn
Beide! Gisteren naar het bos gelopen en via het bos naar de berg gerend, en via daar weer terug naar huis.
De paden zijn echt prima te doen, de ruiterpaden zijn wel op sommige stukken wel wat muller en zwaarder. Het is mar net wat je uitzoekt. Het 1e stuk bos is wel na veel regen een blubberbende. Als je iets verder gaat wordt het al een stuk droger.
hwn schreef:Nee, de eerste kilometer is in groep, ligt zo rond de 8,5 km/u, en dan valt de groep uiteen in kleinere groepjes. Met 3 km inlopen zouden de meesten hier al halverwege zijn, langste afstand van onze routes is 10 km, sommigen halen wat meer omdat ze van thuis vertrekken.
Maar pittig tempo van jou over zo'n afstanden, ik doe het je zeker niet na!
Greetje63 schreef:Piekosjj schreef:Kim, loop jij op straat of in het bos in Wageningen? Ik reed daar vroeger altijd en vind 't daar altijd erg leuk maar ik heb geen idee of de paden er een beetje beloopbaar zijn
Bestaan er in Nederland dan ook niet beloopbare paden?
kim345 schreef:Pfoe pittige tempo's!
Ik heb gisteren voor het eerste 10 k gelopen. Het ging nog verassend makkelijk! Uiteindelijk zelfs binnen het uur gelopen, 10km in 57 minuten.
Ik wil wel binnenkort weer een 5 k lopen het liefste binnen 25 min.de laatste keer liep ik dat in 26 min nog wat. Is dat een betje een realistisch streven? De wedstrijd is eind maart