Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chessie schreef:Jeej.. je nieuwe wordt ook wel lief Madeira
gaat idd om de verhouding he, en niet zozeer om de maat zelf (maakt nogal veel uit of je 1.60 of 1.80 bent)
met paardrijden vind ik een kleinere cupmaat eigenlijk alleen maar fijn.. mag nog best wat af bij mij (nu ong D)
Je kunt ook lekker de filmpjes van Jillian gaan doen Cassandra..
De spierpijn is na de tweede keer Buns en thighs een heel stuk minder Petra!
Aleeneh schreef:Men neme een steelpannetje oid en zette dat voor de neus.
Je gooit erin, ongeveer dan, want meestal doe ik het grotendeels op gevoel:
Pindakaas (naar smaak, ik begin meestal met 1 a 2 eetlepels, maar doe meer als het nodig is)
Een teentje geperste knoflook
Een scheut ketjap (manis)
Theelepel sambal
Theelepel suiker
Halve eetlepel azijn
Knijpje ketchup
Halve theelepels djahé (gemalen gember), djintan (gemalen komijnzaad) en ketoembar (gemalen korianderzaad)
Als je wil nog een klein scheutje gembersiroop.
Dan zet je het vuur zachtjes aan en begin je het te vermengen met melk, net zo lang totdat het dun genoeg is naar je zin. Dan proeven en naar smaak evt nog wat toevoegen.
Omnomnomnom't wordt hier regelmatig door bezoek zo uit de pan gesnoept
Joslinn schreef:Ik meld mij bij deze ook in dit topic. ik ben nu vanaf begin april bezig met afvallen. Ik ben nu ruim 6kg kwijt. Woog eerst 72.5 en nu 66.0. Ik ben 174cm. Ik heb dit gedaan met sonja bakker. Het kost je wat disipline maar ik ben echt blij met het resultaat. Ik wil alleen die stomme laatste kilo er nog af hebben (streefgewicht is 65). ik heb mezelf nog nooit opgemeten, denk dat ik dat binnenkort maar even ga doen. Ben wel benieuwd. Ben wel blij te lezen dat er bij meer de cupmaten naar beneden gaan. Ik ben van een F naar een D gegaan.
Ook ben ik begonnen met hardlopen en kan op dit moment 5km aan 1 stuk volhouden. Ik hoop dat jullie nog wat tips voor mij hebben om van die laatste kilo af te komen.