We wandelen door naar deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 12:44

BeFunny schreef:
Tuurlijk Catori leuk en welkom.

Marlinde ik kan me voorstellen dat je Jozi mist, wanneer komt hij weer?
Leuk dat hij zo mee kon op de menwagen.

Gaucho wissel je die zooltjes elke keer per paar schoenen zeg maar of heb je meer zooltjes? Iig fijn dat het werkt.

Ik wissel, zooltjes kosten 275,- per paar :o dus vind 1 paar eerst wel ff genoeg. Ik loop op dr Martens of hardloopschoenen. Scheelt wel veel ruimte in de hal :+

Denk dat ze ook wel in mijn Meindls passen. Volgend weekend een lange wandeling, misschien dat ik ze dan weer aandoe. Maar hier in NL gaat wandelen op mijn trailschoenen ook echt heel prima.

germie

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 12:47

275 euro? Oei, dat is wel heel veel. Ik heb er wel eens naar gekeken, maar de meeste mensen zeggen bespaar je de centen, het werkt toch niet. Maar jij bent er dus wel blij mee?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 13:01

Veel geld Gaucho, maar als het werkt ook heel wat waard!

Catori trakteert ons gelijk op mooie foto’s! Leuk!

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 13:29

Veel plezier mt hardlopen Gaucho.
Ik geef ook altijd veel geld uit aan steunzolen. Ik had gisteren weer gemogen, samen met mijn moeder, maar door alles hebben we dat twee weken verzet.

Gezellige rit zo Marlinde, ik kan me voorstellen dat je nu alweer uitkijkt naar de volgende keer dat Jozi komt
Welkom Catori! Wat een mooie foto's heb je meteen voor ons.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 14:08

Afbeelding
Net toch even pauze gehouden en een rondje gaan lopen. Ook in de wijk mooie herfstkleuren. :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 14:49

Dat zijn zeker mooie herfstkleuren.
Catori, je 2e foto is mooi zeg. Wat voor hond heb je? En leuk, nog iemand in het onderwijs. Ik werk in het VO, mijn vrije dag is donderdag en ik ga dan ook eigenlijk altijd op pad.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 14:59

Was jouw vrije dag eerst ook op woensdag Goof?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 15:03

Klopt, heb hem dit schooljaar gewisseld.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 15:07

Maar ik ben ook ineens een keer binnen gevallen en ik reageer ook niet op iedereen. Ik kijk graag de mooie foto’s en lees graag mee. Maar waarom wordt er zo fel gereageerd op iemand? Is er eerder al iets voorgevallen ofzo?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 15:33

Suzanne F. schreef:
Maar ik ben ook ineens een keer binnen gevallen en ik reageer ook niet op iedereen. Ik kijk graag de mooie foto’s en lees graag mee. Maar waarom wordt er zo fel gereageerd op iemand? Is er eerder al iets voorgevallen ofzo?

Omdat dit al tig keer gezegd is.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 15:36

Zij dure zooltjes en ik begrijp dat je dan wisselt. Het is wel echt fijn dat het werkt. Het is echt belangrijk om pijnvrij en goed te kunnen lopen.

Mandy wow wat een mooie kleuren.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 15:38

Suzanne F. schreef:

Iedereen doet dat wel eens, maar niet structureel.
Vandaar!

Ik loop overdag op lage lowa wandelschoenen die er hip en als gewone schoenen uitzien. Sindsdien geen rugpijn meer of vele male minder. Was zeer duur voor gewone schoenen, maar iedere euro waard. Volgend jaar ga ik weer voor dezelfde.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 15:39

Ah ik was ook al verbaasd, dacht huh, Goof haar koffiefoto’s komen toch altijd op woensdag? ( en de prachtige wandelfoto’s ook)
Nu is mijn systeem in de war :')

Suzanne, jouw posts zijn veel prettiger en ik vind jou een aanwinst voor het topic.
Wanneer iemand eens in de zoveel tijd alleen maar negativiteit post met lange teksten en hier al herhaaldelijk op is gewezen, dan raakt ons geduld ook op.

Het is zeg maar geen “dump je klachten” topic
Dat anderen (waaronder ik) wel eens off-topic gaan wordt geaccepteerd omdat we elkaar een beetje steunen.
Maar dat is iets heel anders dan niet reageren totdat je weer een heel verhaal dumpt.

Mandyy net een schilderij! <3

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 15:47

Ik snap het.

Wat een mooie kleuren Mandy! Echt een herfstfoto.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 15:51

Ik wandel momenteel op Technica's of op Grisport schoenen. En verder kan ik goed wandelen op Wolky schoenen. Die zijn daar niet voor ontwikkeld, maar er valt wel goed op te wandelen.

Binnenkort weer eens kijken in Frankrijk. Hopelijk is er dan weer fatsoenlijk aan diesel te komen. Volgens mij wordt er nog steeds gestaakt en zijn er stations 'penurie'. Veel wandelen zal dat niet worden, hoewel ik wel het stukje van de Cabouy naar de Saint Sauveur in gedachten heb. Dat wandelpad heb ik nog steeds niet gevonden, en er is nog 1 mogelijkheid over, dus daar moet het dan liggen. Verder is de ronde van de Moulin du Saut wel leuk. Dan kom je langs 2 oude watermolens.

Verder klets ik hier leuk gezellig mee en reageer op anderen, maar ben niet heel fanatiek met kletsen. Je kunt nu eenmaal niet alle topics bijhouden. ik post eigenlijk nooit rijfoto's van buitenritten, dat is een beetje offtopic immers. Tenminste hier.

Herfstkleuren beginnen ook hier te komen. De druif in mijn tuin verliest de bladeren. En je ziet ook overal bladeren liggen in het bos. Toch wel jammer.

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 16:07

Ahh Goof, op woensdag werkte ik altijd, maar op donderdag heb ik een korte dag. Mocht je eens op donderdagmiddag naar het Mastbos gaan en je vindt het gezellig, wandel ik graag een stukje met je mee :)

Prachtige kleuren he Mandy. Het gaat echt hard nu.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 16:10

Ik vind dode bomen altijd wel mooi om te zien. En als er dan nog wat geel blad rond ligt is het nog mooier. Maar verder, doe mij maar zomer ;)

Afbeelding

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 16:35

jojoleinee schreef:
Ahh Goof, op woensdag werkte ik altijd, maar op donderdag heb ik een korte dag. Mocht je eens op donderdagmiddag naar het Mastbos gaan en je vindt het gezellig, wandel ik graag een stukje met je mee :)

Vind ik leuk!
Kunnen we zeker een keer doen. Werk je altijd tot vaste tijden of wisselt dat?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 16:36

Bootsiebob schreef:
Ah ik was ook al verbaasd, dacht huh, Goof haar koffiefoto’s komen toch altijd op woensdag? ( en de prachtige wandelfoto’s ook)

:')
Ik voel me nog bijna schuldig ook nu.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 16:39

Goof schreef:
Bootsiebob schreef:

:')
Ik voel me nog bijna schuldig ook nu.

_O-
Dat betekent dat mijn zin in slagroom een dagje opschuift :9k

Leuk dat je met Jojoleinee kunt gaan wandelen dan!

Edit krijg nu dit als reclame _O-

Afbeelding

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 17:06

Echte vriendschap is, naar je vrienden rijden met de tractor om daar snoei werk te doen met de tondeuse. Het scheelt mij minstens een maand werken, en deze lieve vriend met een grote drukke boerderij, doet dit voor ons en kan dus een middag niet werken bij hemzelf.

*\o/* zo vreselijk lief en ik weet het off topic maar ik ben zo gelukkig!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 17:09

Wat fijn Pien! Dat scheelt zeker een heleboel werk.

Mooie foto's komen er voorbij.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 17:22

Dank voor de felicitaties! Zo lekker uit eten.

Ik doe einde van de week weer even een bijleespost! :D

Edit: ohja en welkom Catori! Leuke hond!
Laatst bijgewerkt door DideH op 19-10-22 17:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 17:24

Veel plezier DideH

Wat ontzettend fijn Pien!

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 17:25

Ahum, bijleespost :list:

Ik zat dus gisteren halverwege onze wandeling (heb een weekje vakantie, dus we lopen wat meer, de foto’s volgen nog) op een terras met een warme choco en dacht te laat “sjit, was een leuke foto geweest om iedereen even in de war te brengen dat het nu geen terrasfoto van Goof is” :D Misschien morgen een nieuwe poging.

Jullie gaan weer hard :)
Ik zag een leuke Brownie-hond die met Sure_lee mee mocht, aansprekend koppie die hond! En zelf bijna vakantie, lekker!

Gaucho lekker op stap in Parijs, fijn dat de steunzolen goed werken! Ik heb zelf ook steunzolen, met name ivm rugklachten. Ik draag ze in mijn wandelschoenen en in mijn stalschoenen (wat ook gewoon wandelschoenen zijn, trouwens, ze stinken alleen wat meer :D ) en merk echt verschil. Eerder dit jaar kreeg ik wat meer rugklachten en ben ik op controle gegaan; bleek ik m’n vorige paar al best versleten te hebben. Degene die me hielp bij het opnieuw aanmeten vertelde dat dat heel wisselend is per persoon; sommige mensen doen er tien jaar mee (hoe dan?!), anderen hebben ze met een jaar of 2 wel afgedragen. De mijne waren 2,5 jaar oud, zomer voor covid aan laten meten.

Jojoleine, gecondoleerd met oma. Ik vond de foto’s met oma en de poezen altijd zo aandoenlijk <3
En dan ook nog gefeliciteerd; beetje gek om dat in twee regels onder elkaar te zetten :/

Lizard, wat een leuk gevarieerd (en bijna droog) rondje liep je maandag. Itter gaat ook op het lijstje (op de een of andere manier wordt die lijst alleen maar langer :+ )

Mooie collectie foto’s weer, Moonsparkle. Dat hazenpootje ziet er heel fragiel uit. Die geschubde inktzwam zijn net lekkende dreadlocks :')

Goof, fijn dat het met de wond beter gaat en dat je ook weer een beetje aan de wandel kunt zijn :)

Faringo, de foto’s van het stille gebied zien er ook heel stil uit. Zelfs het water durfde niet te bewegen.

“Gewoon” foto’s van de polder, zegt BeFunny dan :D

Ohh Bootsiebob, dubbele dosis covid in de familie, niet leuk! Hopelijk knap je snel weer op :(:)

Dide, gefeliciteerd! Y)(^)

Mandy, die bomen zijn rood zeg, wauw! Hopelijk komt het goed met de operatie van de kat morgen…

Catori, welkom! Wat een aansprekende hond heb je (met wat grijze haartjes, geloof ik?) :j

Tondeuse voor struiken, Pien :D Ik was even in de war wat een tondeuse (voor haar) met een tractor te maken had, maar de foto’s verklaren het wel, haha.

Mijn foto’s volgen morgen, dan maak ik even een samenvatting van de laatste paar dagen :)
Samenvatting van de samenvatting:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding