OleJon schreef:Steek kop maar verder in het zand, jullie komen er vanzelf wel achter. De tijd zal het leren
Klinkt bijna als een dreigement

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
OleJon schreef:Steek kop maar verder in het zand, jullie komen er vanzelf wel achter. De tijd zal het leren
Qerty schreef:Mars schreef:Over waanzin gesproken, de rellen in Rotterdam… zouden 2G tegenstanders, dansleraren en wappies hier nu trots op zijn? En vinden dat er voor vrijheid gestreden is?
Het is toch om je kapot voor te schamen.
Ik vind het nog al wat om alle 2G tegenstanders hier nu op aan te spreken..
Electra63 schreef:OleJon schreef:Steek kop maar verder in het zand, jullie komen er vanzelf wel achter. De tijd zal het leren
Klinkt bijna als een dreigement
MarlindeRooz schreef:Lijken mij duidelijk cijfers zeg. Wat erg dat deze maatregelen dus gewoon voorkomen hadden kunnen worden als mensen hun eigen belang eens opzij zouden zetten. Ik vind RTL sowieso een vreselijk bedrijf. En ik ben niet eens een wappert.
CharleyT schreef:MarlindeRooz schreef:Lijken mij duidelijk cijfers zeg. Wat erg dat deze maatregelen dus gewoon voorkomen hadden kunnen worden als mensen hun eigen belang eens opzij zouden zetten. Ik vind RTL sowieso een vreselijk bedrijf. En ik ben niet eens een wappert.
Effies nieuwsgierig, wat heeft RTL er mee te maken dat je het zo vreselijk vind ivm corona?
Brainless schreef:OleJon schreef:Dingen wat mensen leuk vinden afpakken
Vuurwerk
Nou, ik vind vuurwerk vreselijk.. ja vanaf een afstandje een leuke show.
Maar rondom huis vind ik het niks en mijn dieren al helemaal niet.
En over duurzaam.. mijn kinderen zijn juist meer voor duurzaam dan "mijn" generatie.
Earth schreef:[ [url=m/3mg8AH.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... ziekenhuis
Hier, gewoon even duidelijke cijfers over hoe de vaccinatie het doet momenteel. Is wel van de msm sorry.
Flower033 schreef:Brainless schreef:Nou, ik vind vuurwerk vreselijk.. ja vanaf een afstandje een leuke show.
Maar rondom huis vind ik het niks en mijn dieren al helemaal niet.
En over duurzaam.. mijn kinderen zijn juist meer voor duurzaam dan "mijn" generatie.
Off topic:
ik vind vuurwerk ook vreselijk. En ik vind het ook niet normaal dat we op 1 dag in het jaar zoveel gewonden hebben en er voor zoveel geld spullen (van een ander) worden vernield.
We doen al jaren ons best om het aantal verkeersgewonden en doden naar beneden te krijgen en dat vinden we het wel normaal dat er, weet ik hoeveel, ogen, handen sneuvelen en zelfs doden vallen om vuurwerk te mogen afsteken. Kan mij niet snel genoeg 'afgepakt' worden. (gewoon per wijk een vuurwerkshow, georganiseerd door een vuurwerkvereniging waar je voor een tientje per jaar lid van bent. In elke wijk zijn er wel een paar, meestal mannen, die het superleuk zouden vinden om zo'n show te regelen).
Mars schreef:Ja en ik kom niet meer bij om zijn gepikeerde reactieJe hoort t hem gewoon zeggen met hete aardappel in zn keel
[ [url=m/bTBocV.jpg]Afbeelding[/url] ]