kosseh schreef:Wat ik het lastigst vind is, is avond eten. Ik hou er gewoon niet van. Elke dag weer lastig om wat te bedenken. Vaak word het iets wat ik wegkrijg, maar niet echt lekker vind.
Ik zit ook heel erg in het patroon van 's avonds moet je een warme maaltijd, met meerdere componenten en lekker uitgebreid. En eerlijk gezegd hou ik daar wel van. Maar als je er niet van houdt, dan eet je toch gewoon iets wat niet onder de noemen "diner" valt, zoals een schaaltje yoghurt of iets met fruit.
Groenten vond ik nooit iets voor het ontbijt, maar ik wil bij elke maaltijd nu wel groenten eten. Vanwege dat het gezond is en omdat het extra vult. Dus eet ik (vrij standaard) paprika en komkommer bij mijn ontbijt.
Ik eet in de basis 3x per dag, en ik zorg ervoor dat die maaltijden gezond en voedzaam zijn. En bovenal lekker, want anders is er niks aan. Ik kook zoveel mogelijk vers en gebruik veel producten van Tasty Basics. Ik eet overigens plantaardig, maar wel eitjes zonder stempel van kippen die een goed leven hebben (die haal ik bij een vrouwtje in de buurt). Al met al probeer ik ca. 100 gr. eiwitten op een dag binnen te krijgen omdat ik ook redelijk veel sport en geen spiermassa wil verliezen.
Ik ben half mei begonnen en 8 kg kwijt. Tijdens de vakantie 1.8 kg aangekomen, maar dat is er na 4 dagen normaal doen weer helemaal af, waarschijnlijk voornamelijk vocht dus van de lekkere pannenkoeken en donuts. Ik wil nog minimaal 12 kg afvallen.