Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 21:00

Ik ben ooit maar één keer bang geweest dat ik zwanger was, maar gelukkig was dat loos alarm.
Waar ik me toen meteen zorgen om maakte was dat mijn hele toekomst in duigen lag als er ooit een kind zou komen.
Sindsdien was ik er altijd heel scherp op, ik wilde echt echt echt niet dat dat zou gebeuren. No way.
Nu kan ik gelukkig niet meer zwanger raken :)

Magrathea

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 21:04

Ik heb wel eens nachtmerries dat ik toch een kind heb.. Of nou ja, het varieert van nachtmerries tot 'gewone' rare dromen waarbij ik het kind stiekem probeer te 'vergeten' in een winkelcentrum ofzo :=

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 21:19

Eilish schreef:
Pff, ik was naar Beekse Bergen, het safaripark. We zijn op de boot geweest en naast mij zat iemand met een klein kind op schoot. Ik negeerde het kind, maar die ging mij aanstaren en ook aan mij zitten. Heb niets gedaan en er niets van gezegd, maar het is wel ongemakkelijk. Ik snap ook niet dat diegene dat toelaat, dat je kind aan een vreemde zit. Mijn opa ging heel subtiel zeggen "je houdt niet van kinderen he" :+

Als ze aan je gaan zitten is t helemaal erg!
Ik zou opstaan en weglopen.
Maar dan zegt de moeder van dat kind natuurlijk net iets te hard tegen dat kind: "Volgens mij vindt die mevrouw kindjes niet zo leuk hè, Willemijntje?" :r

Als een vreemde volwassene zo zit te staren of aan je gaat zitten dan mag je er wat van zeggen of er iets aan doen. (#metoo? :+ ) Maar van kinderen moeten we alles maar accepteren?

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 22:35

Magrathea schreef:
Ik heb wel eens nachtmerries dat ik toch een kind heb.. Of nou ja, het varieert van nachtmerries tot 'gewone' rare dromen waarbij ik het kind stiekem probeer te 'vergeten' in een winkelcentrum ofzo :=

Oh ik heb dat ook weleens. Echt verschrikkelijk. Dan droom ik dat ik al zo ver ben dat aborteren geen optie meer is en dat ik móet gaan bevallen. Geen uitweg meer, het moet gewoon, een kind uitpersen. Brrrrrr, ik vond dat echt zo´n verschrikkelijke droom. -O- Staat echt in mijn top 3 nachtmerries. Zowel een letterlijke als een figuurlijke nachtmerrie. :+

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 22:52

Mijn zusje was 5 maanden zwanger voordat ze er achter kwam dat ze zwanger was...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 23:23

Op Youtube staat een filmpje van iemand die ondanks haar sterilisatie alsnog zwanger raakte.
Blijkbaar is dat mogelijk := Ik had er nog nooit van gehoord.

edit:

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 23:36

:wow: dat filmpje!
Man het zou echt mijn grootste nachtmerrie zijn om opeens zwanger te zijn %)

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 23:42

Oja kinderen die contact met je zoeken verschrikkelijk.. Zeker als ze tegen je gaan praten. >;)
Dan moet ik echt mijn best doen om niet banketstaaf te reageren. (nouja vaak doe ik dat wel door ze te negeren. :=)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 23:49

Ik word hier nu zo bang van he :(

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 02:38

Ligt het aan mij, of geven de testen in het filmpje gewoon negatief aan? Ik zie alleen een streepje, niet een plusje.

Edit... net even na gekeken, maar volgens mij is ze niet zwanger.
Afbeelding

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 06:00

Shaggy09 schreef:
Magrathea schreef:

Oh ik heb dat ook weleens. Echt verschrikkelijk. Dan droom ik dat ik al zo ver ben dat aborteren geen optie meer is en dat ik móet gaan bevallen. Geen uitweg meer, het moet gewoon, een kind uitpersen. Brrrrrr, ik vond dat echt zo´n verschrikkelijke droom. -O- Staat echt in mijn top 3 nachtmerries. Zowel een letterlijke als een figuurlijke nachtmerrie. :+

Oh zo herkenbaar, heb die droom ook een paar keer gehad. Letterlijk in blinde paniek wakker worden en meteen de huisarts willen bellen want het moet er nú uit :')

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 07:52

Bedankt voor de nachtmerries vannacht :D
Vreselijk -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 08:08

Keek even verder en ze had met 6 weken een miskraam , wat een hel zwanger worden ondanks alles

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 08:23

Die testen zijn toch heel erg negatief hoor. Geloof er niet zoveel van als je dat zo op YT moet zetten.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 08:26

Clickbait

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 08:54

Ik zie toch een plusje op haar wortel hoor. Een vaag plusje maar het is er wel 1.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 19:47

Echt nooit dat ik een iets in mijn buik zou willen.
Gadverdamme dat idee alleen al.

Zat er ook al jong in.

Alien beschrijving klopt wel. Walgelijke idee dat er iets in je groeit.

Hormonen zouden voor mij ook niks uitmaken echt niet dat ik het zou houden. Onmogelijk om zwanger te worden ook zonder man of ons night stands ect momenteel

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 19:49

Christiene schreef:

Zat er ook al jong in.

Hormonen zouden voor mij ook niks uitmaken echt niet dat ik het zou houden. Onmogelijk om zwanger te worden ook zonder man of ons night stands ect momenteel

Pas maar op straks komt er een man uit de wolken die je op magische wijze zwanger maakt en dan heb je een kerstkind :+

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 20:08

Zo leuk. Vriendin van mij appte begin van de week 'ik heb leuk nieuws!' ik dcht gelijk 'die is zwanger...' (zou niks voor haar zijn, ze hebben allebei een enorm druk bedrijf)
'we krijgen gezinsuitbreiding!' ojee daar gaan we... Dacht ik.
Stuurt ze een foto van een keischattig pupje xD.
Ze gingen hem vandaag ophalen en zijn er al even mee naar het terras geweest (hij is tien weken). Kreeg 100 fotos. Keileuk!
Das echt leuk nieuws.
We hebben alvast een puppydate afgesproken voor als wij de onze ook hebben :D

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 20:08

Als een sterilisatie plaatsvind d.m.v klemmetjes of ringetjes om de eileiders is er inderdaad een hele kleine kans dat die bv verschuiven waardoor er alsnog weer eitjes door kunnen.

Goddank is mijn gyn een verstandig man, had hij alle begrip voor mijn hysterie en angst om ooit nog eens zwanger te raken buiten mijn schuld om, en heeft hij dus gewoon mijn eileiders verwijdert.
Dit geeft 100% garantie dat het nooit meer mis kan gaan.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 20:12

Afbeelding

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 20:19

*D :') _/-\o_

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 20:26

Mijn nichtje van 19 is net bevallen van een kind. Als ik haar zie he dan denk ik jeetje arme meid waar ben je mee bezig? Ze kan geen eens lopen of zitten, hele poes uitgescheurd. Brr daar kies je toch niet bewust voor?? En dan moet iedereen dat kindje natuurlijk vast houden maar ik pas daar echt voor, vriendlief vond het ook maar niks maar kind werd zo in zijn armen gedrukt je had zijn hoofd moeten zien. :')

Zijn jullie wel eens bang om zwanger te zijn? Ik kan mijzelf soms helemaal gek er mee maken, koop ik weer een test enz enz. :+
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 13-10-18 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 20:27

Magrathea schreef:
Christiene schreef:

Zat er ook al jong in.

Pas maar op straks komt er een man uit de wolken die je op magische wijze zwanger maakt en dan heb je een kerstkind :+

:')

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 20:31

Vriendin had bevalling uitgescheurd helemaal metern geopereerd. Nichtje kon aan de bloedtransfusie. Bij een Kennis is het eruit getrokken (de baby). Een had buitenbaarmoederlijke kon ook met spoed geopereerd worden.

Ik zou niet eens willen zien laat staan voelen