[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 11:51

Veel plezier Mars :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 12:06

Courses schreef:
Mars schreef:
Woohooo nog maar 1 weekje en dan ga ik weer naar Mandy Denise :D Heel veel zin in!

Kriebels, jeuk, ik wil ook *\o/*
Wat ga je zetten?

Geen idee :')
Ze gaat verder aan mn sleeve, heb haar wel wat kleine suggesties gegeven van dingetjes die ik leuk zou vinden maar ik geef haar graag zoveel mogelijk vrije hand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 12:35

Ik heb ook weer ontzettende tattookriebels :') Was van de week mee met een vriendinnetje naar Roxy Tattoos in almere (wat me trouwens echt meeviel, strakke lijnen en mooi ontwerp) en alleen het geluid al deed m'n hart weer sneller kloppen.

Jammer genoeg ga ik over twee weken op vakantie en wil ik het risico liever niet nemen om er eentje in de zomer te laten zetten. Wacht liever even tot oktober ofzo. Al lijkt het me wel weer wat om er op vakantie eentje te laten zetten. Dubio's, dubio's.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 12:37

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 13:08

Captain schreef:
Een bultrug walvis.

Oh ja dat was jij! Ben heel benieuwd!

Ik zat net het ontwerp weer even te bekijken. Heb er zo'n zin in! Nog steeds helemaal verliefd erop. Dus goede keuze gemaakt toen. Denk dat ik die dag gewoon op fb incheck bij blackbear "nieuwe inkt". Weten mn ouders het ook gelijk :')

Wow die hond... wat een uh mooierd! Die infinity is ook om te huilen..

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 14:16

Kun je met een bijgewerkte tattoo ook 6 weken niet zwemmen?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-17 14:31

Ik zou het niet doen nee.
Iig 3 weken niet.
Tot ie echt goed geheeld is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 14:31

In principe gewoon weer 6 weken niet zwemmen en zonnen nee. Als het maar een klein stukje is zal het wat sneller genezen, maar zou er echt mee uitkijken.

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 21:59

Zijn er mensen die een tattoo hebben laten zetten bij TattooPoint in Zwolle? Ik ben wel benieuwd naar ervaringen.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 22:10

Tattoopoint, enorm nette shop. 2 tattoos laten zetten :) Netjes maar qua sfeer niet helemaal mijn soort shop, beetje afstandelijk en heel zakelijk vind ik ze. maar dat is mijn gevoel erbij.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 00:49

Een week na mijn tattoo zat ik in zeewater... prikte niet eens. nu is het 4 weken geleden en liep ik de rijn in nou dat prikte en deed was er direct weer uit. Dus denk dat het ook ligt waar je zwemt.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 06:10

unihorses schreef:
Een week na mijn tattoo zat ik in zeewater... prikte niet eens. nu is het 4 weken geleden en liep ik de rijn in nou dat prikte en deed was er direct weer uit. Dus denk dat het ook ligt waar je zwemt.

:n

Wat dacht je van; met een open wond gewoon niet gaan zwemmen? Ongeacht het soort water.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 06:26

Tja aan de andere kant, mijn benen zitten onder de wondjes en plekken en ik duik iedere dag in zout water... Ook nog nooit iets aan overgehouden.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 06:36

Een open wond is het al lang niet meer na 4 weken hoor. Dan genees je wel heel langzaam.

Niet dat ik zeg dat het verstandig is om ermee te zwemmen hoor.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 08:03

Ik snap gewoon niet zo goed waarom mensen tegen advies in toch zwemmen of zonnen.
Mij maakt het verder niet uit maar dan ook niet huilen als de tattoo uiteindelijk niet mooi heelt of qua kleur slecht heelt.

Persoonlijk zou ik het risico niet eens nemen.
Maar goed ieder zijn ding.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 08:44

Het gaat 'm ook niet noodzakelijk om de wond, maar de inkt. De voorzorgsmaatregelen die je moet nemen (niet zwemmen, geen sauna, geen agressieve parfums, niet in de zon) zijn voornamelijk om te zorgen dat de inkt goed blijft, niet voor de wond.

Inderdaad, als je zo tegen het advies in gaat zwemmen, moet je imo achteraf niet klagen dat de kleur slecht geheeld is of je tattoo al vervaagd is.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-17 09:12

Ik ben in de jeukfase beland geloof ik. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:33

unihorses schreef:

Verstandig

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:53

hebben jullie wel eens reactie gehad op een bepaalde kleur? ik heb pas een tattoo laten zetten waarbij het lila ging ontsteken...gaat nu weer goed maar echt goor

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:28

Supervixen schreef:
Een open wond is het al lang niet meer na 4 weken hoor. Dan genees je wel heel langzaam.

Niet dat ik zeg dat het verstandig is om ermee te zwemmen hoor.

Ze is er na een week al mee het water in geweest. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:43

barbaras schreef:
hebben jullie wel eens reactie gehad op een bepaalde kleur? ik heb pas een tattoo laten zetten waarbij het lila ging ontsteken...gaat nu weer goed maar echt goor

Ja ik heb dat met wit gehad. Heb 1 tatoeage waar t wit wat uit is getrokken. Gebeurt ook regelmatig dat mensen een reactie op rood krijgen.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-17 13:05

Ik heb een reactie gehad op bruin.
Jeuk en bulten.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 13:51

Iemand hier had toch een heel heftige reactie op rood gekregen toen een tattoo gelaserd werd, of vergis ik me nou? Will65, was jij dit niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 13:52

Rood staat er sowieso wel om bekend dat er vaak heftige reactie op komt. Ik heb alleen maar zwart-wit en heb het dus nog nooit gehad.

Zwemmen na een week vind ik gewoon echt dom. Je krijgt niet voor niets het advies om er een tijdje mee te wachten, dat het geen pijn doet betekent niet dat het een goed idee is. Ben zelf echt niet altijd super netjes met 8 weken buiten de zon/niet zwemmen/niet badderen, maar na een week is je tattoo nog niet eens genezen...

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 14:31

Yasmine schreef:
Iemand hier had toch een heel heftige reactie op rood gekregen toen een tattoo gelaserd werd, of vergis ik me nou? Will65, was jij dit niet?

Jep dat was ik. Heeft tot gevolg gehad dat ik huidtransplantatie heb moeten ondergaan.
Op mijn rug zat nog een tattoo met rood. Besloten is dat niet weg te laseren. Uiteindelijk gecoverd met rug piece. Maar tot de dag van vandaag is die plek gevoelig voor zon. (Dik worden en jeuk)

Kleur voor mij never nooit meer.