Oeeeeh welke kaat? Voor mn ogen? In the night palette van w7 en een donkere bruine om de crease wat te verdonkeren van lancome dacht ik uit een paletje
Ik denk echt dat ik de becca highliter in moonstone ga kopen in londen.. Ohja heeft iemand hekel toevallig nog lege mac verpakkingen (niet de doosjes) die ik mag overnemen?
Moonstone heb ik expres laten liggen, omdat ik the Mary-Lou Manizer al heb. Vond het verschil maar minimaal, Moonstone is iets witter. Ik zou voor Opal gaan, die vind ik zelf net wat specialer
Ik denk echt dat ik de becca highliter in moonstone ga kopen in londen.. Ohja heeft iemand hekel toevallig nog lege mac verpakkingen (niet de doosjes) die ik mag overnemen?
Wat voor verpakkingen heb je nodig? Ik heb wel wat lege dingen staan, weet alleen niet of je er wat aan hebt..
Dan wil ik eerst even kijken of ik die lege verpakkingen in Curaçao kan inruilen voor een lipstick! Volgens mij heb ik namelijk precies 6 lege verpakkingen.
Hoeveel heb lege verpakkingen heb je nog nodig?
Humbug
Geplaatst: 14-07-15 08:37
Mooie looks en foto's Suus en Gianti! Leverage, bevalt die Mary-Lou jou goed? Ik heb nu S&G van Mac maar twijfel of ML niet te wit (en dus onnatuurlijk) van kleur is...
Ik heb ook nog geen verpakking van Mac opgemaakt...
Bedankt DnT! Ik heb zelf ook een lichte huidskleur, maar waarschijnlijk zal je hem dus gewoon (net als alle andere highlighters) met beleid aan moeten brengen...
Ik heb hem nu zo'n anderhalf jaar en gebruik hem vrijwel elke dag, maar ik heb nog steeds geen pan geraakt
Leverage
Geplaatst: 14-07-15 10:07
Suus___ schreef:
6 moet je er hebben.. Mag van alles zijn lipstick, oogschaduw, poeder, foundation..
Leverage welke is dat dan? Ik heb marylou niet maar wel albatros dan is ie misschien ook een beetje t zelfde?
Opal is links onder Links boven Moonstone en rechtsboven Rose gold.
NYC2B
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-15 10:07
Hebben jullie ooit weleens iets opgemaakt van Mac?
Ik heb uberhaupt nooit iets opgemaakt qua makeup geloof ik
Leverage
Geplaatst: 14-07-15 10:08
DnT schreef:
Ja, klopt. Je hebt echt maar heel weinig nodig.
Ik heb hem nu zo'n anderhalf jaar en gebruik hem vrijwel elke dag, maar ik heb nog steeds geen pan geraakt
Ik heb al pan geraakt en niet zon beetje ook Maar ik ben wel iemand die steeds op hetzelfde stukje product pakt
Soez
Aangezien jullie zooooveel make-up hebben en/of kennen Ik heb nu van Mac de longwear lipstick Perpetual Flame Nu wil ik er graag een lip pencil bij, alleen hebben ze die niet in dezelfde kleur. Weet iemand een goede combi?
Leverage
Mijn MSF in Light gaat binnenkort op, heb nog geen pan geraakt maar zal niet lang meer duren