Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 20:56

Banyu schreef:
Ik gebruik de karma tas van 2 a 3 jaar geleden zelfs nooit als strandtas gebruikt! Als dagelijkse boodschappentas gewoon!

Ohhhh, ik wil de advent al bestellen, weet al wat er in zit namelijk hihi <3

hahaha die tas gebruik ik om al mn rituals in op te slaan voor in mn huis :') ( krijg de sleutel in september) heb ook de tas van dit jaar, misschien moet ik daar ook maar wat voorraad in doen _O- _O- _O-

ennuh advent,,, wanneer :+

Oscar
Forumcoördinator

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 23:30

Lief, dank je wel!

Ik dacht dat ik een kleine mist had staan van de Jing maar dat blijkt de sleep te zijn. Of is die er helemaal niet in mini?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 23:51

Ik heb mijn shampoos gelukkig in een partij goed kunnen verkopen, gewoon puur allergisch, ook voor parfum etc. Nu speciale shampoo via de kapper, dus ben benieuwd!!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 00:32

Oscar schreef:
Lief, dank je wel!

Ik dacht dat ik een kleine mist had staan van de Jing maar dat blijkt de sleep te zijn. Of is die er helemaal niet in mini?

Klopt alleen de sleep is er als mini mist, voor zover ik weet bestaat de relax niet als mini mist.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 09:19

Groot gelijk, Banyu.

Alwiene, oke, dan stop ik met zoeken. Ik dacht eerst dat ik er eentje had (ik denk uit een proefpakketje of een kalender ofzo?) maar dat blijkt de Sleep te zijn. Anders had je 'm zeker van me gehad :)

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 20:53

Wat zijn jullie stil, Rituals-mutsen :D

Weten jullie toevallig of de deo sticks van Happy Buddha nog ergens te koop zijn?
De Mehr als geur bevalt me goed. Geen gekke uitslag enzo en het markeert die smerige medicijnengeur echt een beetje. Ik kan alleen niet tegen deo in een spuitbus. Van de HB heb ik maar weinig (da's nooit echt mijn geur geweest) en zo ook geen deo stick, maar misschien moet ik die toch eens gaan proberen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-21 21:00

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 21:03

Oscar schreef:

Weten jullie toevallig of de deo sticks van Happy Buddha nog ergens te koop zijn?
De Mehr als geur bevalt me goed. Geen gekke uitslag enzo en het markeert die smerige medicijnengeur echt een beetje. Ik kan alleen niet tegen deo in een spuitbus. Van de HB heb ik maar weinig (da's nooit echt mijn geur geweest) en zo ook geen deo stick, maar misschien moet ik die toch eens gaan proberen.

Ik weet niet of je lijntjes in België hebt of dat Banyu wellicht wat kan betekenen voor je? https://www.rituals.com/nl-be/the-ritua ... 06407.html

Hij was hier ook in de sale maar je timing is zoals gewoonlijk weer eens beroerd want hier is de sale nu voorbij natuurlijk -O-

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 21:12

Tuurlijk, ik had het kunnen weten :roll:

Ik kwam een heel eind via de BE-site! Alleen bij het afleveradres staat wel PostNL maar ik kan geen NL-postcode selecteren. Roos? Help??? :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 21:14

Je kan op de BE site niet bestellen met een NL adres en vice versa. Zijn geen trucjes voor :)

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 21:15

Oke. Dan stop ik met zoeken. Ik werd denk ik op het verkeerde been gezet omdat PostNL erbij staat. Dank voor je hulp!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 21:25

PostNL levert ook in BE (samen met bpost). Alle websites zijn land specifiek, je gaat er geen Nederlandse postcode (1234AB) in kunnen voeren dus dat adres gaat niet geaccepteerd worden :)

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 21:36

Geen BE Bokker hier toevallig?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 22:35

Daan13 schreef:
Geen BE Bokker hier toevallig?

Ik woon tegen de grens aan, woon zelf in NL! Bestel zelf altijd ook in belgie,

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 22:36

Alwiene schreef:
Oscar schreef:

Ik weet niet of je lijntjes in België hebt of dat Banyu wellicht wat kan betekenen voor je? https://www.rituals.com/nl-be/the-ritua ... 06407.html

Hij was hier ook in de sale maar je timing is zoals gewoonlijk weer eens beroerd want hier is de sale nu voorbij natuurlijk -O-

Ha, wat leuk dat je dat nog onthouden hebt! Stuur maar pbtje hoor :)

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 22:38

Oeh, echt?
Zou ik jou dan kunnen verleiden? Uiteraard op mijn kosten en natuurlijk ook iets leuks voor jezelf erbij?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 22:59

Oscar schreef:
Oeh, echt?
Zou ik jou dan kunnen verleiden? Uiteraard op mijn kosten en natuurlijk ook iets leuks voor jezelf erbij?

Stuur maar berichtje hoor!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 23:01

*\o/* *\o/*

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 23:28

Superlief Banyu! Ik weet dat je het vaker hebt aangeboden aan mensen inderdaad en dat je graag helpt dus vandaar dat ik jou inderdaad meteen erbij noemde, top weer! :D <3

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 00:58

Alwiene schreef:
Superlief Banyu! Ik weet dat je het vaker hebt aangeboden aan mensen inderdaad en dat je graag helpt dus vandaar dat ik jou inderdaad meteen erbij noemde, top weer! :D <3

Klopt, ik doe dit alleen niet bij/voor iedereen meer, daar ga ik me verder niet over uitwijden. Maar helaas doe/deed ik teveel goeds voor mensen, en verder er niks voor terug krijgen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 14:32

Hmm, misschien gek ideetje in me hoofd gehaald.
Is er intresse om eens onder de ritualsfans in dit topic een swap te houden of bv met kerst oid?

Bedrag hoeft niet groot te zijn natuurlijk :)

#ikhoudvancadeautjesgevenenuitpakken hahahaha :)

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 14:55

Ja :D

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 15:23

Oh das wel leuk!
Hier vanmiddag mooi doosje met HB en Hammam gemaakt voor -bijna jarig- vriendinnetje die ik weinig zie wegens corona. Ben stiekem toch wel wat aan het ruimen merk ik hahaha.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 15:34

Goed bezig :))
Zijn ook wel fijne geuren voor de zomer he?

Ik had ook nog een plan. Over een tijdje zitten we aan de 500 pagina's hier in het topic. Zou het leuk zijn als we wat info delen in de OP van dit topic? Zo ben ik eeuwig en altijd op zoek naar de link van de Sale (nergens te vinden :D ), weet ik nooit waar de Try Me te vinden is etc.etc.
Zou het leuk zijn als we daar met z'n allen iets van zouden bakken zodat we die info ergens bundelen? Of misschien ook nog wat info over verschillende geuren (bijv. onderscheid tussen de Sleep en de Relax en dat soort dingen)?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 16:45

Ik hou ook wel van een swap hoor.
Ben niet zo heel actief hier.

Maar gisteren toevallig voor manlief de verkoelende douche gel gehad en voor mijzelf de aftersun douche dinges.... :D