Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 22:40

Bolivia schreef:
Janientje schreef:
Net een na-foto gemaakt na het afsluiten van level 1 en jawel het is te zien hoor, ik krijg eindelijk buikspieren wiehoe! *\o/*
Dus dames HOU VOL er komt resultaat als je braaf iedere dag de oefeningen doet (en stoppen met snoepen...)!!

ZIEN :D

Had foto's gemaakt in m'n niet heel charmante ondergoed, maar op verzoek is via PB prima hoor haha

Calimero_

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 22:42

Ik ben wel heel benieuwd naar je resultaat aangezien ik helaas nog steeds niks zie :\

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 22:44

Ik las dat je niet op je eten let... Wat eet je op een gemiddelde dag??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 22:47

Ik ben ook benieuwd naar de foto's :D

Zo ik heb ronde 5 erop zitten. Beetje later als gepland. Maar het is wel even lekker.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 22:54

wij slaanvandaag even een dagje over. Ik heb teveel pijn in m'n achillespees en vriendje heeft z'n knie bezeerd en met al dat gehups van level 2...:P misschien dat we dit weekend even terug level 1 doen om even die lichaamsdelen te ontzien, zitten we toch niet helemaal stil!

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 22:57

Mijn rijbroeken zitten duidelijk weer losser (ze zaten te strak maar een maat groter was te los) dus hier ook zeker weten verbetering :D

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 23:06

Net dag 5 van level 1 gedaan, push ups kan ik nog steeds niet maar de buikspieroefeningen gaan wel al beter en hou ik ook langer vol.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 23:15

Push ups vind ik ook vervelend :') Net als die laatste buikspieroefeningen. Damn wat vind ik lastig

Janientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 23:19

love_western schreef:
Push ups vind ik ook vervelend :') Net als die laatste buikspieroefeningen. Damn wat vind ik lastig

Die laatste oefening is echt terror, hij lijkt ook eeuwig te duren :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 23:21

Janientje schreef:
love_western schreef:

Die laatste oefening is echt terror, hij lijkt ook eeuwig te duren :')

Die hou ik ook niet tot het eind vol. Dus ga dan andere situps oefeningen doen

myrt3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 09:22

Afbeelding

Ik zit nu dus op het moment: bad week.
Heb mn schouder verrekt tijdens stallen uitmesten. Na een aantal jaar niet gemest te hebben, 4 stallen in rap tempo gedaan.
Denk dat ik daardoor iets verrekt heb, kan mn linker arm niet goed bewegen, over mn schouder kijken doet pijn, zelfs slapen op mn linkerkant.
Hoop dat t snel over is, want wil weer knallen. Maar zoals t niet voelt, zeg ik even rust houden.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 09:26

Heh bah balen Myrt! Rust maar even uit, voordat je problemen krijgt met je schouder :(:)

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:01

Ik heb na dag 2 gisteren vreselijke spierpijn overal. In mijn kuiten het ergst, kan nauwelijks normaal lopen. Moet ik nu pauze houden of kan ik gewoon doorgaan?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:04

Gewoon doorgaan, na dag 4 of 5 wordt het beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:09

myrt3 schreef:

OMG, dit is precies hoe het bij mij gaat.. Ik kan bij wijze van al een slechte week hebben omdat ik ergens in die week een feestje oid heb en dan al denk, ach, volgende week weer een week, deze week wordt toch al niks :o

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:11

Relaxed schreef:
myrt3 schreef:

OMG, dit is precies hoe het bij mij gaat.. Ik kan bij wijze van al een slechte week hebben omdat ik ergens in die week een feestje oid heb en dan al denk, ach, volgende week weer een week, deze week wordt toch al niks :o

Sluit ik mij (helaas) bij aan. Misschien moet ik dat plaatje printen en ergens ophangen. :P

Watermelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:12

Nativa het beste tegen spierpijn is bewegen. Ik zou gewoon doorgaan, evt de makkelijke optie kiezen ipv de moeilijke..

Ik kijk er wel van op dat er toch behoorlijk wat mensen pijntjes (en dan bedoel ik geen spierpijn) hebben gekregen van shred. Aan knieën enkels etc. Terwijl jillian zegt dat er hele zware mensen zijn die ook jumping jacks etc kunnen uitvoeren.. :=
Zelf heb ik ook last van m'n enkel gekregen tijdens shred, ben na een dikke week dan ook gestopt ermee, en heb er af en toe nog last van. Jammer!

Zometeen ga ik dag 3 doen v 6 w 6 p.

Ik wil ook wel de foto's via pb, vind de resultaten altijd erg motiverend!

Armario

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:18

Zinn schreef:
nog een leuke, haha

[ Afbeelding ]

Hahaha, zo gaat het bij mij ook altijd! Vriendje vond me nogal vies omdat ik nadat ik donderdagavond 2x cardio na elkaar had gedaan, niet wou douchen aangezien ik de volgende ochtend meteen mijn workout ging doen. Ik moet toegeven, 100% fris was het inderdaad niet :P .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:19

Armario schreef:
Zinn schreef:
nog een leuke, haha

[ Afbeelding ]

Hahaha, zo gaat het bij mij ook altijd! Vriendje vond me nogal vies omdat ik nadat ik donderdagavond 2x cardio na elkaar had gedaan, niet wou douchen aangezien ik de volgende ochtend meteen mijn workout ging doen. Ik moet toegeven, 100% fris was het inderdaad niet :P .

Hahaha dat kan ik me voorstellen, van je vriendje ;) Ff afspoelen zou ik toch wel doen :P

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:30

Gisteren dacht ik nog nou, dag 1 level 1, goed te doen zeg! Naar ik heb me nu toch een berg spuerpijn! :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:34

Ik kan niet meer lopen. :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:50

Op een moment dat ik twijfel om even minder sportief te doen, herinner ik mezelf er aan hoe ontzettend slecht ik me voelde in lange periodes zonder sport en een slecht eetpatroon. Pas als ik er helemaal akkoord mee ben dat ik me binnenkort dan weer zo prut voel, mag ik opgeven van mezelf. Of ik kijk naar mijn voor en na foto's, en sluit een deal: ik mag stoppen als ik me er bij neer kan leggen dat ik niet strakker word dan hoe ik nu ben, en dat mijn buikje na een tijdje weer wordt zoals op de eerste foto, al het harde werk van de voorbije tijd indachtig... en tot nu toe werkt het :')

Jillian was net op tv; Losing it with Jillian. Leuk programma!

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:54

Even een ibuprofen of paracetamol nemen anders ga je verkrampt lopen en krijg je alleen maar meer spierpijn. En veel blijven bewegen (vooral na de shred) en wisselbaden willen ook weleens helpen. Sterkte, ik weet hoe het voelt ;)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 11:02

Bhriseis schreef:
Op een moment dat ik twijfel om even minder sportief te doen, herinner ik mezelf er aan hoe ontzettend slecht ik me voelde in lange periodes zonder sport en een slecht eetpatroon. Pas als ik er helemaal akkoord mee ben dat ik me binnenkort dan weer zo prut voel, mag ik opgeven van mezelf. Of ik kijk naar mijn voor en na foto's, en sluit een deal: ik mag stoppen als ik me er bij neer kan leggen dat ik niet strakker word dan hoe ik nu ben, en dat mijn buikje na een tijdje weer wordt zoals op de eerste foto, al het harde werk van de voorbije tijd indachtig... en tot nu toe werkt het :')

Jillian was net op tv; Losing it with Jillian. Leuk programma!

Ja zou ik ook moeten doen... maar zonder voel ik me verder wel lekker, alleen af en toe baal ik dan en dan denk ik 'ik wil strakker!' en dan begin ik meestal weer. :')

Losing it with Jillian vind ik een heel mooi programma! Jammer dat er maar 1 seizoen van is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 11:58

Ik heb nog steeds lichte spierpijn. En straks weer een half uurtje. Wil er volgende week nog wel meer doen. Vind half uurtje nu zo makkelijk. Behalve die laatste buikspier oefening dan.