Mijn maten weet ik niet, broeken is maat 48, shirtjes maat XL/L.
@mandy: Ik ben onderhand op de grens van mijn kunnen. Ik ben bereid er geld voor te betalen, ik wil leren hoe ik moet leven. Zie geen andere uitweg meer en wat is geld. ag ja.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mootje schreef:Mandy, qua maten ben je wel mooi in verhouding
Daphne, wat kost een PT per sessie?
Morgen een weekendje weg, naar Polen. Ik verwacht weinig culinaire hoogstandjes (misschien incorrect), dus volhouden met goed eten moet lukken hoop ik.
Mootje schreef:Hihi, die van mij zijn nooit groter geweest dan een kleine C....
Push-ups are my friendook omdat men dan niet ziet dat je het koud hebt!
Mandy517 schreef:Je mag wel een beetje van mij hebben?
Madeira_ schreef:Mootje schreef:Madeira, heb je al wel goede schoenen voor het hardlopen?
Nee ik denk het niet, haha. Ik heb wel een paar gympen hier liggen, even kijken welke het fijnst lopen. Gezien mijn knie al aan gort is, gaan we niet in het bos lopen, dat is niet zo fijn voor mij
Mootje schreef:Petra, heb je een morgenbenikstijfuitbedkrijg-hulpje?
Cass, dit tripje is wel voor de funeven niet werken!
wollie2004 schreef:ik meet mezelf ook nooit, truitjes maat 2 en cupmaat 70D, broek maat rond de taille 38, maar op de bovenbenen nog net op 40...
Paulien, goede hardloopschoenen zijn wel erg belangrijk, hardlopen is met opbouwen erg blessure gevoelig, dus niet te veel willen en rustdagen inplannen en rustig aan opbouwen is erg belangrijk!
Saskiaatje schreef:Haha, ik ben echt een peer.
Daarom draag ik altijd een push-up beha.
Enkele jaren terug ben ik 20 kg afgevallen en toen ging ik van DD naar B.
Daarna beetje bij beetje weer 10 kg aangekomen, maar die B is een B gebleven. Oneerlijk eigenlijk.
Petra_O schreef:Ik heb nog wel een paard hardloopschoenen staan die ik nooit meer gebruik. Het is maat 38, ik weet niet of je er iets aan hebt? Of misschien iemand anders hier?
Ik heb net killer buns and thighs gedaan. Nou, ze zijn dood, daar is geen woord van gelogen.