Hoi bokkers! Loop al een paar jaar met het idee; ik wil een tattoo! Kon alleen nog niet zeggen precies wat, wel dat ik een tekst wou maar wist nog niet precies wat. Heb nu 2 in mijn hoofd, al ongeveer een half jaar. Wil met een paar maanden kijken of ik het nog wil en dan ga ik 1 vd 2 laten zetten. Uiteindelijk misschien beide wel. Wil de eerste op mijn rechterbovenarm laten zetten, aan de binnenkant. Wil ondertussen graag mee genieten van jullie tattoos en ervaringen etc
NikkivanOlst
Geplaatst: 16-03-14 10:43
Rianne11_42 schreef:
Nice Nikki! Ik ben benieuwd! Bij wie ga je hem laten zetten?
Scorpio tattoo in Den Bosch Vriendlief is daar vaste klant en ik ben erg tevreden met de sfeer daar. En hij is erg goed
licorne
Geplaatst: 16-03-14 18:33
Oh help.... tweede tattoo is nog maar net goed en wel een paar maanden oud en het kriebelt alweer....
Ik wil na eenhoor en veer/elfishtekst ook heel graag nog iets met een kat en iets met lieveheersbeest (wel apart van elkaar :-p), maar ik kom nog niet veel echt moois tegen, tot ik deze in beeld kreeg... Zoiets zie ik dus wel zitten!
Ik ben er nog steeds niet uit door wie ik de volgende laat zetten.. Wil graag een grote hondenpoot (meer met schaduw) Vorige x bij Joy geweest, maar weet niet of ik deze daar ook laat zetten..
Channiiiej
Geplaatst: 16-03-14 20:40
Hoi allemaal! Ik kom hier gezellig mee kletsen Ik heb gisteren mijn eerste tattoo laten zetten!
Dan maar meteen even een vraagje, nu jullie het toch over de plek hebben.. :p Is de binnenkant van de bovenarm een goede plek? Ik zie dit namelijk niet zo vaak, wel vaak polsen en onderarm maar bovenarm eigenlijk zelden.