Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Maar zijn zorginstellingen overheid of particulier?
Wat mij zo zou frusteren als je minister zou zijn, is dat je een aantal mensen zélf écht niet iets kan laten regelen.. bijna overal moet er een soort toezicht zijn omdat iemand zn werk niet goed doet. Dat is toch echt godsgeklaagd? Je moet bijna persoonlijk overal bovenop gaan staan om t in de gaten te houden. Maar ergens moet je er toch vanuit kunnen gaan dat die mensen ook zelf kunnen nadenken? Ik zou er echt doodsimpel van worden en waarschijnlijk publiekelijk namen gaan noemen ofzo...
Cer schreef:Ik zie niet helemaal de relevantie van jouw opmerking, Needje?
En SusanH, ligt dat dan aan die directeur of aan de DeJonge?
996981 schreef:Als dat het effect van het vaccin is, wordt het nog belangrijker dat we de risicogroepen (bijvoorbeeld de mensen met morbide obesitas) gaan vaccineren. De meeste mensen worden immers sowieso niet heel ziek, laat staan dat ze op de IC belanden of dood gaan
Cer schreef:Ik zie niet helemaal de relevantie van jouw opmerking, Needje?
En SusanH, ligt dat dan aan die directeur of aan de DeJonge?
Needje schreef:En als je als bedrijf zoveel entingen krijgt zie ik niet zo veel problemen om met de rest de andere medewerkers ook te enten. Jij weet niet waardoor ze over hebben toch? Vaak zat dat er niet geent kan worden bij de doelgroep ivm besmettingen/quarantaine.
Op het moment is het alleen nog maar vingertjes wijzen naar alles en iedereen.
secricible schreef:Needje schreef:En als je als bedrijf zoveel entingen krijgt zie ik niet zo veel problemen om met de rest de andere medewerkers ook te enten. Jij weet niet waardoor ze over hebben toch? Vaak zat dat er niet geent kan worden bij de doelgroep ivm besmettingen/quarantaine.
Maar dat is niet wat gebeurd is. Ze hebben extra besteld, geen restvaccins opgemaakt.
En ja, dat is een instelling aan te rekenen. Je mag toch verdorie een stukje verantwoordelijkheid verwachten? Het zijn geen kleuters zeg...
Sizzle schreef:Er is ook een grote groep die na 2x de neus snuiten weer beter is of zelfs volledig symptoomloos blijft. Het kan gewoon alle kanten op.
secricible schreef:Needje schreef:En als je als bedrijf zoveel entingen krijgt zie ik niet zo veel problemen om met de rest de andere medewerkers ook te enten. Jij weet niet waardoor ze over hebben toch? Vaak zat dat er niet geent kan worden bij de doelgroep ivm besmettingen/quarantaine.
Maar dat is niet wat gebeurd is. Ze hebben extra besteld, geen restvaccins opgemaakt.
En ja, dat is een instelling aan te rekenen. Je mag toch verdorie een stukje verantwoordelijkheid verwachten? Het zijn geen kleuters zeg...
Citaat:Dat ze daarmee ingaan tegen het bestaande beleid, vindt een woordvoerder geen probleem. "Het zal me een zorg zijn."
Bestuurder Ben de Koning van de Frankelandgroep laat desgevraagd weten dat hij het terecht vindt dat ook de raad van bestuur en directeuren zijn gevaccineerd. "We hebben gedaan wat we hebben gedaan en staan daar voor 100 procent achter. We zijn er met z’n allen, doen het met z’n allen."