Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linoleum schreef:@Musli: Altijd lastig om de boel weer op te pakken he? Wel goed dat je dinsdag niet hebt laten doorzetten en woensdag gewoon weer goed bezig bent geweest
Ik heb een hele goede week gehad. Al mijn doelen behaald. Goed gegeten, lekker gewandeld, drie keer gesport. Zaterdag stond ik op de weegschaal en was er al 2,2kg af![]()
Gisteren vierde mijn zusje haar verjaardag. Beetje chaotische dag, aangezien ze hier 2 uur rijden vandaan woont en alles toch flink plannen en zeulen is met een baby. Dus lekker niet geteld en niet bewogen, wel rustig aan gedaan met eten en één drankje met alcohol/kcal gehad.
Vandaag weer netjes in voor mijn doelen gaan. Voelt erg goed om haalbare doelen te hebben en de ruimte daarin te hebben om eens een andere dag te hebben zonder dat gelijk als een faal voelt.
En ik heb mijn sportschema van voor zwangerschap weer opgepakt. Heerlijk om weer als vanouds te sporten, al is het nog op lichtere gewichten. Maar het viel me niks tegen dat ik nog makkelijk 20kg kon benchen en overhead pressen. En ook deadlift ging 40kg me makkelijk af! Dat helpt met de motivatie om weer drie keer per week naar de sportschool te gaan.
linoleum schreef:Je doet het al supergoed met sporten! En volgens mij gaat je GLI gesprek van vrijdag ook echt wel helpen. Had je nou nog meer van die 1-op-1 gesprekken of was dit enige in het traject?
MuSLi schreef:Goed bezig @Yonker. Fijn dat je van je gesprek extra inzichten gekregen hebtDan heb je toch wat meer handvatten om mee aan de slag te gaan. Supergoed dat het sporten zo lekker gaat. Logisch dat de verbouwing van invloed is op je sportroutine, maar super dat je evengoed wel gaat
Hier was nog een stukje pizza over van de pizza van mijn zoontje van gisteren. Dus die heb ik net lekker in de pan even opgewarmd en als lunch gegetenDe rest van de dag staat ook al netjes ingepland, kwam prima uit evengoed
linoleum schreef:Hier het voordeel dat van personeelsvereniging ik zelf in bestuur zit en hele dag al bezig ben met terrein opbouwen en later afbouwen. Krijg mijn beweging wel. En zaterdag is vriend van me die altijd iets extra's erbij doet. We hebben al eens beachvolleybaltoernooitje, touwtrekken, opblaasbare stormbaan gehad. Zo'n grote rijbak geeft ruimte voor wat extra's
Yonker schreef:Ik heb donderdag ook al bbq van werkMaar hier is het bij een chique tent dus verwacht niet heel veel vet eten. Zondag een bbq bij mn ouders dat is meestal erger qua ongezond, maar mijn coach van GLI zegt wel, je kan keuzes maken en daar heeft ze gelijk in. Vlees opzich is niet persee ongezond natuurlijk, maar die vette salades met mayo en het vele stokbrood wel... en de sausjes... maarja we weten het allemaal goed, maar nu nog toepassen
![]()
Voor mij werkt bijv de methode, is het een 9? niet goed omdat ik gewoon bijna al het eten een 9 vind