Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MuSLi

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 10:17

Heel enthousiast begonnen maandag, dinsdag was echt dra-ma :') ik heb een mooie combinatie van chips, snoep en chocolade naar binnen gewerkt. Rondom ontbijttijd was ik al begonnen. Mja, die dagen zitten er af en toe ook gewoon tussen. Daarna gelukkig wel weer netjes opgepakt en woensdag en donderdag prima dagen gehad. Vandaag ga ik weer voor een prima dag :j straks lekker hardlopen.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 09:58

@Musli: Altijd lastig om de boel weer op te pakken he? Wel goed dat je dinsdag niet hebt laten doorzetten en woensdag gewoon weer goed bezig bent geweest :D

Ik heb een hele goede week gehad. Al mijn doelen behaald. Goed gegeten, lekker gewandeld, drie keer gesport. Zaterdag stond ik op de weegschaal en was er al 2,2kg af *\%/*
Gisteren vierde mijn zusje haar verjaardag. Beetje chaotische dag, aangezien ze hier 2 uur rijden vandaan woont en alles toch flink plannen en zeulen is met een baby. Dus lekker niet geteld en niet bewogen, wel rustig aan gedaan met eten en één drankje met alcohol/kcal gehad.

Vandaag weer netjes in voor mijn doelen gaan. Voelt erg goed om haalbare doelen te hebben en de ruimte daarin te hebben om eens een andere dag te hebben zonder dat gelijk als een faal voelt.
En ik heb mijn sportschema van voor zwangerschap weer opgepakt. Heerlijk om weer als vanouds te sporten, al is het nog op lichtere gewichten. Maar het viel me niks tegen dat ik nog makkelijk 20kg kon benchen en overhead pressen. En ook deadlift ging 40kg me makkelijk af! Dat helpt met de motivatie om weer drie keer per week naar de sportschool te gaan.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 10:36

linoleum schreef:
@Musli: Altijd lastig om de boel weer op te pakken he? Wel goed dat je dinsdag niet hebt laten doorzetten en woensdag gewoon weer goed bezig bent geweest :D

Ik heb een hele goede week gehad. Al mijn doelen behaald. Goed gegeten, lekker gewandeld, drie keer gesport. Zaterdag stond ik op de weegschaal en was er al 2,2kg af *\%/*
Gisteren vierde mijn zusje haar verjaardag. Beetje chaotische dag, aangezien ze hier 2 uur rijden vandaan woont en alles toch flink plannen en zeulen is met een baby. Dus lekker niet geteld en niet bewogen, wel rustig aan gedaan met eten en één drankje met alcohol/kcal gehad.

Vandaag weer netjes in voor mijn doelen gaan. Voelt erg goed om haalbare doelen te hebben en de ruimte daarin te hebben om eens een andere dag te hebben zonder dat gelijk als een faal voelt.
En ik heb mijn sportschema van voor zwangerschap weer opgepakt. Heerlijk om weer als vanouds te sporten, al is het nog op lichtere gewichten. Maar het viel me niks tegen dat ik nog makkelijk 20kg kon benchen en overhead pressen. En ook deadlift ging 40kg me makkelijk af! Dat helpt met de motivatie om weer drie keer per week naar de sportschool te gaan.

Wat een heerlijk positief bericht. Mooie daling in gewicht *\o/* en fijn dat je het sporten weer hebt kunnen oppakken en dat je eigenlijk best wel goed er alweer in zit qua gewichten *\o/* Muscle Memory is altijd handig. Je bent waarschijnlijk zo weer terug op je oude gewichten!

Ik ben zelf ook erg tevreden over het feit dat ik het daarbij heb weten te houden. De overige dagen zijn prima gegaan. Manlief belde zaterdag nog vanuit de auto of ik een Mc Flurry wilde en heb dat aanbod ook afgeslagen. Ik had goed gegeten en zat gewoon vol genoeg. Gisteren op verjaardag lekker een stukje kwarktaart gepakt en een wat minder gezonde avondmaaltijd, pastte allemaal prima binnen mijn doelen.

Heb ook 5x gesport afgelopen week. 3x hard gelopen en 2x gekickbokst. Dus wat dat betreft gaat het allemaal ook top! Tussen gisteren en vandaag was er ook een - van 650gram te zien. Dat mag wel mooi doorzetten, dan kom ik wel weer terug naar waar ik wil zijn :j

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 11:04

Ook al zo lekker veel beweging en eten afgeslagen omdat je voelt dat niet nodig is :D
Ik heb ook nog heel voorzichtig gedaan met hoe zwaar ik gewichten had. Geen zin in gelijk een week spierpijn. Dan liever maar aan de lichte kant en langzaam opbouwen.
En wandelen met kinderwagen gaat ook erg goed, dat koste me tijdje geleden nog veel energie omdat je net andere houding hebt. Maar van de week al twee keer meer dan uur gelopen wat goed vol te houden was. En dochter vindt het ook helemaal leuk, dus dat houden we er in!

Zal zo alvast grotendeels mijn eetplanning maken van deze week. Vrijdag bbq van personeelsvereniging en zaterdag feestje met ook bbq of buffet. Maar even inhouden met stokbrood en onnodige dingen. Paar stukjes vlees/vis, wat salade en paar kleine andere dingen. Gewoon genoeg en niet overbodig veel.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 11:15

Lekker bezig allemaal!!

Hier in een grote dip. Maar het positieve is dat er niks aan lijkt te komen. Blijf op de -10/-12 hangen die er al af is. Ik heb een nieuwe weegschaal besteld die ik vandaag bij het PostNLpunt kan afhalen als het goed is. En ik heb wel weer zin om er tegen aan te zijn. Vanuit mijn GLI traject een heel fijn coachgesprek gehad vrijdag wat wel echt inzichten heeft gegeven van waar mijn probleem waarschijnlijk ligt :)

Sporten gaat nog steeds wel goed, 2 a 3x per week. Even wat minder gezien verbouwing gaande is bij mij thuis. Maar vorige week weer donderdag en zondag geweest. Aankomende week ook al gepland voor woensdag en zaterdag. Meer gaat even niet maar ik vind 2x per week al heel fijn. Ik heb ook minder pijn eindelijk *\o/*
Mijn doel was 5 min op crosstrainer staan bijv. maar dat is gisteren voor 10 min zelfs gelukt dus heel blij mee dat het allemaal stuk beter gaat :D

Ik ga er weer voor deze week!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 13:19

Je doet het al supergoed met sporten! En volgens mij gaat je GLI gesprek van vrijdag ook echt wel helpen. Had je nou nog meer van die 1-op-1 gesprekken of was dit enige in het traject?

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 13:32

Goed bezig @Yonker. Fijn dat je van je gesprek extra inzichten gekregen hebt :D Dan heb je toch wat meer handvatten om mee aan de slag te gaan. Supergoed dat het sporten zo lekker gaat. Logisch dat de verbouwing van invloed is op je sportroutine, maar super dat je evengoed wel gaat :j

Hier was nog een stukje pizza over van de pizza van mijn zoontje van gisteren. Dus die heb ik net lekker in de pan even opgewarmd en als lunch gegeten <3 De rest van de dag staat ook al netjes ingepland, kwam prima uit evengoed _/-\o_

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 14:00

linoleum schreef:
Je doet het al supergoed met sporten! En volgens mij gaat je GLI gesprek van vrijdag ook echt wel helpen. Had je nou nog meer van die 1-op-1 gesprekken of was dit enige in het traject?

Ja nog 1 dit jaar en 2 volgend jaar geloof ik.
Nu met de zomer ligt het ook stil trouwens, pas in september is er weer een groepssessie. Jij bent ook zo lekker bezig met sporten, goed opgepakt zo. :D
Motiveert elkaar ook wel als we allemaal goed bezig zijn!

MuSLi schreef:
Goed bezig @Yonker. Fijn dat je van je gesprek extra inzichten gekregen hebt :D Dan heb je toch wat meer handvatten om mee aan de slag te gaan. Supergoed dat het sporten zo lekker gaat. Logisch dat de verbouwing van invloed is op je sportroutine, maar super dat je evengoed wel gaat :j

Hier was nog een stukje pizza over van de pizza van mijn zoontje van gisteren. Dus die heb ik net lekker in de pan even opgewarmd en als lunch gegeten <3 De rest van de dag staat ook al netjes ingepland, kwam prima uit evengoed _/-\o_

Oewwwwwww lekker man pizza!! :D

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 14:27

@Linoleum, hier donderdag een personeelsfeest met bbq. Ook eventjes een beetje in de gaten houden wat er dan allemaal naar binnen gaat. Daar kun je zomaar de rest van je week mee tenietdoen. Voordeel is dat ik geen drinker ben, dus daar hoef ik geen rekening mee te houden :P

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 14:36

Hier het voordeel dat van personeelsvereniging ik zelf in bestuur zit en hele dag al bezig ben met terrein opbouwen en later afbouwen. Krijg mijn beweging wel. En zaterdag is vriend van me die altijd iets extra's erbij doet. We hebben al eens beachvolleybaltoernooitje, touwtrekken, opblaasbare stormbaan gehad. Zo'n grote rijbak geeft ruimte voor wat extra's _O-

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 14:40

linoleum schreef:
Hier het voordeel dat van personeelsvereniging ik zelf in bestuur zit en hele dag al bezig ben met terrein opbouwen en later afbouwen. Krijg mijn beweging wel. En zaterdag is vriend van me die altijd iets extra's erbij doet. We hebben al eens beachvolleybaltoernooitje, touwtrekken, opblaasbare stormbaan gehad. Zo'n grote rijbak geeft ruimte voor wat extra's _O-

Bij ons is er inderdaad ook ruimte voor beachvolleybal, frisbeeën en voetballen.
Maar ik weet nog niet of ik daaraan ga deelnemen hoor :Y)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 14:46

Ik heb donderdag ook al bbq van werk :Y) Maar hier is het bij een chique tent dus verwacht niet heel veel vet eten. Zondag een bbq bij mn ouders dat is meestal erger qua ongezond, maar mijn coach van GLI zegt wel, je kan keuzes maken en daar heeft ze gelijk in. Vlees opzich is niet persee ongezond natuurlijk, maar die vette salades met mayo en het vele stokbrood wel... en de sausjes... maarja we weten het allemaal goed, maar nu nog toepassen :Y)
Voor mij werkt bijv de methode, is het een 9? niet goed omdat ik gewoon bijna al het eten een 9 vind :+

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 14:56

Yonker schreef:
Ik heb donderdag ook al bbq van werk :Y) Maar hier is het bij een chique tent dus verwacht niet heel veel vet eten. Zondag een bbq bij mn ouders dat is meestal erger qua ongezond, maar mijn coach van GLI zegt wel, je kan keuzes maken en daar heeft ze gelijk in. Vlees opzich is niet persee ongezond natuurlijk, maar die vette salades met mayo en het vele stokbrood wel... en de sausjes... maarja we weten het allemaal goed, maar nu nog toepassen :Y)
Voor mij werkt bijv de methode, is het een 9? niet goed omdat ik gewoon bijna al het eten een 9 vind :+

Hahaha. Ik ben best kieskeurig op eetgebied. Maar helaas wel vaak de verkeerde kant op :')
Er zijn gelukkig ook echt wel gezonde keuzes te maken bij een bbq inderdaad.
Vlees is (op vet na) inderdaad helemaal niet ongezond.

Vaak is het alleen zo dat het brood en de saus al beschikbaar is en het vlees nog niet.
Dan begin je vaak toch alvast :Y)

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 07:39

Gisteren weer een net eetdagje gehad. Niet gesport, wel ruim 10.000 stappen gezet.
Vandaag ga ik weer lekker een uurtje kickboksen, aangezien ze regen voorspellen en wielrennen dan gewoon niet zo heel leuk is om te doen :P
Aan het werk op kantoor vandaag, dus minder verleidingen om me heen dan thuis.
Wat ik mee heb, is wat ik heb. En dingen kopen doe ik vaak niet zo heel snel :Y)

Rose_Sonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 17:28

Hardlopen gaat bij mij goed, sowieso bewegen lukt me heel goed. Vandaag 25 minuten aaneen hardgelopen, 7,5km/h. Dat is voor mij echt een super prestatie.

Het eten en daarmee het afvallen gaat helaas een stuk minder. Na de enkel blessure heb ik echt moeite met verleidingen weerstaan en dan komt daar bij dat nu een toch al moeilijke periode voor mij is. Ik hoop maar dat het me op een gegeven moment weer gaat lukken om netjes te eten en dan moet het afvallen wel 'makkelijk' gaan met de hoeveelheid die ik beweeg.

Mijn horloge heeft mijn stappendoel ook weer opgehoogd naar 15.000.

Donderdag ga ik naar Rammstein, denk dat daar ook aardig wat calorieën verbrand gaan worden :Y)

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-23 12:38

Fijn dat in ieder geval het bewegen goed gaat @Rose! Het eten komt daar vast ook binnenkort wel weer bij :j veel plezier morgen!

Hier zet het weer netjes eten gelijk alweer zoden aan de dijk. Vanochtend op de weegschaal weer een - van 700gr. We hebben nog wel 2,5kg te gaan tot waar ik graag naartoe wil, maar dat moet zo ook wel lukken... Nu weer vasthouden hieraan :j

Gisteren kickboksen was lekker. Straks ga ik voor een intervaltraining hardlopen (vanavond, als de wind minder is) :Y)

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-23 13:21

Fijn dat het goed gaat bij de gene hier boven!

Ik heb het sinds gister ook weer opgepakt. Zondag terug gekomen van vakantie, de eerste waar ik mij niet schaamde voor m'n lichaam (en dat terwijl ik toch echt overgewicht heb). Dat betekend dus dat ik weer beter in m'n vel zit, waardoor ik afvallen ook weer positief in ga.
Ik weet vanmezelf dat ik niet moet beginnen als ik slecht in m'n vel zit, dat geeft alleen maar frustratie en extra eten.

Ga eerst voor weer 2 cijfers op de weegschaal en daarna met kleine tussen doelen naar de -20/25.

Moet het dit keer vooral van eten hebben, omdat sporten nog steeds niet pijnvrij kan.

Hebben jullie een weegschaal die nauwkeurig is? De mijne geeft een 5kg verschil tussen 2 keer er op staan achter elkaar... niet heel fijn om te zien of er iets af is.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-23 13:53

@musli vorig jaar tijdens het feestje was dus de opblaasbare stormbaan en ik baalde er echt van dat ik zwanger was en niet mee kon doen. Dus hoop dat hij weer wat leuks heeft bedacht dit jaar!
Goed dat het op kantoor zoveel makkelijker gaat! Hier wordt op kantoor echt te vaak lekker eten uitgedeeld, of vanuit bedrijf zelf of collega’s die trakteren. Gisteren kregen we ijsjes omdat we aan bepaalde regeling voldoen _O-
Je kan er ook extra uitdagende training van maken met die wind. Of jezelf extra snel voelen. Afhankelijk van welke kant je op loopt :')

@yonker, je bent super bezig, dus die barbecues gaan helemaal goed komen! Vooral inderdaad niet al volstoppen met stokbrood voor het vlees klaar is :+

@rose, heel veel plezier bij Rammstein! Zo gaaf! En super knap ook van het hardlopen. Vaak komt eten ook vanzelf weer als het bewegen goed gaat.

@kosseh, super dat je je goed in je vel voelt! Dat is het allerbelangrijkste. En dat het ook heeft bijgedragen aan een fijne vakantie!
Hier nauwkeurige weegschaal. Hele goedkope die ik al jaren heb. Maar wel ook 5x achter elkaar zelfde gewicht toont als ik er op ga staan.
Niet toevallig alleen nieuwe batterij nodig?

Ik heb gisteren lekker dagje gehad. Op kantoor gewerkt en lekker eten gehaald in de kantine. Maar ook lekker veel gelopen. Gisteravond nog gesport, wat erg goed ging. Dus tevreden.
Er was vanmorgen weer 300 gram af tov afgelopen zaterdag. Dus zit mooi beweging in.
Vandaag huishouden doen, wandelen met dochter zit er niet in. En vanavond nog even chiropractor. Hopelijk is dan weer goed genoeg weer om lopend of fietsend heen te kunnen.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 09:42

@musli wat goed! Fijn als je meteen resultaat merkt!

@kosseh een goed gevoel hebben is het belangrijkste, dan volgt de motivatie vanzelf! Qua weegschaal heb ik ook een goedkope van de kruidvat, bij mij wisselt ie ook als de batterijen leeg raken

@linoleum kleine stapjes *\o/*

Zelf heb ik al maanden niet op de weegschaal gestaan, maar na 2 festival weekenden (en nog 1 te gaan over 5 weken) heb ik wel een tussendoel gezet: 1,5 kg eraf in 5 weken. Klinkt als vrij weinig, maar het zou al enorme winst zijn om in de zomer niet aan te komen :')

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 09:52

Mooi doel dan toch @Aight? Je moet een doel kiezen dat bij je past en haalbaar is.
Dit klinkt als een haalbaar doel. Dus ga ervoor *\o/*

Hier gisteren redelijk netjes gegeten, op een lekkere stroopwafel met visite na ;) Maar daarentegen ook een flink intensieve intervaltraining gedaan in de avond nog. Ik had in ieder geval een tevreden gevoel gisteren aan het einde van de dag. Dus dat is helemaal prima :j

Vandaag dus barbecue van mijn werk. Probeer overdag in ieder geval zeker voldoende te eten, zodat ik vanavond niet ga snaaien omdat ik echt trek heb :Y) En beperk me tot de dingen die het echt waard zijn.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 10:15

Aight, super leuk al die festivals. Dan is gelijk blijven qua gewicht een heel mooi doel. En 1,5 kg eraf helemaal super netjes.

Musli, succes vandaag! Volgens mij heel goede manier om het aan te pakken. Geniet er vooral ook van :D

Gisteren saaie dag, met de storm hele dag thuis gezeten overdag. Was mijn vrije dag, maar met de storm leek het me niet verstandig om te wandelen of anders op pad te gaan met mijn dochter. Gisteravond moest ik nog naar de chiropractor, daar maar op fiets heen gegaan en daarna nog kort rondje gelopen. Heb ik toch nog mijn stappendoel gehaald. Chiropractor kon ook merken dat het goed gaat met mijn lichaam, paar hele kleine plekjes waar het nog vast zat, maar niet zoals tijdens mijn zwangerschap.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 10:46

Aight 1.5kg is 5 weken is juits super goed want een klein doel is beter! Zoals tijdens mijn GLI traject; kleine stapjes, kleine stapjes, kleine stapjes.

Lekker bezig Musli en Linoleum!
Ik vanavond ook die bbq, heb er wel zin in. Het is bij een vrij chique tent dus denk dat het niet zo heel erg vreetfestijn wordt. :D

Nieuwe weegschaal ook super blij mee, maandag opgehaald. Vandaag weer erop en dan geeft die toch -0.7kg aan dus prima. Knop moet weer verder om want ik snaai nog wel teveel maar verder gaat het wel oke :j

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 13:36

@linoleum, goed bezig!!

@MuSli een macflury afslaan is pure wilskracht :D nou ben ik in ijs afslaan helemaal slecht.. 1 van de weinige zoete dingen die ik echt te lekker vind.

@jonker goed bezig!!

@rose leuk gehad? Genoeg beweging idd :D

@kosseh goed bezig! Met 5kg verschil zou ik of nieuwe baterijen of een nieuwe weegschaal nemen. Hier hetzelfde gehad en die weegschaal gaf nooit meer juiste gewicht. Dan dacht je heel blij te zijn maar uiteindelijk viel het toch tegen haha.

@aight dat gaat je zeker lukken!

In 2019 begonnen met schildklier medicatie, blijven groeien(idioot hard ook) en iedere keer er niks af, hoge bloeddruk plots waarop weer commentaar kwam. Paar weken terug werd ik tijdens die hitte zo onwijs beroerd wakker, mijn tempratuur regeling is echt al 13 jaar gebroken en sinds de medicatie enorm heet. Ik werd drijfnat wakker en voelde mij dus gewoon super slecht. Ik heb naast mijn bed een bloeddrukmeter staan omdat ik een hoge bloeddruk niet kon geloven, heb al mijn hele leven een hele lage bloeddruk. Dus ik voor de grap even meten en 2x achter elkaar want ik schrok mij rot, ik had een bloeddruk van 160/91..
Daarna nog een aanvaring met de huisarts die niks kon betekenen want ze gooiden ze praktijk een maand dicht. Ik was even zo klaar met de medicatie voor de schildklier(doe dit zelf niet) ik ben gestopt, na een week was mijn bloeddruk al een heel eind gezakt. Ook is mijn gewicht weer wat aan het zakken. Bloedwaardes zullen nog getest moeten worden na een week of 6 maar ik ben zo opgelucht. Er zit vrij ernstige hart en vaat ziekte in de familie dus zo een idioot hoge bloeddruk terwijl je in bed lig en net wakker word beangstigende mij.

Vorige week veel stress waardoor ik wel wat ging snacken, biet mega maar toch gewoon zonde :(
Pony had een klap tegen zijn mond gehad met tanden er uit en gespleten lip als gevolg... ik was(en ben) zo chaotisch door vanalles dat ik zelfs pijnstillers vergat optijd aan hem te geven.. zo onwijs schuldig eb rot gevoeld maar gelukkig knapte hij snel weer op. Heeft alweer praatjes en kan zelfs uit een hooinet eten.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 10:38

Wat vervelend @Tirza dat de medicatie voor je schildklier je zo ontzettend tegen heeft gewerkt. GOed dat je de beslissing hebt genomen om ermee te stoppen en nu te gaan kijken hoe je het (op een andere manier misschien?) kunt aanpakken... Hopelijk heb je gauw weer het gevoel dat je alles een beetje terug op de rails hebt. Fijn dat je paardje ook weer aan het opknappen is! :)

Hier gisteren de barbecue prima doorstaan. Uiteindelijk 2 hamburgers en een paar stukjes stokbrood, een paar patatjes en wat groenten gegeten. En voorafgaand aan de barbecue al heel veel snack afgeslagen, maar wel een bitterballetje genomen en een vegetarische bitterbal (met championvulling).
Al met al, een prima dagje weer gisteren :j

Vandaag werk ik vanuit huis, dus daar wat meer verleidingen om me heen, lees: alles is binnen handbereik. Maar tot nu toe gewoon netjes mijn ontbijt gegeten en zodirect pak ik een tussendoortje. Daarna wandel ik samen met mijn man even naar de supermarkt voor lunch. Gewoon brood met kipfilet denk ik, of een tosti. Beetje zonnetstraaltjes meepakken tijdens de werkdag {:}

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 16:19

Tirza, wat vervelend dat het die medicatie niet doet wat het hoort te doen.
Fijn dat het met je pony weer beter gaat. Ik ken het chaotische en erna schuldig voelen. Zo ben ik toen het vroor de deken van m'n bijrijpaard vergeten op te doen na het rijden. Was het eerste jaar sinds tijden dat hij weer een deken had. Voelde me zo schuldig!

Linoleum, fijn dat je lichaam weer beter voelt.

MuSli, klinkt als een goede bbq! Succes vandaag thuis.

Ik ben even op de weegschaal van m'n ouders gaan staan, die geeft wel altijd het zelfde aan.
Maar die weegschaal vind ik niet zo leuk, haha. Hij geeft 3kg meer dan het hoogste op mijn weegschaal.
Nieuwe baterije heb ik geprobeerd, maar helpt niet.
Eten gaat wel lekkerde afgelopen dagen :). Ook veel bewogen, ondanks dat ik maar 1x de sportschool gezien heb deze week. Evenwicht zoeken tussen lekker bewegen en niet te veel doen vind ik nog lastig. Ga erg snel over de grens wat m'n enkel/knie kunnen hebben.
In korte broek in de sportschool geweest vandaag en voelde me er nog op me gemak in ook. Misschien helpt het ook dat m'n benen voor mijn doen bruin zijn na een vakantie {:}