Was inderdaad wat Friem zegt gelijk om 21.00 uur online en kon toen rustig browsen wat ik wilde hebben. Hoop wel dat Gemini me staat, maar zo niet, dan zijn er hier vast wel liefhebbers
Oeh, Suus... Hourglass hyaluronic skin tint in Vanilla (als ik hem voor die tijd niet zelf gekocht heb )
Voor de liefhebber heb ik Posh Spice op Mplaats staan. Ik laat hem iedere keer staan omdat ik echt denk dat ik hem ga dragen maar nog steeds niet gedaan
Ben ook erg benieuwd naar Rich Blood en naar die Skin Frosts (vooral de witte).
BelleTessa
Geplaatst: 30-04-16 09:27
Dnt, ik ook! 10 mei gemarkeerd! Wil ze echt graag proberen, jammer dat niemand in de buurt woont om eens te testen. Iemand met Jeffree omgeving Rotterdam?
Doe ik ook altijd. Heb ik nu voor Amsterdam ook gedaan, ga ik maandag heen. Wil naar de Mac pro store, Babassu (ga denk ik Pearl halen ), ici paris, douglas.
Dames, had 1 van jullie ook problemen met dat jeffree star niet droogt.., heb 1 laagje aangebracht, maar hij blijft plakkerig, ongeacht hoe lang ik wacht.
ervoor netjes gescrubt, wel wat balsem maar voor t aanbrengen eraf gehaald en goed gezorgt dat mijn lippen droog waren, maar t werkt niet.
_Friemel
Geplaatst: 30-04-16 13:37
Ja mijn masochist DnT haar Masochist ook maar niet zo dat t plakkerig is ofzo. Als ik een primer eronder doe oid dan drogen je Jeffree's idd niet
Wil iemand die Gemini heeft een foto maken als je m draagt? Ben benieuwd!
De aanzet van m'n haar is een heel stuk donkerder geverfd, vind dat ik nu echt zwaardere make-up moet dragen om het donkere een beetje door te laten lopen haha met m'n blonde haren overal kon k prima wegkomen met alleen mascara maar nu voelt dat erg kaal..
Shivatjuh01
Geplaatst: 30-04-16 15:33
Wauw wat een knappe dames en talentjes hier!
Ik ga eens meelezen, ik ben niet zo'n talent, dus ik ga nog maar niks posten geloof ik