Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(alle losse ingedrienten totaal 573, maar heb niet alles gehad)
 (alle losse ingedrienten totaal 573, maar heb niet alles gehad)

Tomaat in salade ben ik niet zo gek op trouwens, eerder wel altijd maar nu ik vaker salade eet op uitgegeten.
 Tomaat in salade ben ik niet zo gek op trouwens, eerder wel altijd maar nu ik vaker salade eet op uitgegeten.  en vind het ook lekker.
  en vind het ook lekker.                                                         
 Maar je word er wel creatief van.
 Maar je word er wel creatief van. 
 smullen maar..
  smullen maar..
Rebecca schreef:Zal even brainstormen , kan altijd zakje roerbak groenten halen even koken afgieten en in de wok doen met wat lekkere kruiden

Heb nog wel dat ik snel misselijk kan worden van tevaak hetzelfde eten, maar sinds ik gezonder eet heb ik echt veel minder last van bovenstaande.
 Heb nog wel dat ik snel misselijk kan worden van tevaak hetzelfde eten, maar sinds ik gezonder eet heb ik echt veel minder last van bovenstaande. hebben mijn ouders echt strijd om gehad vroeger, uiteindelijk hebben ze zich erbij neergelegd.
  hebben mijn ouders echt strijd om gehad vroeger, uiteindelijk hebben ze zich erbij neergelegd.                                                         

ik zie wel mooie lijstjes voorbij komen maar ook erg karige lijstjes. Het valt me ook wel op dat er vaak lijstjes voorbij komen met een heel laag kcal (ik zie bvb vaak <1300 voorbijkomen). Dat is natuurlijk een keertje niet zo erg,  net als die veel besproken cheatday
 ik zie wel mooie lijstjes voorbij komen maar ook erg karige lijstjes. Het valt me ook wel op dat er vaak lijstjes voorbij komen met een heel laag kcal (ik zie bvb vaak <1300 voorbijkomen). Dat is natuurlijk een keertje niet zo erg,  net als die veel besproken cheatday  ,  maar op lange termijn kan dat natuurlijk wel hinderen omdat het redelijk rond het BMR ligt..
 ,  maar op lange termijn kan dat natuurlijk wel hinderen omdat het redelijk rond het BMR ligt..

) en een vriendin van mij heeft dit ook en die zij dat ik daardoor ook minder trek kan hebben, in iedergeval dat had zij toen ze begon met glutenvrij eten.
 ) en een vriendin van mij heeft dit ook en die zij dat ik daardoor ook minder trek kan hebben, in iedergeval dat had zij toen ze begon met glutenvrij eten. 

, snap dat mensen vinden dat ik weinig eet maar als ik echt geen trek heb word ik er gewoon misselijk van als ik iets in m'n mond stop..
 , snap dat mensen vinden dat ik weinig eet maar als ik echt geen trek heb word ik er gewoon misselijk van als ik iets in m'n mond stop..