Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 16:30

MarliesV schreef:
Geniet van 15% korting bij een aankoop vanaf € 35. Aanbieding geldig van 08/07/2021 t.e.m. 31/08/2021 op Rituals.com en in Rituals winkels in Nederland en maximaal 1 voucher per persoon

VEEPEERITUALS is de code voor bovenstaande korting.

Gezien het niet gekoppeld is aan een persoon kan volgens mij iedereen hem gebruiken die dat wil.

Oh is die code weer terug?

Urona447

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 17:14

Die glitter olie lijkt heel heftig in het potje maar valt echt heel erg mee!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 17:23

De glitter olie van de karma is erg lekker hoor en valt reuze mee met de glitters!

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 12:34

Afgelopen week heb ik in een opwelling de try now deo’s voor 6€ gekocht. Ik had Karma als proef erbij gekocht, beviel heel goed, maar de actie lijkt nu alweer voorbij te zijn?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 13:03

Oh dan heb ik geluk. Ik gebruik altijd die deo’s dus heb ze ook weer allemaal gehaald.

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 13:07

Onze standaard deo heb ik groot ingekocht, karma beviel dus dacht koop er een paar van bij. Alleen ik zie de actie niet meer, te succesvol denk ik :))

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 13:57

Afbeelding

Ik lig helemaal blauw van het lachen _O-

DHL klopte aan en gaat rustig zijn bus omladen (heb ooit tegen de chauffeur gezegd dat ze hier op de oprit dat mogen doen ipv langs de kant van de weg waar het gevaarlijker is)

Ben helemaal verbaasd want ik had niks besteld.... Open ik de doos en aan het kaartje weet ik al van wie het is :') :D <3

Gisteren niet uitgebreid kunnen douchen maar dat ga ik vanavond inhalen *\o/* .

Kei leuk en lief

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 14:22

Die try now acties zijn altijd maar een paar weken (maand?). Loopt dacht ik gelijk met de GWP, die is nu ook weer vernieuwd.

En wie zegt dat die strandtassen useless zijn, niet dus heh. Moest bij de hema een paar bestelde taarten ophalen waaronder een vlaai, nou, dan is zo’n tas met een hele brede bodem zodat alles plat kan liggen echt heel handig! :Y)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 14:56

Ik gebruik de karma tas van 2 a 3 jaar geleden zelfs nooit als strandtas gebruikt! Als dagelijkse boodschappentas gewoon!

Ohhhh, ik wil de advent al bestellen, weet al wat er in zit namelijk hihi <3

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 15:03

Leuk, Daan! Vast iemand zijn die jou heel erg leuk vindt :D

Die strandtassen zijn gaaf. Heb ooit eens een stapeltje nieuwe op de kop getikt en gebruik ze vaak als kadootje met wat andere dingen erbij.

Banyu, echt??? Dat is al wel heel snel :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 17:18

Ja, echt!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 17:20

Advent? De kruidnootjes liggen nog niet eens in de winkel... (krijgt zin in kruidnootjes)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 19:29

Banyu schreef:
Ik gebruik de karma tas van 2 a 3 jaar geleden zelfs nooit als strandtas gebruikt! Als dagelijkse boodschappentas gewoon!

Ohhhh, ik wil de advent al bestellen, weet al wat er in zit namelijk hihi <3

Ik gebruik de karma tas ook als boodschappen tas. :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 21:44

Oscar schreef:
Leuk, Daan! Vast iemand zijn die jou heel erg leuk vindt :D

Die strandtassen zijn gaaf. Heb ooit eens een stapeltje nieuwe op de kop getikt en gebruik ze vaak als kadootje met wat andere dingen erbij.

Banyu, echt??? Dat is al wel heel snel :D

En iemand die van Mehr woordgrappen houdt zo te zien :))

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 21:49

Vast ook iemand die altijd het hardst lacht om haar eigen stomme flauwe grappen :))

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 21:59

Oscar schreef:
Vast ook iemand die altijd het hardst lacht om haar eigen stomme flauwe grappen :))

Dat had ik kunnen zijn dus. Maarrrrr ik was het niet. Ik heb wel Roos gedwongen om Rituals te kopen. Omdat ik de Mehr minimist perse wilde hebben maar geen 40 euro Rituals wilde. Dus moest zij Rituals kopen en de mist aan mij geven :))

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 22:06

Goed zo. Trots op je :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 22:18

Oscar schreef:

Dank. Ik vond ook dat ik het uitermate prima opgelost had zo :+

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 22:23

Het is wel een goed idee om de strandtas als boodschappentas te gebruiken. Anders blijft ie maar in de kast liggen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het assortiment in Amerika. Ga er in december heen en wil dan echt wel daar shoppen

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-21 22:42

Alwiene schreef:
Oscar schreef:

Dank. Ik vond ook dat ik het uitermate prima opgelost had zo :+

Ik geloof niet dat ik heb geklaagd. :D :D

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 22:48

:))

Was dat zo'n kleine mist? Volgens mij hebben ze die alleen bij speciale gelegenheden, toch? Of ja, ik heb 'm weleens los gezien van de Karma en volgens mij ook van de Ayurveda, maar verder eigenlijk niet.

Ik heb trouwens voor mezelf ook wat Mehr aangeschaft. Even proberen hoe het valt. Ik stink naar de medicijnen (en echt gadverdamme: het komt dwars door mijn vel heen :r ) en de Mehr lijkt het een beetje te camoufleren. Nu hopen dat ik er geen uitslag van krijg want dan is het weer gedaan met de pret :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 23:00

Oscar schreef:
:))

Was dat zo'n kleine mist? Volgens mij hebben ze die alleen bij speciale gelegenheden, toch? Of ja, ik heb 'm weleens los gezien van de Karma en volgens mij ook van de Ayurveda, maar verder eigenlijk niet.

Ik heb trouwens voor mezelf ook wat Mehr aangeschaft. Even proberen hoe het valt. Ik stink naar de medicijnen (en echt gadverdamme: het komt dwars door mijn vel heen :r ) en de Mehr lijkt het een beetje te camoufleren. Nu hopen dat ik er geen uitslag van krijg want dan is het weer gedaan met de pret :')

Ik ga voor je duimen Mo! Eau de Médicaments klinkt niet als een geweldig parfum :=

Ja die kleintjes zitten nog wel eens in de 20 euro setjes. Maar deze bestond nog niet, en zit nu dus in de giftset, dus ja die moest ik hebben natuurlijk. Zijn voorganger van de Happy Buddha is zeer sporadisch uitgegeven dus die opkomen (ik had er ooit 1 maar gaf hem weg, wist ik veel) werd me wat te prijzig, dus blij dat deze er nu ook is. Hopelijk volgt de Jing Relax ook nog in mini :j

Ik vind de Mehr erg lekker, maarrrrr ik blijk niet tegen sinaasappel (de vrucht, het vruchtensap etc.) te kunnen, vraag me niet hoe maar het verstoort de balans op plekken waar ik dat liever niet heb zeg maar := Dus toen ik laatst na het voor het allereerst gebruiken van de Mehr scrub ineens allemaal jeukende rode puntjes op mijn buik had staan kwam de Mehr wel hoog op de verdachtenlijst tevoorschijn. Ik heb hem daarna nog niet opnieuw gebruikt, dus weet het niet zeker, maar daar zit natuurlijk echte sinaasappelschil in enzo, dus kan me er iets bij voorstellen := Gelukkig geeft de foam iig geen problemen! <3

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 00:16

Je krijgt er niet echt een sinaasappel huidje van dus....

Hopelijk gaat het goed met de mehr, liever dat luchtje dan de unieke lucht van de pillen.

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 20:50

xPareltje schreef:
Dankjewel voor jullie ervaringen. Ik heb hem gekregen maar dan gaat die enkeltje marktplaats :+

Ik vind ze juist wel fijn :') het maakt voor mijn haar niet uit waarmee ik het was. het is binnen een dag toch wel weer vet _O- het verschilt wel per lijn,

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 20:52

Oscar schreef:
:wave:

Het gaat naar omstandigheden goed. De operatie is afgezegd omdat de uitzaaiingen in m'n hoofd nu prioriteit hebben. Vanmiddag word ik bij het Verbeeten Instituut verwacht voor een intake.

De Rituals staat hier een beetje op een laag pitje :D

Nog een stille mee lezer die je alsnog veel sterkte wilt wensen, wat een verschrikkelijk nieuws :(