Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
op. De betekenis er achter en dotwork dat ook weer een dubbele betekenis heeft, mooier kan niet.
Geniet er van, ik vind hem prachtig! 
UhNee schreef:Gaaaf! Hoe lang duurde het voordat 'ie af was?
en een rookpauze voor hem), zat vooral veel werk in de 'dotted shading' en de kleine dots die hij met de hand heeft aangebracht.
Ben zelf ook weer aan het designen geslagen. Na veel voor anderen te hebben getekend de laatste tijd gaat het bij mezelf ook kriebelen voor een 3e! Wordt een geometrische/dotwork tattoo van een ijsbeertje die een smeltende ijsschots op klimt. Heb een eerste opzetje, maar moet nog wat aan gebeuren.
UhNee schreef:Dotwork vind ik echt supervet, maar ik weet voor 80% zeker dat ik dat toch niet erbij wil.
Ik kwam laatst het logo van de Sluwe Vos tegen, en zoiets vind ik dus ZO vet! Echt een strakke tattoo waarbij de lijnen heel slim zijn verbonden. Ik denk dat dotwork shading daar niet zo bij staat. Meningen zijn uiteraard welkom!
[ [url=m/N5eLoN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de referentie die ik mijn tattoo artist daarvoor gegeven heb:
Nog twee weekjes, heb er zo veel zin in!

__Sannne schreef:Ik ook
Hadden jullie veel last van je arm/plaats waar je de tattoo had laten zetten na het zetten? Ik ben namelijk van plan om dezelfde dag nog naar de Rugby World Cup (New Zealand vs Namibia) te gaan. Maar dan moet mijn arm wel een beetje te doen zijn haha. (Laat om 12:30 mn tattoo zetten en om 20:00 begint de wedstrijd)
Daar heb ik wel echt last van gehad nadat de lijnen gezet waren. Wat bij mij heel goed hielp is primatour en een ibuprofen... Ik was vooral nog een beetje misselijk en m'n arm deed zeer, dus tegen de misselijkheid een primatour en een ibuprofen tegen de pijn in mijn arm. Ik had een date die avond dus ben gewoon doorgegaan en dat was uiteindelijk geen probleem!
)