[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifuur

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:10

Splash, waaauw waar heb je hem uiteindelijk laten zetten? Mooi man!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:14

Thanks ladies :D

Jennifuur, bij mijn allereerste keuze die vol zat tm januari. Uiteindelijk mij er toch maar bij neergelegd en vrijdag voor mijn werk maar even langs gegaan. Geloof 't of niet, hij had een uitvaller en hij kon het meteen doen. Mean to be denk ik.

Moest heel erg wennen aan de plek, mijn andere tattoo zie ik zelf bijna niet en deze zie ik continu, maar nu ben ik er helemaal <3 op. De betekenis er achter en dotwork dat ook weer een dubbele betekenis heeft, mooier kan niet.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:15

Waaaaauw die vind ik echt super!!! Hoe lang moest je zitten? Echt heel gaaf

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:20

Wat een geluk! Heel fijn dat je zo snel terecht kon :j Geniet er van, ik vind hem prachtig!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:24

UhNee, niet zo lang (45min denk ik?), het waren wat kleine details die het meest tijd in beslag namen. Een puntje in dotwork kan al een heel ander beeld geven. Maar petje af, zo goed geluisterd en hij Is precies geworden zoals ik wilde.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:40

Thanks iedereen nog! :)

Splash, erg tof, al vraag ik me wel af of de stipjes met verloop van tijd niet in elkaar gaan overlopen, ze staan best dicht op elkaar op sommige plekken.

En Ayasha, ik vind vooral jou in dit topic een erg vervelende manier van reageren hebben... er wordt hier zelden iemand afgekraakt, maar er wordt wel kritisch naar elkaar's tattoos en naar het werk van artiesten gekeken. Zo kunnen we ook elkaar helpen bij een eventuele volgende tattoo. Het is tenslotte een topic over tattoos, geen 'Je moet elke tattoo mooi vinden en dat is het enige wat je mag zeggen'-topic.

UhNee schreef:
Gaaaf! Hoe lang duurde het voordat 'ie af was?

3,5 uur met 2 korte pauzes (ik had honger _O- en een rookpauze voor hem), zat vooral veel werk in de 'dotted shading' en de kleine dots die hij met de hand heeft aangebracht.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:46

Drunksheep, ik denk op het hoofd waarschijnlijk wel iets maar dat vind ik niet erg.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:47

Gelukkig maar! Vind hem wel erg origineel en mooi :D

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:48

Supergaaf splash. Denk ook over een dot tattoo maar dan een hart. Twijfel nog zo erg. Maar ga eind deze maand afspraak maken voor januari. Bij mandy dus heb nog even om na te denken. Plek weet ik wel al.

Ben trouwens opzoek naar wat dot voorbeelden maar kan het niet zo vinden. Waar moet ik op zoeken?

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:53

Drunksheep, vind je vogeltje nog steeds zo prachtig!

Splash, wat is die fantastisch zeg! Ben er ook verliefd op! Geniet ervan :D

Heb de afgelopen dagen de laatste 40 pagina's van dit topic gelezen :') Ben zelf ook weer aan het designen geslagen. Na veel voor anderen te hebben getekend de laatste tijd gaat het bij mezelf ook kriebelen voor een 3e! Wordt een geometrische/dotwork tattoo van een ijsbeertje die een smeltende ijsschots op klimt. Heb een eerste opzetje, maar moet nog wat aan gebeuren.

Ash, je kunt op pinterest bv. gewoon zoeken op dotwork! Anders op instagram onder de hashtags dot, dotwork en geometric kom je ook veel tegen :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:54

Mooi hoor Splash!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:54

Splash_ schreef:
[ Afbeelding ]

Vrijdag gezet <3

ooh die is moooi! _/-\o_

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:59

Dotwork vind ik echt supervet, maar ik weet voor 80% zeker dat ik dat toch niet erbij wil.
Ik kwam laatst het logo van de Sluwe Vos tegen, en zoiets vind ik dus ZO vet! Echt een strakke tattoo waarbij de lijnen heel slim zijn verbonden. Ik denk dat dotwork shading daar niet zo bij staat. Meningen zijn uiteraard welkom!

Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:18

Dotwork inspiratie van Pinterest:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En dankjewel Dirndl!

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:24

UhNee, ik heb toevallig vandaag een design afgemaakt, geometrische wolf met dotwork shading. Ik pb je even een link naar m'n instagram, misschien dat dat je helpt te beoordelen of je de combi wat vindt :)

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:36

Grappig, dat heb ik als tatt. Naja, alleen dotwork om de buitenste lijnen. Niet volledig geshade. Foto staat hier in mijn berichten in het topic :)

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:38

Hij's gaaf Judass! En toch ook weer heel anders, grappig hoe erg "hetzelfde" design toch uiteen kan lopen :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:48

UhNee schreef:
Dotwork vind ik echt supervet, maar ik weet voor 80% zeker dat ik dat toch niet erbij wil.
Ik kwam laatst het logo van de Sluwe Vos tegen, en zoiets vind ik dus ZO vet! Echt een strakke tattoo waarbij de lijnen heel slim zijn verbonden. Ik denk dat dotwork shading daar niet zo bij staat. Meningen zijn uiteraard welkom!

[ [url=m/N5eLoN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ga voor strakke lijnen en dotwork. :) Dit is de referentie die ik mijn tattoo artist daarvoor gegeven heb:

Afbeelding

Maar dan een volledige beer. :D Nog twee weekjes, heb er zo veel zin in!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 23:02

Wauw gaaf Sanne! Ik ben benieuwd :j

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 23:07

Ik ook :))

Hadden jullie veel last van je arm/plaats waar je de tattoo had laten zetten na het zetten? Ik ben namelijk van plan om dezelfde dag nog naar de Rugby World Cup (New Zealand vs Namibia) te gaan. Maar dan moet mijn arm wel een beetje te doen zijn haha. (Laat om 12:30 mn tattoo zetten en om 20:00 begint de wedstrijd)

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 23:14

Splash_ schreef:
[ Afbeelding ]

Vrijdag gezet <3

Heel mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 00:43

__Sannne schreef:
Ik ook :))

Hadden jullie veel last van je arm/plaats waar je de tattoo had laten zetten na het zetten? Ik ben namelijk van plan om dezelfde dag nog naar de Rugby World Cup (New Zealand vs Namibia) te gaan. Maar dan moet mijn arm wel een beetje te doen zijn haha. (Laat om 12:30 mn tattoo zetten en om 20:00 begint de wedstrijd)

Ik heb als beste referentiekader mijn bovenarm :)) Daar heb ik wel echt last van gehad nadat de lijnen gezet waren. Wat bij mij heel goed hielp is primatour en een ibuprofen... Ik was vooral nog een beetje misselijk en m'n arm deed zeer, dus tegen de misselijkheid een primatour en een ibuprofen tegen de pijn in mijn arm. Ik had een date die avond dus ben gewoon doorgegaan en dat was uiteindelijk geen probleem!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 07:41

Bij mij was mijn onderarm een eitje zowel binnen- als buitenkant, niet alleen het zetten zelf, maar ook de genezing. Ja, het is een wond en zo voelt het de eerste 2 dagen ook, maar echt vervelend? Nah.

Ymediem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 08:15

Voor veel werk kun je ook naar de Dutch Ladies Tattoo Convention gaan. Is in Haarlemmermeer maar zeker de moeite waard. Komen heel veel vrouwelijke artiesten, ook veel die hier al in het topic genoemd zijn. Dus mocht je een tattoo willen, kan je hier naar het werk kijken.

http://www.dutchladiesconvention.com

https://m.facebook.com/Dutch-Ladies-Con ... line/?_rdr

Er komen mooie tattoos voorbij.!!
Misschien leuk, als je komt, om ook even met de tattoo planet magazine stand te kletsen. Die hebben ook oog voor goed werk.

Vind het dotwork hertje heel mooi.!!

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 08:57

Wauw Splash! Heel mooi! Ik wil opzich ook ooit wel een dotwork tattoo, maar ik vraag me af of die in de loop der jaren wel mooi blijven..

Kwam deze net tegen, ik vind zo'n quote heel erg mooi (heb niks met Harry Potter, maar die lettertypes en compositie <3 )
Afbeelding