Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Murthul schreef:Wk french gemaakt, ben alleen niet helemaal tevreden over, mn wit is te dun en mn randjes zijn slordig, maargoed
[ Afbeelding ]
Edit: woow, foto is vet onscherp opeens..
Tazzey schreef:Ik heb een nieuwe nailart online staan vandaag. Iets met rood, zwart en zilver.
Tazzey schreef:De WK french is erg leuk geworden!
Ik heb vandaag OPI Coca-Cola Red online staan.
Ik fotografeer sinds het begin van mijn blog met een kleine studio op bed ivm mijn gebroken rug. Afgelopen weekend heb ik voor het eerst sinds een dik jaar in mijn normale studio kunnen fotograferen. De Coca-Cola Red is de eerste kleur die ik in de studio heb gefotografeerd.
Wat vinden jullie van de belichting?
Tazzey schreef:De WK french is erg leuk geworden!
Ik heb vandaag OPI Coca-Cola Red online staan.
Ik fotografeer sinds het begin van mijn blog met een kleine studio op bed ivm mijn gebroken rug. Afgelopen weekend heb ik voor het eerst sinds een dik jaar in mijn normale studio kunnen fotograferen. De Coca-Cola Red is de eerste kleur die ik in de studio heb gefotografeerd.
Wat vinden jullie van de belichting?
Cchanny schreef:Tazzey schreef:Flitsers staan niet hard en ik gebruik goede softboxen om er nog zachter licht uit te krijgen. Op mijn scherm is hij wel echt rood, gek.
Zal hem vrijdag thuis eens op een gecalibreerd scherm bekijken.
Thanks
Dan zou het ook aan mijn scherm kunnen liggen hoor!
IMANDRA schreef:Cchanny schreef:Dan zou het ook aan mijn scherm kunnen liggen hoor!
Denk dat het aan je beeldscherm ligt idd, op mijn macbook (doorgaans toch goede schermen qua kleurweergave) is hij mooi rood. Op mn 2e scherm (acer) is ie daarentegen weer wél bordeauxachtig roze
Maar wat een mooi kleurtje! Doet me wel denken aan The Thrill of Brazil (ofzo).
Is het wel een originele rode kleur of is het verschil niet groot tussen andere rode lakjes van opi?
DnT schreef:Van wat ik tot nu toe gezien heb, is het niet echt een originele kleur rood.
OPI heeft echt heel veel van dit soort lakjes, maar ze zijn vaak net even anders.
Denk dat hij veel weg heeft van OPI Red, Over and Over A-Gwen, Vodka&Caviar, The Color of Minnie, Red Hot Rio, etc.
Maar dat veranderd niks aan het feit dat hij mooi is
Kan niet wachten tot hij hier op de mat ligt!
Zelf heb ik weer eens een indie, een nieuw merk voor mij dit keer
#Mcspiration