Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KarinvdM schreef:Vla eet ik ook eigenlijk nooit. Daar zit ook veel zetmeel en suikers in.
Etiketten vergelijken als je in de supermarkt staat is er verhelderend...
Zinn schreef:[ Afbeelding ]
J508 schreef:Vandaag dag 6 van level 3 gedaan, gister een rustdag ivm pijnlijke knie, jong paard rijden, en studie. Nog 4 keer deze shred en dan ga ik over op 6w6p en killer buns and thighs. Heeft iemand ervaring met de yoga meltdown? Dat lijkt me namelijk ook wel heel leuk om te doen.
en heb vanochtend boodschappen gedaan en allemaal lekkere maar gezonde dingen gekocht, want ik at echt vreselijk ongezond
Verder drink ik sinds 3 dagen geen cola meer en dat is echt een hele prestatie, want voorheen dronk ik ongeveer 2 liter per dag
Begin het steeds leuker en makkelijker te vinden. Lichaam heeft denk ik behoorlijke klap gehad. Aangezien ik nauwelijks heb gesport de laatste 2 jaar. Nu alleen het eetpatroon nog goed krijgen. Aangezien ik een stress eter ben.
Zijn er meer mensen die dit combineren met sporten in de sportschool? Ik betaal nou niet zo heel veel voor mijn abonnement maar ik ben maar een arme student en een dagelijkse workout is al best veel.. Ik wil wel gewoon blijven sporten in de sportschool, anders ga ik daar meedoen met groepslessen