Borstel t alleen voor en na t wassen. Ervoor om t klitvrij te maken en erna om mn olie te verdelen en laatste klitten te verwijderen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik zal sowieso de kapper om advies vragen, maar ben gewoon even benieuwd wie dat hier ook heeft.. 
ik weet niet of het zich loont een eigen topic aan te maken, maar ik ben op zoek naar mensen die tips of ervaring hebben met stress gerelateerde haaruitval. Ik heb helaas flinke kale plekken gekregen. Sinds enkele weken gebruik ik caffeïne shampoo en ik heb de indruk dat de uitval iets geremd is. Echter ben ik ook op zoek naar iets dat de haargroei weer stimuleert. Vandaag heb ik eindelijk de stap naar de kapper durven zeggen om mijn haar in een bob te knippen. Op deze manier hoop ik dat het (sneller) gezonder terug groeit.

Ik zit ook gewoon niet helemaal lekker in mn vel de laatste tijd en dan wil ik van alles aan mezelf veranderen omdat ik me niet goed voel bij hoe ik er uit zie. Ik weet dan alleen nooit of dat echt aan mijn uiterlijk ligt of dat het een periode is zeg maar..
Frummels schreef:Zijn hier meiden met een rond gezicht en een pixie?![]()
Ik twijfel of ik voor de korte messy bob ga of voor een pixie. Ik heb een heel rond gezicht (zeker nu ik iets zwaarder ben, dat gaat altijd meteen naar mn gezicht bij mij) en ben bang dat het misschien een beetje gek staat of dat het me mannelijk maakt..Ik zal sowieso de kapper om advies vragen, maar ben gewoon even benieuwd wie dat hier ook heeft..
) gezicht en ben nu mijn korte coupe aan het uitgroeien (had een pixie). Je zou wat meer kunnen werken met make up of accessoires. Maar wat mij vooral toen en nu (het kortste id nu op kaaklengte) helpt is je haar zo stijlen dat de volume niet bij je wangen of jukbeenderen eindigt maar erboven. Dan breng jij je gezicht meer in balans en oogt het niet bol of rond.
Jij lijkt nooit niet vrouwelijk
Volgens mij staat een pixie jou prachtig. Net omdat je zo'n mooi en uitgesproken gezicht hebt. Volgens mij komt dat dan nóg beter tot uiting. Doen, hoor! Jij durft dat wel 
.
.
Ik heb Purple Rain (paars) gehad vorig jaar op geblondeerd haar. (
)
Iris82 schreef:L'Oreal is bij de Etos inde aanbieding. 2 voor de prijs van 1. Heb dus de roze Colorista gekocht. Is gaaf geworden!
Zo jammer!
Jellybeans schreef:Iris82 schreef:L'Oreal is bij de Etos inde aanbieding. 2 voor de prijs van 1. Heb dus de roze Colorista gekocht. Is gaaf geworden!
Heb je een foto van hoe het is geworden? Ik heb het vandaag ook geprobeerd op mijn lichtblonde haar maar je ziet alleen een roze gloed. Terwijl ik de hele tube heb gebruikt en het 30 minuten heb laten intrekken.Zo jammer!

MissHollandx schreef:Ik zit een beetje in een dilemma, onlangs heb ik een natuurlijke balayage laten verven. Super mooi en blij mee, alleen je zag nauwelijks verschil dus niemand merkte het toen ook op.
Ik had mijn aanzet goed donker laten verven, want mijn haar slurpt dus echt die rood tinten op. En jawel.. na een tijdje lijk ik meer ginger dan dat het mooi bruin met een subtiele blonde balayage is![]()
.
Nu zit ik dus te dubben.. Ik ben van oorsprong midden/donkerblond, mogelijk dat daarom die kleur helemaal opgeslurpt wordt. Maar zal ik naar blond gaan of niet? Wie o wie, zou het mogelijk zijn en mooi?
Even een impressie van de balayage net, en nu en toekomst.
Net geverfde balayage:
http://i64.tinypic.com/2v33dxg.jpg
Nu (naja een week of 2 terug in daglicht):
http://i63.tinypic.com/288qxz5.jpg
Wens:
http://i63.tinypic.com/2s1npl5.jpg

maar ik ga vanmiddag verven en kijken wat eruit komt ^^