Wielrenners/ mountainbikers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarliesV

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 08:50

Hutje mutje leer je wel, vooral als je jong begint, ellebogen uit en dan komt je er wel. Maar wielrennen is niets meer voor mij, dat heb ik volledig afgezworen.

Wel tof om bij de start te gaan kijken, fiets maatje van mij was ook geweest. Was ook zalig weer om langs de kant te staan.

Maaike, fijn dat je even weg bent. Snap die angst wel, je schouder is nog niet goed en dan wil je er niets bij hebben. Hopelijk komt het allemaal goed en vertrouwen opbouwen komt wel, maar eerst maar weer zover zijn dat je op de fiets kan.

Hier gisteren de Boktocht gefietst met 4 dames en een onderweg opgepikte man. Leuke tocht van 50 km (en nog heen en terug dus 70 totaal) met onderweg 0.0 bokbier en braadworst voor de liefhebbers haha.
Ik heb het bij banaan/winegums/krentenbol gehouden.
Na afloop wel een lekker bokbiertje gedronken, die krijg je dan op vertoon van je bandje tijdens het Folk&Bok festival. Dan zijn die laatste 11 km terug toch wel wat lastiger :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 09:12

Een beetje een impulactie maar is aankomende zondag een mtb evenement waar je als amateur je ook in kunt schrijven.

Ik zit erover na te denken maar eigenlijk wil ik wel!

60 km maar wel zwaar door van dat strandzand heen

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 11:13

Update ik heb mij ingeschreven en we gaan zien waar het schip strand , heb er zin in :D

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 06:12

Zebrastreep schreef:
Update ik heb mij ingeschreven en we gaan zien waar het schip strand , heb er zin in :D

Leuk toch *\o/*

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 11:06

Time2Tri schreef:
Goedemorgen , fietsverhalen zijn leuk .

@WowAmigo Leuk , heeft hij de hele of halve gedaan ?
Challenge Almere is een mooi evenement :j

Was idd mooi evenement zeg! Hij deed de halve, volgend jaar de hele in Nice {:}

Wat een prachtige foto's van de dames op vakantie!

Poeh, 60 km door strandzand, pittig! Wel heel mooi waarschijnlijk!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 22:26

Ik ben nog even wezen shoppen voor een winteroutfit.

De overschoenen zijn binnen gekomen . en deze passen in ieder geval. Alleen de hak gaat een beetje lastig en stroef maar dat kan ook nog wel. In ieder geval zijn ze voor mijn merk schoenen. Wel een rib uit mijn lijf maar voor warme en droge voeten heb ik wel wat over.

Vandaag in ieder geval een winterbroek en winter handschoenen gekocht.

En ik was al langer op zoek naar een jas , en dan geen windstopper maar echt een soort van combinatie met winterjas. Ik had één gezien op internet maar qua maat vindt ik dan weer heel lastig. Nu een combinatie regenjas / winterjas / windstopper. Niet heel dik maar ik heb er ook nog laagjes onder anders wordt het wel heel warm.

En nog armstukken en sokken maar die heb ik maar gekocht bij de decatlon aangezien ik nog meer armstukken daarvan heb en dat prima zit en goed blijft.

en de startlijst van zondag staat erop! En jemig ik ben één van de weinige vrouwen. Er doen 563 man tot nu toe mee ( je start tegelijk) en daarvan zijn er denk ik net krap aan 20 vrouw. Dan tel ik wel de vrouwen met licentie , startlicentie en cyclosportief mee. Ik rij in de laatste categorie met 13 andere vrouwen. Er kwam wel een huldiging per categorie dus misschien als ik heel erg mijn best doe.... :D Nee we gaan voor het uitrijden en de fun , een leuke uitslag is altijd leuk maar niet mijn doel of het belangrijkste. Wel ben ik erg benieuwd naar hoe ik ga rijden.

Als het zo gaat als bij het gedeelte op de singeltrack bij de veldslag , maak ik toch denk ik wel een beetje een goede kans. Daar hadden toen veel mensen het aardig zwaar. Inprencipe zou ik deze afstand kunnen doen zonder pauze , maar dat zie ik dan wel.

In ieder geval veel zin en gezonde spanning.... Morgen ga ik nog trainen op de route waar het gehouden wordt om ook even te kijken hoe het erbij ligt en hoe mul het zand op het strand gedeelte gaat zijn.

Fiets nog een soort van afgesteld de ketting liep op het derailleur niet lekker. Even googelen en het was vrij simpel op te lossen. Fiets moet nog wel even door de wasstraat maar dat ga ik morgen of vrijdag nog even doen. En misschien nog even de beentjes losgooien met een rondje over de weg.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 08:21

Dat is een flinke aanschaf Zebrastreep, maar ja, soms is het nodig.

Ik heb voor ons beide een paar waterdichte sokken besteld, ben heel benieuwd of dat fijn is.
Heb zelf altijd hele warme voeten (en lijf) en daardoor is overschoenen alleen fijn onder het vriespunt. Daar boven wordt het zweetpoten en dan dus koud. Hopelijk vangen de sokken dit op.

60km kan normaal prima in 1x als je maar zorgt dat je wel eet onderweg en het juiste drinken mee hebt (en genoeg).
Heel veel plezier! Het wordt volgens mij echt fijn weer er voor. Succes!

Hier gisteren de laatste training van het seizoen gehad, het is echt te vroeg donker om door te trainen. Maar ik heb per 1 september elke woensdag middag vrij dus kan dan lekker heen fietsen door de week.

Vrijdag gaan wij een dikke week op vakantie. Camper gehuurd, mtb's gaan mee. De planning is nu een dag of 3/4 in Tecklenburg (of dan omgeving van) te gaan staan en dan door te rijden naar Zuid Limburg/ Gulpen om daar nog een dag of 3/4 te verblijven.

Lekker de wandel schoenen en mtb mee en vooral even relaxed. Onze zomer vakantie was na het ongeval van Sander toch niet zoals we gehoopt hadden. We hopen dat we nu wel lekker bijtanken.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 06:11

Goede functionele kleding kost wat , maar dan heb je wel een betere kwaliteit .
Zo heb ik een hardloop jasje van Fusion die 200,00 heeft gekost :oo
Maar wat een fijn materiaal zeg :j

@Zebrastreep ; gewoon genieten en lekker je ding doen .

@Marlies; het word idd al vroeger donker helaas . -O-
Alvast een hele fijne vakantie , en niet vergeten foto,s te maken .

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 19:43

@zebrastreep, en? Heb je genoten?

@Marlies, ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt en dat ook jullie even kunnen ontspannen.

Maar jongens! Het was maar heel kort (want binnen 7 km werd het armpje enorm stijf en moest ik terug), maar ik ben als een kind zo blij!

Afbeelding

Ik ga momenteel echt vooruit! Twee weken geleden moest ik het nog doen met een ligfiets in de sportschool, vorige week lukt een gewone hometrainer en nu lukt de gravelbike (dat is mijn meest korte fiets).

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 20:04

Wat een dag!! :D

Vorige week heb ik mij spontaan ingeschreven voor de Hondsrug Classic. Niet al te goed voorbereid dus er zonder hoge verwachtingen in gegaan.

Ik moet nog een beetje wennen om alleen heen te gaan , vooral als je nog je startnummer moet ophalen sta je daar een beetje met je telefoon in je handen in de rij. Maar goed ik was ook veelte gespannen vanmorgen om gezellig te doen :') Mijn hartslag gaat al omhoog op het moment dat ik arriveer op het terrein. Maar dit zag er toch een stuk professioneler uit dan de Veldslag om Norg. Je zag echt busjes met tenten waar mensen onder aan het in fietsen waren op een soort van Tacx. Ik was best vroeg dus ik heb lekker rustig aangedaan met alles klaarmaken.

Het weer was wel lastig , het motregende nog en het was best wel fris. Wat doen we aan? Beenstukken en armstukken ? of alleen armstukken? Stiekem afkijken bij de rest. Oh die meneer doet overschoenen aan , moet ik dat ook? Hou ik deze jas anders maar aan. Zucht.... Gelukkig maakte mijn warrige hoofd die gisteren de tas heeft ingepakt de keuze. In plaats van twee beenstukken had ik 1 beenstuk en 3 armstukken meegenomen. Tja geen keuze , dat wordt zonder beenstukken. Tijdens het inrijrondje voelde het ook op zich wel warm. Nog echt last minute gewacht om in het vak te gaan staan want ik wou niet te koud worden. Eenmaal daar in gesprek geraakt met een andere mevrouw waardoor de wachttijd voorbij vloog. En we wouden graag starten want het begon wel echt een beetje koud te worden.

En toen mochten we van start , de kou vrijwel direct alweer vergeten. Langs mij vliegen weer allemaal mensen maar ik dacht laat ze maar gaan. Ik stond al redelijk achteraan. Ik kwam in een groepje terecht wat niet heel snel was maar ik vond het wel prima , totdat we bij de eerste singeltrack aankwamen dat ging toch wel echt te langzaam. Ik merk wel dat ik daar bijvoorbeeld bochten wat beter kan rijden dan mijn voorganger waardoor ik best wel opgehouden. Het eerste stuk was van de bekende route , dus ik durfde best een beetje brutaler te gaan rijden. Eigenlijk ging alles heel soepel , maar daar kwam toch het lastige stuk door het strandzand. En als ik iets heb geleerd de afgelopen tijd is dat vol gas een stuk makkelijker gaat dan teveel terugschakelen. Voor mijn idee vloog ik erover :') Door de snelheid leek mijn fiets niet zijn eigen leven te gaan leiden. Hier ook nog een mooie inhaalactie kunnen doen. Maar toen kwam er een lastige klim , daar toch af moeten stappen dat was echt gekkenwerk! Daarna heerlijk door kunnen fietsen , ik voelde mij echt mega goed en zelfverzekerd. En onder aanmoediging van mijn ouders ging ik door naar de tweede ronde. Deze ronde was alleen even iets anders ingericht.

En voor ik het wist zag ik een behoorlijk stuk naar beneden vol door mul zand heen. De twijfel sloeg toe , dit zag er niet zo verstandig uit. Je moet snel kiezen , oké even aanzetten en hopen op het beste. Gelukkig ! Heelhuids beneden gekomen en het viel mee. Daarna kwam er een mega klim door mul zand , niet eens geprobeerd was echt geen doen. Dit lopen koste alleen zo veel kracht en energie wat toch wel veel invloed had op mij.

Daarna begon ik het wel zwaar te krijgen. Het tempo van de eerste ronde was wel kwijt en ik fietste ook in niemandsland met af en toe iemand in de verte voor mij. Geprobeerd zo goed als het kan een reepje op te eten en wat rustiger te doen. Ene moment had ik het idee dat ik weer hard kon gaan , maar zodra ik dat probeerde zei mijn lichaam keihard nee! En dan wordt het echt mentaal waarmee je ook nog strijd moet voeren. Ik riep voor het laatste lusje nog even snel naar mijn ouders dat ik kapot was :') Maar de finish was al te ruiken dus stoppen vond ik geen optie meer.

Laatste gedeelte nog een beetje de boel terug kunnen vinden en bij het gedeelte waarvan ik dacht daar ga ik echt lopen toch naar boven gefietst. En daarna was het nog een klein stukje naar de finish. Niemand voor mij en achter mij dus ik had een beetje het idee dat ik of laatste was , of dat er mensen waren uitgevallen. De uitslag werd verteld door de speakers , maar ik kon dat niet zo snel meer filteren.

Mijn vader dacht echt te horen 8ste in mijn categorie bij de dames. Uhhh , zou het? Nee hoor dat kan niet na die slechte tweede ronde. Dus de gehele middag en avond al continue maar Googelen of ergens de uitslagen staan. Ik zag nog wat dames na mij binnen komen waaronder 2 met startlicentie... Vast niet goed gehoord....

Nou zo ongeduldig ik ben keek ik elke 15 minuten , en opeens vond ik een website met uitslagen. En ja hoor , toch een 8ste plaats *\o/* Enorm trots en totaal niet verwacht om top 10 te rijden in mijn categorie. Nu deden er niet veel vrouwen mee , maar toch het voelde haast alsof ik gewonnen had. Een prachtige afsluiter van het weekend :D

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 21:44

Maaike, wat een super positief berichtje! Gewoon op de fiets , feestje. Ook al zijn het weinig kilometers het is een dikke mijlpaal en super goed voor je moraal.

Zebrastreep super knap! Fijn dat je ondanks dat het erg zwaar was de tweede ronde toch goed gefinisht bent. Klinkt erg geslaagd.

Wij zijn sinds vrijdagavond lekker op pad met een camper. Zitten aan het Teutoburgerwald en hebben gisteren gefietst en ter ere van mijn vent zijn verjaardag gebak gegeten in Tecklenburg. En vandaag gewandeld rond de Dörethene klippen. Op zondag moet je het bos met de fiets vermojden.
Super fijn tot nu toe. Morgen weer lekker de Hermansweg weer op met de mtb en dan dinsdag naar Gulpen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 06:31

maaikemuis schreef:
@zebrastreep, en? Heb je genoten?

@Marlies, ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt en dat ook jullie even kunnen ontspannen.

Maar jongens! Het was maar heel kort (want binnen 7 km werd het armpje enorm stijf en moest ik terug), maar ik ben als een kind zo blij!

[ [url=m/DLoCVO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ga momenteel echt vooruit! Twee weken geleden moest ik het nog doen met een ligfiets in de sportschool, vorige week lukt een gewone hometrainer en nu lukt de gravelbike (dat is mijn meest korte fiets).

Hoeraaaaa .... *\o/* *\o/*
Zo blij voor je <3
Nu kan het alleen maar verder berg op gaan !

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 06:34

@Zebrastreep ; wat gaaf je bericht te lezen :j
En wat goed gedaan *\o/*
Gefeliciteerd !

@Marlies ; Gaaf hoor zo met de camper/bus onderweg .
Veel plezier nog .

Zelf niet heel veel bijzonders gedaan , zaterdag een halve dag gewerkt .
En gisteren een duurloopje van 12 km , en nog 35 km gefietst .
Trouwens het was gisteren 1 jaar geleden dat ik in Barcelona gefinisht ben :D

Gothico

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 09:52

Hallo Dames, Ik heb even bij gelezen, wat een positiviteit lees ik hier.
En een aantal echt knap bezig geweest.

Ik heb niet echt een paar drukke dagen gehad, en weinig gefietst. We hebben namelijk paarden verhuisd.
Met drie mensen zijn we naar een andere locatie gegaan. En totaal 6 paarden. Het meeste werk was de kasten en spullen legen. En de nieuwe locatie ook veulenproef maken(Er staat een shetlandveulen van 4 maanden oud bij.)

Dus nu na twee hele zware dagen werk op de beide locaties helemaal op. Maar heel erg blij dat de paarden over zijn. Er is nog wel veel te doen, maar met minder haast.

Hopelijk hebben we nu even wat rust. En kunnen de paarden wennen aan deze plek.

Verder heb ik wel iemand via Strava geïnspireerd om een velomobiel te kopen. Iemand die mij op Strava aansprak eigenlijik uit het niets. (Bleek mij een keer gezien te hebben onderweg) Heeft nu dezelfde soort velomobiel besteld en kan die binnenkort in Dronten ophalen. Ik heb hem gezegd wel te willen afspreken.
Blijkt hij in Noord Brabant te wonen. Blijkbaar heeft hij mij gespot toen ik nog een vriendin in Den Bosch had. Hij woont nog ietsje verder. Dus wie weet komt er nog een lange tocht aan over een tijdje. Aangezien Den Bosch voor mij al ruim 80km is.

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 12:15

Nou wat een goed nieuws hier!

Maaike, wat heerlijk dat je er weer op kunt, gelukkig tref je het ook nog met het weer!
Zebrastreep goed gedaan zeg!
Gothico moest nog aan je denken zaterdag toen we een gele velo zagen. En een shetlandveulen, ach die zijn altijd zo knuffelbaar. Klinkt als een flinke verhuizing
T2T heb jij weer wat op de planning staan?
Marlies fijne vakantie nog!

Hier gaat het ook goed met de challenge; van de 28 uur heb ik er nu 18,5 uur gefietst. Nog 11 dagen te gaan, dus dat moet haalbaar zijn! En mochten we de twee racefietsen niet winnen, dan staat sowieso op de planning dat we ze gaan kopen volgend seizoen. Dan houden we de gravels voor gravelen en de winter en de racefietsen voor het mooie weer en de lange afstanden.

Nu dus een beetje uitzoeken welk type fiets bij me past en of echt een damesfiets nodig is, of dat het ook lukt op een 'herenmodel'. Maar goed, we gaan nu eerst de winter in.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 18:11

Sakura789 schreef:
T2T heb jij weer wat op de planning staan?

Ik ben al voor de halve in Duisburg aangemeld , en ik heb de halve in Valencia op het oog . Alleen die is best vroeg , al 21-4 .
En om
Die beide wedstrijden wil ik nog wat kleine races of loopjes doen .
Iig geen hele
Volgend jaar , het hele trainen naast mijn werk kost best veel energie. En ik wil wel gezond en blessure vrij blijven .

Jij/ jullie nog succes met je challenge .
En nieuwe fietsen scoren loont zich vaak dit jaar nog . Dit is de tijd dat de nieuwe modellen op de markt komen . Met een beetje geluk kun je een
2023 model met korting scoren .

@gothico ; goed bezig . Plaatjes van jullie nieuwe stekkie ?
Had je nog naar een indoortrainer gekeken?

Gothico

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 22:43

@Sakura, Leuk dat aan mij moest denken bij het zien van een andere velomobiel. En ja shetlandveulens zijn echt leuk.

@T2T, Aangezien we nog heel druk zijn hebben niet veel foto's. Maar ik zal van de week wel meer foto's maken. De paardjes staan er nu al iets rustiger bij dan gisteren. Dus als ze meer gewend zijn even de tijd nemen voor foto's.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 10:02

Hoihoi!

Al een tijdje lees ik soms mee en twijfel ik over de aanschaf van een racefiets. Ik kan/mag niet meer hardlopen, waardoor fietsen mij een goede alternatieve cardio is wat ik vaak wel kan (niet altijd helaas).
Afgelopen jaar heb ik 3x per week aan spinnen gedaan en dit is goed bevallen. Wel is dit soms te belastend voor m'n enkel/knie door het vele staan.
Nu denk ik er aan om een racefiets aan te schaffen, waarmee ik ook m'n woon/werk verkeer kan doen.
(26km enkele reis).
Alleen waar te beginnen met de juiste fiets zoeken?

Ik kwam deze site tegen (https://proefracer.nl/), het concept van eerst een periode uitproberen en daarna eventueel overgaan op koop spreekt mij aan. Helaas hebben zij alleen geen fietsen beschikbaar. Weten jullie misschien iets anders waar je ook zoiets kan regelen?

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 10:07

Kosseh, hoe ziet de route naar het werk er uit? Ik vind een gravel bike comfortabeler dan een racefiets en je kan er meer mee zeg maar.
Als je daar een setje race wielen in zet/ bij koopt kan je ombouwen.

Gravel banden stevig oppompen en dan de weg op is ook prima. Je hebt wat meer grip en comfort en daar kan ook iets van een bagagedrager of spatborden op. Wat op de race toch anders is.

Hier weer aan het werk na een week vakantie en fietsen in het Teutoburgerwald en Limburg.
Ik hekel het klimmen maar merk wel dat het echt hoe vaker je het doet, hoe minder erg het is :P
Zal van de week ff wat foto's plaatsen.

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 10:42

Zelf zou ik voor woon-werk ook een gravel aanraden (Focus heeft momenteel hele goede kortingen), met name voor het voor- en najaar en de winter. Daar kun je ook veel bredere banden opzetten, waardoor je meer grip hebt als de blaadjes (en eikels, kastanjes en takken) vallen.

Wij hebben beide een bikefit gedaan in Amersfoort bij De Koppel, die hebben de fiets helemaal op maat gemaakt.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 10:50

Hi Kosseh! Op die manier ben ik ook in het wielrennen gerold. Jarenlang aan hardlopen gedaan, vooral de lange afstanden, maar op een gegeven moment wilden mijn knieën echt niet meer. Ik had nooit gedacht dat ik fietsen zo leuk zou vinden, maar inmiddels had ik gewild dat ik het jaren eerder had ontdekt. Ik vind het veel leuker dan hardlopen.

De site vind ik lastig om te beoordelen aangezien alle fietsen op out of stock zie staan. Er staan hele leuke fietsen tussen, maar ook hele oude ‘meuk’ waarvan ik me afvraag of je er een leuke rit op kan maken. En inderdaad, ook hier de vraag hoe je weg naar het werk er uit ziet. En wat je verder voor ogen hebt. Gaat het om snelheid of meer comfort. Wil je er ook mee offroad rijden of wil je alleen maar op de weg rijden.

Enne jongens, ik kon me niet langer inhouden. Van het weekend een uurtje gegraveld <3 . Dat doe ik toch echt het liefste. Mijn schouder werd er niet veel bozer van. Al was een uur ook wel meer dan zat.

Afbeelding

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 10:51

Zo je maakt flinke stappen zeg... Wat fijn voor je!

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 11:02

Ik ben hier zo blij mee! Hopelijk trekt dit door naar meer activiteiten, want heel veel kan ik er nog niet mee. Autorijden is bijvoorbeeld nog altijd niet mogelijk. Maar hopelijk wordt het zo ook wat sterker en lukt dat straks ook. Maar dit geeft zoveel moed!

Gothico

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 11:03

@Kosseh, welkom alvast hier. Ik kan je betreft de racefiets niet helpen, maar ik zie al genoeg hulp hier.

@Maaikemuis, Wat een mooie vooruitgang. En wat zie je er trots uit op de foto.

Zelf heb ik een hele drukke week gehad en dus niet veel gefietst. Wel natuurlijk naar de paarden op hun mooie nieuwe plek. Dus bij deze een late foto.

Afbeelding

Er mist op de foto nog eentje. Maar ik vind de foto mooi geworden.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 11:25

Bedankt voor de snelle reacties!
Voor de mensen die bekend zijn in de buurt van Haarlem/Amsterdam. Dit is zijn de routes die ik kan rijden naar werk.
Afbeelding
Deels door het duin, of er langs, over een (deels ongelijk) klinkerfietspad. Door Haarlem is over asfalt met een paar verkeerslichten. Dan een stuk polder, op fietspaden van asfalt en dan daarna nog stukje woonwijk, maar wel langs de hoofdweg. Redelijk recht toe recht aan.
De bovenste route is mij bekend. Die heb ik een aantal keer gefietst naar m'n vorige werk op een zware transportfiets.

Maaike, leuk dat jij ook zo bij het fietsen bent gekomen. Ik ben benieuwd hoe ik het ga vinden. Zelf ben ik eigenlijk van de teamsporten, maar die gaan lastig als rennen/springen niet meer mogelijk is.
Offroad is hier in de buurt gelijk op het mulle zand, of op het strand. Dat zie ik mezelf niet zo snel doen.
Naast Woon werk verkeer zou ik er tochtjes mee willen maken, door het duin en langs de bollenvelden.

Ik ga even zoeken naar een gravel bike, zegt mij nog niks.